דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים עגלת תינוקות? 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 3259 פעמים ]

עגלת תינוקות היא אחד הנושאים החשובים ביותר שעומדים על הפרק, עם בואו של תינוק חדש למשפחה. היא זו שתקבע, הלכה למעשה, את מידת הניידות שלכם עם הקטנטן, ויכולה להשפיע גם על קנייה של אביזרים נוספים לתינוק – כמו למשל כסא בטיחות לרכב.

מאז פותח הדגם הראשוני של עגלת תינוקות, ע"י האדריכל האנגלי ויליאם קנט ב-1733, חלו שינויים ושיפורים רבים בעולם העגלות לתינוקות, וכיום יש בשוק מגוון רחב של עגלות מסוגים שונים. המבחר יכול לפעמים לבלבל – איך תדעו מהי העגלה הטובה ביותר עבורכם ועבור האוצר שלכם? מאמר זה נכתב בכדי לתת מענה לסוגיה זו בדיוק.

עגלת תינוקות פונקציונאלית


השאלה הראשונה שעליכם לשאול את עצמכם בבואכם לבחור עגלה לתינוק, היא – בשביל מה אתם צריכים אותה? זו נשמעת אולי שאלה מגוחכת, אבל אסור לשכוח שעגלות תינוקות של היום הן משוכללות ביותר, ויכולות להתפרק גם לסלקל, לעריסה או לטיולון, ולפעמים – לכולם ביחד. בנוסף, עגלות שונות מתאימות לצרכים שונים, וניתן למצוא היום עגלות המתאימות לטיולים, לספורט וכדומה. אם זה לא מספיק, עגלות מסוימות מגיעות עם חיבור לטרמפיסט – כלומר עם אפשרות לחבר להן סלקל ולשאת בו ילד נוסף.

במילים אחרות, עגלת תינוקות יכולה להגיע עם מגוון של אפשרויות – והמחירים בהתאם. על כן, בבואכם לרכוש עגלת תינוקות - הכינו רשימה מדוקדקת של הצרכים שלכם. אל תתפתו לרכוש עגלה יקרה מדי ומשוכללת, רק כדי לגלות אחר כך שבמרבית הפונקציות שלה אתם לא משתמשים, ומאידך – אל תתפשרו על עגלה זולה, שתגביל משמעותית את מידת הניידות שלכם עם התינוק.

עגלת תינוקות נוחה


הדבר השני שאתם צריכים לבדוק בבוא, הוא מידת הנוחות וההתאמה שלה אליכם. הקריטריונים שאתם צריכים לבדוק הם משקל – וודאו שנוח לכם לשאת את העגלה; גובה – וודאו שמשכב העריסה בגובה שמתאים לכם אם תצטרכו להתכופף לטפל בתינוק; ונוחות התפעול – למשל, עד כמה קל לכם לקפל את העגלה ביד אחת. בדקו גם את נושא הנוחות בהתאם לצרכים האישיים שלכם. אם, למשל, אתם מתכננים לצאת עם הילד לטיולים בשטח שאיננו עירוני – וודאו שהעגלה נוחה לניווט, ובעלת בולמי זעזועים טובים.


עגלת תינוק מושלמת


אחרי שכבר הגדרתם את הצרכים שלכם, וצמצמתם את המבחר לפי עגלות שנוחות ומתאימות לכם בדיוק – יש עוד כמה קריטריונים לסינון, בדרך למציאת עגלת תינוקות מושלמת. אחרי הכל זו לא אמבטיה לתינוק – יש פה כללי בטיחות מחמירים אפילו יותר. בתור התחלה – וודאו שהעגלה בטוחה. כלומר, שיש לה מספר נקודות רתימה, פגוש בטיחות, ובולמי זעזועים. אחר כך, בדקו את מידת הגמישות שלה – כלומר, כמה מצבי שכיבה יש לה; האם המושב מתהפך; האם יש לה גגון ו/או מגן גשם, ועד היכן הם מגיעים, וכדומה. בדקו איזה תוספות אתם מקבלים, ועד כמה אתם זקוקים להן – למשל קריקוט, מגש קדמי, סל אחסון, וכדומה. בנוסף, בדקו שהריפוד שלה נעים ונוח, וניתן לשליפה ולכביסה. ובל נשכח את רכיב האסתטיקה – אחרי הכל, הילד שלכם עומד לבלות בעגלה שלו שעות ארוכות, ועל כן רצוי שהיא תהיה לא רק נוחה, אלא גם אסתטית ונעימה למראה.

עגלת תינוקות, אם כן, לא חייבת להיות משוכללת מאוד, או מפוארת מאוד. היא חייבת רק להתאים לכם ולצרכים שלכם במדויק. אם תעשו קצת חקר שוק, תגדירו את הצרכים שלכם ותדעו בדיוק מה אתם מחפשים, ולמה – תוכלו למצוא לעצמכם עגלת תינוקות פונקציונלית ונוחה, במחיר הולם.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב