דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להשכיר צימר בטוסקנה 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 3484 פעמים ]


טוסקנה נחשבת לאחד מחבלי הארץ היפים   ביקום.  האזור מתאפיין בגבעות מוריקות, ערים עתיקות מהמאה השבע עשרה, כפרים ציוריים וכמובן אוכל איטלקי מעולה. כשמגיעים לטוסקנה לחופשה של שבוע, כדאי לשכור צימר ורכב. הלינה בצימר כפרי היא חוויה מיוחדת   וממנו ניתן לטייל לאזורים שונים בטוסקנה. הצימרים מותאמים לזוגות, משפחות וקבוצות מטיילים גדולות. אפשר לבחור צימר עתיק  עם אווירה מיוחדת או בבית חדיש. 

לינה בצימר  לא מגבילה את המטיילים בזמנים ולא צריך להיות מוגבלים לשעות הארוחות של המלונות. יחידות הנופש בטבע או בעיירות נותנות תחושה של מקומיים וניתן לטייל באזורים פחות מתויירים.  השכרת יחידת הנופש היא חסכונית עם אפשרות  לבשל בצימר או להשתמש בגריל. האבזור בצימרים משתנה בהתאם לתקציב וכדאי  לבדוק מראש מה קיים במקום. ניתן לשכור יחידות נופש הכוללות מקרר, מיזוג מרכזי, טלוויזיה, תנור וכדומה. רצוי לשכור צימק מאובזר ככל הניתן כדי החופשה בת השבוע תהיה נוחה ונעימה.

לפני הזמנת יחידת הנופש רצוי לבדוק מה שי באזור מבחינת  אתרים, יקבים, פאבים וכו'. באופן זה ניתן למלא את השבוע בשלל אירועים. במהלך החופשה בלב חבל  טוסקנה מומלץ לשכור אופניים או ללכת ברגל  ברחבי הנופים המרהיבים. במהלך השבוע מומלץ לטייל  בעיירות העתיקות, בטירות והכנסיות. טוסקנה שופעת בנהרות ואגמים. חופשה של שבוע בטוסקנה מתאימה לזוגות בירח דבש, למשפחות עם ילדים שייהנו מהחופש והנופים. ולקבוצות של חברים.

לינה בצימר מאפשרת ניתוק ושלווה. יחד עם אפשרות לנסיעה קצרה לכל הערים באזור כמו פירנצה, פיזה, סיינה ועוד. את הצימר ניתן להזמין כחבילה הכוללת טיסה ורכב וכך לא צריך להתחיל לחפש טיסות ורכבים והעלות זולה יותר. ניתן לשכור צימרים פשוטים מהם יוצאים לטיולי כוכב. מי שרוצה שבוע של פינוק אמיתי יכול לבחור בין וילות מפוארות מהמאה ה-17 או ה-18 המצוידות אורחים השוהים בוילה המפוארת ירגישו כאילו הם נמצאים בארמון בתקופה היסטורית. יש יחידות נופש עבור מספר גדול של מוזמנים המתאימות לקבוצות ויש יחידות נופש המותאמות למשפחות עם ילדים וכוללות מיני קלאב 

היתרון של טוסקנה הוא שהיא מתאימה לכל הרכב של אנשים. . היצע הצימרים המגוון מאפשר בחירה של חופשה לפי רצונו וכיסו של כל מטייל. יש בתים הניצבים על ראשי הגבעות ומהם משקף נוף עוצר נשימה, צימרים הנמצאים בלב עיירות ציוריות ועוד. במהלך שבוע בטוסקנה יש אטרקציות רבות טוסקנה מעניינת מבחינה תרבותית, אומנותית, ארכיאולוגית ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב