דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מערכות אבטחה לועדי בתים 

מאת    [ 30/01/2011 ]

מילים במאמר: 557   [ נצפה 1958 פעמים ]

מערכות אבטחה לועדי בתים

 

סוג הבניה הנפוץ ביותר בישראל כיום, במיוחד לאור מצוקת הקרקעות הזמינות לבניה, היא הבניה הרוויה, או הבניה לגבוה של בניינים רבי קומות. דיירי בניינים אלו מתאחדים לוועד המונה מספר מדיירי הבניינים, אשר דואגים (בין באופן ישיר ובין באמצעות חברת אחזקה) לרווחת הדיירים בבניין על-ידי התקשרות עם אנשי מקצוע למתן השירותים החודשיים הרצויים לאותו בנין, בהתאם לתקציב שנקבע מראש על-ידי דייריו.

 

שירותים אלו כללו בעבר רשימה מצומצמת מאד של שירותים, הכוללים בעיקר שירותי ניקיון, אחזקת מעליות וכו'. היום רשימה זו הולכת ומתארכת וכוללת שירותים לא מעטים שחלק לא מבוטל מהם נועד להגביר את ביטחונם של דיירי הבניין ופרטיותם. כך, למשל, חלק לא מבוטל מדיירי הבניינים בישראל מסתפקים בשער בכניסת הבניין ואינטרקום, אחרים מבקשים להגביר את ביטחונם ומציבים שומר בלובי הבניין שיוודא שבאי הבניין אכן רצויים וקשורים לדייריו. הבעייתיות באפשרות השנייה היא העלות הגבוהה של העסקת שומר 24 שעות ביממה אשר מאפשרת הצבתו אך ורק במגדלי יוקרה וכן העובדה כי הצבת שומר אולי מגבירה את בטחון דיירי הבניין אך לא מאפשרת לתעד את המתרחש בו זמנית במקומות בהם השומר אינו נמצא באותה עת.      

 

פתרון קיים לבעיות אלו, אשר מצד אחד עלותו אינה יקרה יחסית, ומצד שני יתרונותיו עולים עשרות מונים על אבטחה אנושית, היא התקנת מערכת אבטחה מקצועית הכוללת מצלמות אבטחה בבניינים, לשם הרתעה ופיקוח על הנעשה באותו בניין. המצלמות המתוקנות יכולות להיות מצלמות גלויות או נסתרות, בהתאם לצרכי הבניין והעדפותיו. בדרך זו יכולים דיירי הבניין לחסוך עלויות רבות של העסקת שומר מצד אחד, ומצד שני למנוע נזקים בעשרות אלפי שקלים לרכוש המשותף, אשר נגרמים על-ידי גורמים מזיקים שונים. עבור רבים, מחיר זה הינו זעום והם מוכנים לשאת בו על מנת לתת לדיירי הבניין קצת שקט נפשי ובטיחות.

 

על ידי התקנת מצלמות אבטחה וחיבורם למערכת אבטחה מקצועית יכולים דיירי הבניין לצפות בזמן אמת מרחוק בנעשה בבניין בכל עת שיחפצו, ובדרך זו לקבל "אבטחה וירטואלית". כמו כן, פורץ פוטנציאלי או מזיק יחשוב פעמים אם לבצע את זממו בבניין בו מתוקנות מצלמות אבטחה, אשר יכולות לתעד בזמן אמת את מעשיו ולשמש ראיה אמיתית וחזקה נגדו, ולרוב יעדיף להזיק בבנין בו לא מותקנות מצלמות אבטחה כאמור.

 

כיום שהפשיעה בישראל רק הולכת ועולה וביטחונם האישי של האנשים מוטל בספק הצבת מערכת אבטחה מקצועית, אשר עלותה זניחה לעומת יתרונותיה הינה פתרון פשוט וקל להגביר את ביטחונם האישי של התושבים ואת איכות חייהם בלי לפגוע בכיסם. 

 

      

 

 

 

 

הכותב הינו אסף עוז, הבעלים של חברת IP CONNECTION, חברה ותיקה להתקנת מצלמות אבטחה www.ipconnection.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב