דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חשיבות מעלותיו של מנתח פלסטי להצלחת ניתוח להגדלת חזה 

מאת    [ 28/01/2011 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 2116 פעמים ]

ישנן מספר שיטות להגדלת חזה. כיום השיטה הנפוצה ביותר היא השיטה שעושה שימוש בשתלי סיליקון. שיטות נוספות שקיימות כיום בשוק הן הגדלת חזה באמצעות שתלי מי מלח והגדלת חזה באמצעות הזרקת שומן. גם בין שתלי הסיליקון ישנם כמה סוגים שההבדלים ביניהם הם במצב הצבירה של ג'ל הסיליקון, בסמיכות ובצמיגות של השתל ובצורת השתלים. השימוש השכיח בג'ל סיליקון נובע מכך שהוא מספק את התוצאה יפת המראה והטבעית ביותר מבין כולם. בחירת השתל תלויה במבנה האנטומי ובציפיות המטופלת. הבחירה בשתל המתאים נעשית בשיתוף עם מנתח פלסטי. ביכולתו של מנתח פלסטי בעל מעוף ויכולות טכניות גבוהות לעצב חזה שיהיה התגשמות הפנטזיה של המטופלת. מנתח פלסטי מציע יותר מפיתרון קליני לבעיה, הוא אמן המפסל את גוף האישה.

תהליך הניתוח עצמו נעשה כך שמבצעים חתך, מעין גומחה, אשר אליה מחדירים את השתל. את החתך ניתן לייצר אך ורק בשני מקומות, מעל לשריר החזה או בקפל שתחתיו. אין מיקום אחד העדיף על השני. את ההחלטה יש לקבל בשיתוף עם מנתח פלסטי.

הדרך שראשיתה בהחלטה לעבור ניתוח להגדלת חזה ועד להחלמה המלאה, שעשויה לעיתים להיארך גם עד כשנה, כשהכוונה בהחלמה מלאה היא עד להגלדת החתך, היא ארוכה. דרך זו מטבעה רצופת לבטים וחששות.  מעורבותו של מנתח פלסטי בתהליך היא רבה לכל אורך הדרך. על כן, חייב לשרור אמון מלא בין המטופלת למנתח פלסטי שבחרה. ידוע, למשל, על מקרים בהם מנתח פלסטי לא הסכים עם המטופלת על גודל השתל. הוא בחר שלא לשתף אותה בקביעה, אלא לעשות כרצונו בעת שהיא מורדמת על שולחן הניתוחים. מיותר לציין עד כמה היו גדולות ההפתעה והאכזבה של המטופלת כשהתעוררה לאחר הניתוח כדי לגלות תוצאות אחרות לגמרי מאלה שלהן ציפתה.

לעיתים ניתוח להגדלת חזה הוא חלום שמלווה את האישה במשך זמן ניכר מחייה. מובן מאליו שאישה מגיעה להחלטה לעבור ניתוח להגדלת חזה עם ציפיות גדולות. גם כאן תפקידו של מנתח פלסטי הוגן ומהימן הוא לשטוח בפני המטופלות שלו, בצד היתרונות הנהדרים לניתוח, את החסרונות שקיימים מטבע הדברים.

יש להיזהר במיוחד מהמלצות על מנתחים שניתנות בדרך לא מפוקחת, כמו דרך פורומים או פרסומות. המלצות בפורומים שמנוסחות כביכול על ידי ממליצים אוביקטיביים, הן פעמים רבות מפוברקות. מוטב להתחקות אחר מנותחות שעברו את ניתוח להגדלת חזה ולשמוע דרכן אודות מנתח פלסטי מקצועי בעל המעלות הרצויות. מנתח פלסטי שהשאיר למנותחת תחושה טובה עד כדי כך שהיא תרצה להמליץ עליו גם לחברותיה, מעיד עליו יותר ממאה המלצות בפורומים. גם לאחר שערכתן את הבירורים והגעתן להחלטה על מנתח פלסטי מתאים, כדאי לערוך חוזה מנומק ומפורט בו מנוסחים עיקרי הדברים והגדרות אחריות, כדי להימנע ממקרים דומים למקרה המתואר לעיל. חוזה כזה חשוב מאוד וקביל גם אם נערך כהסכם בין המטופלת למנתח פלסטי בלא התערבות של גורם משפטי.

כפי שניתן להבין יש לברור היטב מנתח פלסטי לצורך ניתוח להגדלת חזה. יש להקדיש זמן ומחשבה לכל אורך התהליך מבלי לדלג על אף שלב, למען השגת התוצאות הטובות ביותר. מנתח פלסטי טוב ישיג לא רק תוצאה מצודדת עין, אלא ינסך בך ביטחון גם להמשך הדרך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב