דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוי אבן זה הדבר הבא 

מאת    [ 27/01/2011 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 3141 פעמים ]


 חיפוי זה אחד הדברים החשובים ביותר למראה הסופי של המבנה, המדרכה או בעצם כל דבר. אחד מסוגי החיפוי הנפוצים ביותר כיום זה חיפוי אבן, והסיבות לכך נובעות מכמה מגמות מקבילות. כיום הכיוון המרכזי בענף הבנייה והעיצוב זה חזרה לשימוש בחומרים טבעיים כמו עץ, אבן וברזל. אם אי אפשר להשתמש בחומרים טבעיים, משתמשים בתחליפים, דוגמה בולטת במיוחד היא פרקט למינציה.


חיפוי אבן לבתים

כשאנו מדברים על חיפויי אבן, ירושלים עולה בדמיוננו כמעט באופן אוטומטי. כולנו מכירים את הבתים הקטנים והפסטורליים של בירתנו, שיש להם תפקיד חשוב כל כך ביצירת המראה  הייחודי והרומנטי שלה. בירושלים יש חוק עזר הקובע כי אין לבנות בעיר מבנה שאינו מכוסה בחיפוי אבן, ולא סתם חיפוי אבן אלא של אבן ירושלמית. בצורה זו אפשר להמשיך ולשמור על האחידות של מראה כל העיר. שימו לב גם שבירושלים כמעט ואין בניינים גבוהים, גם זה במטרה לשמור על הצביון הייחודי של העיר.

גם בתים במרכז פונים לחיפויי אבן כפתרון מושלם ליצירת חזית יוקרתית לבית שלהם. הדבר נכון הן לגבי אנשים הבונים בית פרטי והן לגבי קבלנים של בתים משותפים המעוניינים למכור את המבנים שלהם בכמה שיותר כסף.

 

חיפוי אבן למדרכות

כידוע, מדרכות אפשר למצוא מכל מיני סוגים. חלק מהמדרכות מכוסות בלבנים, חלקן מכוסות במרצפות אבן, וחלקן בחיפוי אבן. לחיפוי אבן יש כמה וכמה יתרונות, והראשון שבהם הוא בתחום הבטיחות. מדרכות לבנים או מדרכות מסוגים דומים נוטים לאבד את האחידות בשל החלשות החומר שמחבר אותם. בצורה זו לבנה אחת יכולה לבלוט יותר מאחרת, ואנשים עלולים להיתקל בה וליפול. תופעות אלו קוראות כל הזמן ולפעמים העניין הזה די מסוכן, בעיקר כשמדובר בנפילות של אנשים מבוגרים. מדרכות עם חיפוי אבן לא חושפות את האוכלוסייה לבעיות הללו משום שיוצרות כיסוי אחיד יותר.

יתרה מזאת, חיפוי אבן למדרכות הוא פשוט יפה יותר. שימו לב, ובכל גני האירועים, המדרכות והשבילים הם כמעט תמיד בחיפוי אבן. חיפוי מסוג זה מאפשר מגוון אפשרויות נרחב יותר מאשר לבנים או מרצפות. האבנים קטנות יותר, ולכן מבחר העיצובים רב יותר. פרט לכך, חיפוי אבן מתאים לעיצוב מעקות אבן צרים, אדניות ואביזרים עדינים נוספים, שהלכה למעשה אין דרך אחרת לקשט אותם.

 

חיפוי אבן לגדרות

חשוב לזכור שהגבהות למיניהן, אדניות, מעקות בטון ודברים מהסוג הזה גם כן צריך לקשט. דרך אחת היא צבע, אך הצבע מצריך תחזוקה שוטפת. חיפוי אבן לעומת זאת עמיד לאורך שנים, מתאים לחיפוי סוג זה של דברים ומעבר לכל, תורם רבות לקישוט האביזר עצמו ושל סביבתו.


חברת סנשיין עבודות גרנוליט מציעה מגוון חיפויי אבן לכל הצרכים. לחברתנו ניסיון נרחב בתחום ביצוע חיפויים, ואנו מציעים גם לכם ליהנות מהשירות האיכותי שלנו. אנו מבצעים חיפויי אבן לבתים, מדרכות, גדרות ועוד. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב