דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סאמר סקול - מועיל ומהנה כאחד 

מאת    [ 27/01/2011 ]

מילים במאמר: 517   [ נצפה 2686 פעמים ]

ללמוד אנגלית וגם ליהנות? אפשרות לא מופרכת בכלל. אם ילדיכם נוטים להשתעמם בחופש הגדול, ואם רמת השליטה שלהם באנגלית אינה מן המזהירות, אולי כדאי שתשלחו אותם לחופשת סאמר סקול. סאמר סקול משלב לימודי אנגלית יחד עם פעילויות נופש מהנות ומפגש עם בני נוער מכל רחבי העולם. בנוסף, סאמר סקול מאפשר לילדיכם לא רק לשפר את האנגלית שלהם, אלא גם לצבור חוויות מהנות במסגרת חופשת קיץ לא שגרתית.

 

סאמר סקול כולל לרוב לימודים הנושאים אופי חווייתי ויצירתי, ומשלב אטרקציות רבות – בעיר או בכפר, ופעילויות ספורט ופנאי. הילדים זוכים לעבור תוך כדי סאמר סקול חוויה מאוד מיוחדת, שרוב חבריהם אינם עוברים, ומקבלים פרספקטיבה ומושג על העולם הגדול, כמו גם על ארצנו הקטנה. לימודי קיץ במסגרת סאמר סקול מתקיימים באירופה – בעיקר באנגליה ובספרד, אך ניתן למצוא סאמר סקול גם בארה"ב, קנדה ואוסטרליה.

 

הלימודים האירופאים נושאים אופי רציני יותר, ומתקיימים בקולג'ים ומוסדות לימוד יוקרתיים הנמצאים בתוך העיר, ואילו האחרים הם בפורמט המזכיר מחנה קיץ, ומתקיימים לרוב באזורים כפריים. בנוסף, לימודי סאמר סקול באירופה נעשים במסגרת פורמאלית של שיעורים המתקיימים במסגרת כיתת לימוד. זאת בשונה מאמריקה, קנדה ואוסטרליה, שם מתרכזים מחנות סאמר סקול יותר בפעילות חברתית ובספורט אתגרי, והאינטראקציה בין הילדים למדריכים ובינם לבין עצמם היא זו שמביאה לשיפור השפה.     

 

יתרון נוסף של לימודי סאמר סקול הוא ברמה החברתית: ילדים מכל העולם נפגשים במסגרת זו ועוברים יחד קיץ מהנה ומלא חוויות מיוחדות, שלא ישכחו גם כשיחזרו איש איש לביתו. מצב ייחודי זה מייצר חברויות רבות בין ילדים ממקומות שונים בעולם שנפגשו במהלך סאמר סקול, ואשר פעמים רבות ממשיכים לשמור על קשר גם שנים רבות לאחר מכן. כיום בעידן הסקייפ והפייסבוק, זה אפילו יותר פשוט לשמר את החברויות שנוצרו כך, למרות המרחק הגיאוגרפי.

 

ניתן לרשום ללימודי קיץ במסגרת סאמר סקול ילדים בני 10 עד 18. לימודי האנגלית נמשכים מספר שבועות עד חודש, והם מחולקים לקבוצות גיל ולרמות שונות, כאשר כל ילד משויך לקבוצת לימוד לפי הרמה המתאימה לו באופן אישי. מבחינת עלויות, כדאי לדעת כי סאמר סקול אינו חוויה זולה במיוחד, ומתאים להורים שהינם בעלי אמצעים בלבד – זאת כיוון שמחיר התענוג יכול לנוע בין 2000 ל-3000 דולר.

 

סאמר סקול מספק אם כן חוויה ייחודית שקשה לשכוח במהרה, כזו שנשארת עם הילד עד לבגרותו. שיפור השפה האנגלית, משימה חשובה מאוד בימינו, הוא רק אחד היתרונות של סאמר סקול. ליתרון זה מצטרפות מעלות נוספות כמו מיצוי הולם של החופש הגדול מבלי שהילדים ירבצו חסרי מעש מול הטלוויזיה בבית או ישוטטו משועממים ברחובות, וכן האפשרות לרכוש חברים חדשים וליצור קשרים ברחבי העולם, שגם יחזיקו מעמד זמן רב לאחר מכן.

סאמר סקול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב