דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הגיע הזמן לשפץ את הבית 

מאת    [ 27/01/2011 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 2526 פעמים ]

הבית כבר נראה ישן? משהו לא מוצא חן בעיניכם? יש בעיות שדורשות תיקון? רבים האנשים שיתעלמו מהליקויים וימשיכו לחיות איתם, רק כי הם לא רוצים להתחיל להתעסק עם שיפוצים. מה שהם לא יודעים הוא שכל רגע בו הם מזניחים את השיפוץ, יכול לפגוע בהם הרבה יותר בעתיד.

מה כל כך דחוף בשיפוצים?

ליקויי בנייה מתגלים בכל בניין בשלב זה או אחר, לא בהכרח בגלל בנייה רשלנית אלא גם בגלל טעויות קטנות שקורות במהלך הבנייה. הבעיה היא שטעות קטנה כזו יכולה לגרום לליקוי קטן שיחמיר עד שיהיה מאוחר מדי לתקן אותו. זה נכון - קיימים ליקויים שלא ניתן לשפץ במידה והוזנחו יותר מדי זמן.

מלבד חוסר הנעימות שבמפגע, הדבר יכול להוריד את ערך הדירה במידה ותרצו למכור אותה בעתיד. ייתכן גם שיהיו קונים שיחליטו לוותר עליה, בשל המפגעים השונים בהם יחזו. שיפוצים בדירה גם ישפרו את רמת החיים שלכם, וגם יעלו את מחיר הדירה אם וכאשר תרצו למכור אותה. מה אפשר לשפץ חוץ מליקויים בדירה?

שיפוצים בריצוף - גורם משפיע על אווירת הבית

הסתכלו על הבית שלכם כמו שהוא נראה כרגע, ודמיינו את אותו בית רק עם פרקט. השינוי מאוד משמעותי. כמובן שלא חייבים ללכת על פרקט יקר או בכלל על ריצוף בסגנון הזה- יש שפע של סוגי ריצוף שיהפכו את הבית שלכם לחם יותר וביתי.

רצפות המשובצות באבנים מוכרות לכולנו, ואיך נגיד - לא יוצרות תחושה ביתית במיוחד. נסו במקומם מרצפות גדולות יותר ובצבעים שונים. לא חייבים להשתמש בצבעים חמים - גם מרצפות לבנות יעשו את העבודה. קיימת רק בעיה אחת: שיפוצים מסוג זה דורשים מכם הרבה סבלנות בזמן העבודה. עם זאת - היו בטוחים שזה שווה את הטרחה.

מהרצפה - אל שיפוצים בתקרה

תקרות אקוסטיות הן תקרות המורכבות מחומרים מיוחדים המסוגלים לספוג רעשים. תקרות כאלה עשויות בדרך כלל פיברגלס או גבס. מלבד האקוסטיקה שהתקרות האלה מציעות, הן גם מונעות החזרת הד ומסננות את הרעש שעובר לבתים השכנים, כך שאתם יכולים להגביר כמה שתרצו (ברמה סבירה כמובן, כי גם תקרות אקוסטיות לא יכולות לספוג הכל).

מלבד היתרונות בתחום השמע, שיפוצים לתקרות אקוסטיות מספקים גם בידוד ממזג האוויר שבחוץ. החומר שסופג את הרעש מסוגל לבודד גם טמפרטורה, ולכן בחורף תיהנו מטמפרטורה חמימה בתוך הבית, ובקיץ הוא יישאר קריר. כך, לא יפתיע אם תימנעו ממזגן או תנור ברוב ימי הקיץ והחורף.

שיפוצים לתריסים חשמליים - למינימום מאמץ

מכירים את התריסים שיורדים מלמעלה למטה? ניתן בקלות לכוון את הגובה הרצוי שלהם, כדי לשלוט על כמות האור הנכנסת. התריסים מלאים גם בחורים קטנים, כך שגם אם הם מגיעים למטה, ניתן להשאיר מעט פתחים לכניסת אור. הולכים לישון? הורידו את התריס עד למטה כדי לסגור אותם לחלוטין.

מה תגידו אם תשמעו שניתן לחבר את כל התריסים לחשמל? בלחיצת כפתור תוכלו להוריד או להרים את התריסים. לרוב, מגיעים התריסים עם חבל הקשור אליהם, שבמשך הזמן נקרע ויש צורך להחליף אותו. תריס חשמלי כולל חבל מיוחד ולכן הסיכוי שייקרע קטן יותר. שיפוצים בתריסים הם פשוטים בדרך כלל, במיוחד אם כבר יש לכם כמה מסוג זה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב