אין אחד שלא יודע מהו פרסום חוצות. הסיבה לכך פשוטה: מאחר וזהו פרסום שנמצא בפומבי, כולנו נחשפים אליו בדרך כזו או אחרת. גם היום, השכרת שטחי פרסום במקומות ציבוריים נחשבת לצעד מקורי, ששובר את ההרגל הנפוץ של חשיפה לפרסומות בכלי התקשורת. והמקוריות הזו היא אחת הדרכים של כל בעל עסק לבלוט מעל כולם.
פרסום על שלטי חוצות הוא יריית הזינוק
במקרים רבים, קמפיינים פרסומיים יעילים החלו בפרסום על שלטי חוצות. אלו היוו את יריית הפתיחה לקמפיין פרסומי ענק. מדוע? משום שמסרים המועברים על שלטי חוצות מוטמעים טוב יותר מאשר בכל דרך אחרת. ראשית, זו דרך פרסום ידידותית הרבה יותר מאשר פרסום בתקשורת. שנית, אין אפשרות להתעלם מפרסומות כאלו. הן נמצאות שם תמיד.
לכן, במקרים רבים חברות משקיעות בפרויקט מאסיבי של השכרת שטחי פרסום לטובת קמפיין מסוים. לאחר תקופה בה הבינה החברה כי המסר הוטמע ונקלט, הוא עובר גם ליתר ערוצי הפרסום. זו הדרך הטובה והמקורית ביותר לבלוט בעולם העסקים של היום.
לא רק שלטי חוצות – גם מדבקות על כלי רכב
שלטים הם כבר מזמן לא האפשרות היחידה לבצע פרסום חוצות. היום ניתן לעשות זאת גם בצורה ניידת, באמצעות הפלטפורמות הבאות:
• עיטוף או מיתוג משאיות
• פרסום שלטים על אוטובוסים ומוניות
• פרסום על כלי רכב (בעזרת מדבקה לחלון)
בשיטה זו, הפרסום נייד ולא נייח. אחת הבעיות העיקריות שהיו בעבר עם השכרת שטחי פרסום הייתה שלא ניתן לשכור מספיק שטחים כדי להגיע לכלל הלקוחות. מיתוג משאיות או פרסום על אוטובוסים פותרים את הבעיה הזו, משום שהשילוט נראה לכל ובמקומות רבים – בהתאם לדרך שעובר כלי הרכב.
מה נותן לי מיתוג משאיות? איזה יתרון מעניקה מדבקה לחלון?
ראשית, השכרת שטחי פרסום על כלי רכב, נחשבת היום לדרך הפרסום המקורית ביותר שיש. ומאחר וזהו לא הכלי ה'מסורתי', כל עסק שיעשה כך יבלוט יותר. אבל שילוט חוצות על משאיות ומכוניות פרטיות מבטיח עוד כמה יתרונות חשובים:
• חשיפה לכמות גדולה מאוד של אנשים, כמעט ללא מאמץ
• השקת קמפיין פרסומי בהשקעה קטנה
• נטל כלכלי נמוך (פרסום על אוטובוסים ומוניות עולה יותר, אגב)
• היעילות של פרסום חוצות בחשיפה גדולה יותר
פרסום חוצות – רק לאחר מחשבה עמוקה
אם אלו שלטי פרסום גדולים, מסכי וידאו ענקיים או פרסום על כלי רכב – השכרת שלטי פרסום פומביים חייבת מחשבה עמוקה טרם השקת הקמפיין. כדי ליצור חשיפה אמיתית ולהביא לאפקטיביות של ממש, פרסומות פשוטות לא יספיקו.
פרסומות פומביות צריכות להיות יצירתיות, מקוריות ועם מסר חד וברור – שייכנס לתודעת הציבור, שלא מתעכב בדרך כלל מול פרסומת כזו. גם למיקום יש כאן תפקיד חשוב: השכרת שטחי פרסום חייבת להיות באזור בו נמצא קהל היעד הנכון.
השכרת שטחי פרסום על משאיות
הפרסום שאנו מציעים הינו על גבי ארגזי משאיות. ברשותינו כ-200 משאיות עם קווים וטריטוריות מוגדרים הניתנים לבחירה מתוך רשימה מסודרת.
הפרסום הינו בנסיעה ועצירה גם יחד!
חברת פרסום רוטשטיין הינה עסק משפחתי שנוסד בשנת 1999 ומתמחה במיתוג ושילוט רכבים מסחריים, שילוט רכבים , שילוט משאיות ומסחריות. החברה כוללת סטודיו גרפי המומחה ביצירת מדבקות לרכבים ושילוט המיועד להיות בתנועה וכן צוות מתקינים מקצועי ואדיב.