דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חושן חקירות, חקירות פרטיות בעידן הטכנולוגי 

מאת    [ 26/01/2011 ]

מילים במאמר: 563   [ נצפה 2211 פעמים ]

כמעט כל אדם נתקל במהלך חייו בצורך לבצע בדיקה סמויה בביתו או בעסק הפרטי שלו. הסיבות יכולות להיות רבות ומגוונות. החל מאנשים שמעסיקים בביתם מטפלת לילדיהם או להוריהם המבוגרים ורוצים להיות שקטים שלא יאונה להם כל רע. המשך בבעלי עסקים אשר מעוניינים לוודא שעובדיהם אמינים, לא גורמים נזקים לעסק ולא מועלים בכספים או ציוד. וכלה בבני זוג שלעיתים חושדים שהחצי השני שלהם לא נאמן ומעדיפים להיות בטוחים שהם אינם נבגדים.

 

תחום החקירות הפרטיות התקדם מאוד בשנים האחרונות. ההתפתחות הטכנולוגית תרמה לכך רבות. היום ניתן לייצר ציוד מעקב בגדלים אפסיים ממש. אדם יכול להתקין בביתו מצלמה נסתרת ללא כל עזרה. אפשר להסליק מצלמה בתוך דובי של התינוק על מנת לוודא שהמטפלת עושה את עבודתה נאמנה. ניתן להסתיר ציוד מעקב בתוך תמונה או שקע חשמלי כדי להיות בטוח שהמטפלת דואגת להוריכם המבוגרים ולא מתעללת בהם. אפשר להחביא מצלמה במחסני העסק או מעל הקופות כדי להיות בטוח שאף אחד מעובדיכם לא מועל באמונכם או בכספכם. אפשרי אפילו להתקין מצלמה זעירה בתוך עט כדי לצלם פגישה עם עובד או לקוח.

 

ציוד המעקב היום כל כך משוכלל שניתן לצפות בצילומים און ליין במחשב או בטלפון הנייד. המצלמות בימינו גם מאוד חכמות ויודעות לצלם רק כאשר הן חשות בתנועה או שינוי בטמפרטורת החדר. חברת חקירות יכולה לתת את ההסברים והמענה לצורך הספציפי של כל לקוח ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם חברה כזאת.

 

עם כל ההתקדמות הטכנולוגית וההתפתחות של ציוד המעקב, חשוב לשים לב גם לשינויים ולעדכונים בחוק. אדם שלא מכיר את החוקים על בוריים עלול להסתבך אפילו עד כדי עבירות פליליות. לכן עדיף לא לבצע את המעקבים לבד, אלא לפנות לחברת חקירות מקצועית. חברת חקירות מורשית מכירה את החוקים ויכולה לבצע מעקב מקצועי וחוקי שישיג עבור הלקוח את התוצאה הנדרשת מבלי שהלקוח יסתבך עם החוק. במקרים בהם הלקוח יעדיף לפעול לבד הוא עלול להיתקל במצב בו צילם חומר אשר לטעמו מוכיח את טענותיו. אך מכיוון שהוידיאו צולם בניגוד לחוק הוא לא יוכל לשמש אותו להוכחת טענותיו בבית המשפט. במקרים קיצוניים יותר הצילום עלול אפילו לסבך אותו עם רשויות החוק עד כדי פתיחה בהליכים פליליים כנגדו.

 

כל חברת חקירות חייבת לקבל רישיון מהמדינה. לכן על מנת לזכות בשירות מקצועי ואיכותי מומלץ לבדוק שהמשרד אכן מורשה. כדאי לברר פרטים על החברה, לבדוק את ההתמחויות הספציפיות, לשים לב כמה שנים החברה פעילה, לקבל המלצות מחברים. וכמובן הכי חשוב, להגיע למשרד לפגישה ולקבלת ייעוץ ראשוני, מקצועי ומקיף. חברות החקירות משופעות בציוד מעקב משוכלל ומתקדם. ציוד שיכול לשמש את חוקריהם או לחילופין ציוד שניתן להשכיר ללקוח במידה והוא מעדיף לבצע את הפעולות בעצמו.

 

ציוד מעקב הפך עם השנים למתוחכם יותר, אך בו זמנית פשוט לתפעול. היום כל אדם יכול לרכוש או להשכיר ציוד מעקב ולתפעל אותו באופן עצמאי. ולמרות זאת בסיכומו של עניין ובהתחשב בחוקי המדינה עדיף לפנות לחברת חקירות ותיקה ואמינה שתעשה עבורכם את העבודה באופן החוקי והמקצועי ביותר.

 

    חושן חקירות ייעוץ ומידע בהנהלת רונן דוד חדשנות, שינוי, נועזות .  www.choshen-inv.co.il href="mailto:Choshen.inv@gmail.com" Choshen.inv@gmail.com">target="_blank">Choshen.inv@gmail.com טיפול מקצועי, דיסקרטי וזמינות 24 שעות  052-3898920




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב