דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טכניקות המצאה של ממציאים (ניהול ידע המצאתי) 

מאת    [ 17/07/2007 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 4533 פעמים ]

הופעה גלויה סופית של מוצר, אובייקט שהינם תוצרי הליך המצאתי, עשוייה להיות המשך של תהליך פנימי אשר מתרחש בתוככי מסוגלות ממציאם לברוא אותם. כל זמן שאין בידינו את הכלים המדויקים להתחקות אחר המתרחש במעבי מוחו הקודח הרי שנזדקק לפרשנות מילותיו של זה האחרון אודות כל התהליך האחורי אשר יילד בתודעתו את התוצרים הסופיים של ההמצאה. 

תהליכי המצאה הינם סודות מסווגים וקשים ביותר לפיצוח ומצריכים שליטות ידע מורכבות ביותר. כל שכן בתחום בו כרוכים כספים רבים אשא עשויים להיות מסופחים להצלחת טיב ההמצאה.

על כן, כל אימת אשר נזדקק לבחינת תהליכי המצאה הרי שלא נוכל ממש להגיע עד מלוא רווית ניסוח השיטות של תהליכי ההמצאה אלא רק לגעת בתחומי הפריפריות הלוגיות – אינטואיטיביות אשר מקימים את מלוא ארכיטקטורת ההבנה ההמצאתית. 

מבחינת התהלכות צעדי ההבנה בתוך סבך הידע ההמצאתי די יהיה אם נאמר בשלב ראשוני כי נחוצה מוזה מוגברת אשר היא זו אשר מניעה על פסי מסילות רכבת את תהליכי החשיבה ומעבירה אותם בין שיטות תפיסת מישוג כהרף ידע. השתנות החשיבה הינה מפתח יסוד ליילוד תהליך המצאתי ומנצנת (מלשון ניצן) את פריחת גבעוליות קווי החשיבה. בתוכם מוזרמים תהליכי חשיבה הנדסיים מתוחכמים דיים כדי להיות מושטים תחת חסות זרימת אינפורמציה לכיפופי  חשיבה מעצבים אשר יוצקים התהוות קונקרטית מיטבית אשר מיילדת טכניקות ספציפיות אישיות למלוא התהלכות תצורות המחשבה בתוככי מסוגלות הממציא לנווטן אל מטרות בוראות - ממציאות. 

על כל אלו ובתוככיהם מצטרפים שיטוטי נקודות מבט מוגברים על מלוא התהוות הדברים. משחקי ייצוג לוגיים עשויים ליצור תלת מימדיות עשירה בזריעות ניצני פתיחות לוגיות רבות של מימשקי חשיבה ולהגביר תנועתיות ידע ממוטב הנכפף אל סדירות חלקיקי ידע משולב שאינו אחיד. אין ספק שהוא משתנה ממציא וממציא ומועבר לוגית – ניסוחית אל תוך הסברים באופן אשר חוטא לעיתים ליכולתו לבטא את הדברים

התמונה הנגלית בעבור הוצאת המוצר הסופי אל תוך הינדוס קווי - מובני עשויה להיות מחולצת בשלבים שונים ומגוונים של המבט על הדברים. במשולב על כך הרי שחילוצה המיטבי אמור להיות נמצא בכפוף לזמני ביצוע  הבנתי מתואם עם דו מימדיות ידע ההחצני אשר ימוטט את מלוא קווי רישות התמיכה הריגשית המאכסנת בתוכה את "שיחרור" הצורה ההמצאתית הסופית . 

שיחרור כבלי המחשבה אשר מתבצע ברגע הנכון מאפשר התהוות מבניות צורנית בלתי משוערת אשר נושאת הולדת תחומיות מושטת אל מיתאריות צורה הנדסית מדומיינת כלשהי. מתיחת קוויות המיתאר והכפפתה להבנת המוצרים בשוק ותחומיהם מאפשרת הושטת  ידע מדוגם אל תוככי הצטננות תצורות הבנה קונקרטיות סופיות.

ארכיטקטורת החילוץ של התצורות מתוככי הבנת הממציא והגשתן על תבניות ביצוע אשר נראות כמתאימות למוצרים אשר קיימים בשוק הגלוי – היא מפתח מספיק טוב כדי לסובב את צירי הדמיון בהתאם למציאות המוצרים המוכרת ועל מנת ליצור תבניות חשיבה פרקטיות אשר תיצורנה ידע המצאתי אקסקלוסיבי, איכותי והמפרה את משיכת המצאות המחר ע"י ידע מרכבות סוסי עוצמות הטכניקות המסווגות.  

ממציא,
נולדג'וויזר - מנתח ידע ומפתח ידע (מלומד עצמי 13 שנה)
כותב מקצועי (חבר ארגון הכותבים הישראלי)
http://www.arikshani.fav.co.il

התמצאות עומק משולבת בתחומי ידע רבים
ראו אודותיי בלחיצה על שמי (המסומן בכחול בראש המאמרים).




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב