דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצלחה באתרי הכרויות - מה לעשות ומה לא? 

מאת    [ 26/01/2011 ]

מילים במאמר: 515   [ נצפה 2713 פעמים ]

מחקרים מראים שרוב הפנויים והפנויות בארץ רשומים לפחות לאתר הכרויות אחד (ורבים מהם רשומים לכמה אתרים). בכל האתרים האלה ניתן למצוא עשרות אלפי רווקים ורווקות בעלי מכנה משותף אחד: למצוא את החצי השני שלהם לחיים משותפים מלאים באהבה.
לכאורה, תהליך החיפוש היה צריך להיות קצר, לא? ובכל זאת, רבים מבלים ימים רבים בחיפוש.... ועדיין לא מוצאים. מדוע?

רבים מאיתנו מניחים שהסיבה העיקרית לכך היא ריבוי אתרי ההיכרויות ברשת. יתכן שהאחד/האחת שנועדו לנו פשוט לא "מסתובבים" באותם אתרי הכרויות אליהם נרשמנו. בהחלט יתכן... אבל יתכנו עוד כמה סיבות. הנה שתיים מהעיקריות שביניהן:

הצטרפנו לאתר הכרויות שלא מתאים לנו –

רבים מאיתנו מקלידים "אתרי היכרויות" בגוגל, וישר נרשמים לאתרים הראשונים המופיעים בתוצאות החיפוש. יתכן שאתרי ההכרויות בהם בחרנו אכן מעולים ועושים את עבודתם נאמנה. אבל האם הם באמת מתאימים לנו?

על מנת שנוכל לאמוד את מידת ההתאמה של אתר הכרויות לצרכים שלנו, עלינו לענות לשתי שאלות:
1. מי אנחנו?
2. מה אנחנו מחפשים?

התשובה לשאלה הראשונה מתבססת בעיקר על הגדרת פלח האוכלוסייה אליו אנו שייכים. אתרי הכרויות רבים פונים לפלחי אוכלוסיה מסויימים ואם אנחנו לא נמנים על קהל היעד אליו הם מכוונים – אין טעם להירשם אליהם.
לדוגמא: אתרי הכרויות לדתיים בלבד, אתרי הכרויות לגייז, אתרי הכרויות לבעלי מוגבלויות. אם אנחנו לא שייכים לפלחי האוכלוסייה האלה – רוב הסיכויים שלא נמצא שם את מה שאנחנו מחפשים.

השאלה השנייה קשורה לסוג הקשר אותו אנחנו מחפשים. צריך לזכור שהמטרה שלנו היא להירשם לאתרי הכרויות שהחברים בהם מחפשים מה שאנחנו מחפשים.
כך לדוגמא, במידה ואנו מחפשים בן/בת זוג לקשר רציני, אין לנו מה לחפש באתרים המציעים הכרויות לקשרים מזדמנים או לקשרים דיסקרטיים. החברים באתר כזה פשוט לא מחפשים מה שאנחנו מחפשים!

בררנות יתר –

האינטרנט מציע כר פורה להיכרויות: מאות אתרי הכרויות ומאות אלפי פרופילים של אנשים המחפשים אהבה... נראה שהאפשרויות הן בלתי מוגבלות, ויתכן שיש בזה משהו, אבל מול כל השפע הזה אנו מרשים לעצמנו לעיתים להיות בררנים יתר על המידה ולא תמיד זה עובד לטובתנו.

באתר הכרויות יש אלפי אנשים זמינים ופנויים לקשר, ואנו חשים שלא כדאי לנו לנסות ליצור קשר עם מישהו שהוא פחות "ממושלם" כי אולי מחכה לנו משהו יותר טוב ממש מעבר לפינה (או מעבר לכרטיס)...
אנו מציבים רף גבוה מידי (ומיותר) עבור בן/בת הזוג המיועדים ומחפשים העונה על כל דרישותינו, גדולה כקטנה. עם כל כך הרבה פרופילים באתר, בטוח שנמצא מישהו כזה, לא?

רבותי, תנו לי לחדש לכם משהו: אין אנשים "מושלמים"! גם אנחנו לא מושלמים! אנחנו עלולים למצוא את עצמנו משוטטים ימים רבים באתר ולעולם לא מוצאים את אותו אדם "מושלם"... פשוט כי אין דבר כזה.

בנוסף, זכרו כי מידת ההצלחה של קשר זוגי לא מתבססת על רמת "המושלמות" של בני הזוג כי אם על רמת ההתאמה ביניהם, על כבוד הדדי, על הערכה הדדית...

זה לא אומר, כמובן, שצריך "לקפוץ" על כל אחד ולשלוח הודעה לכל פרופיל באתר. מה שזה כן אומר זה שאם אתם מעוניינים בקשר רציני, מומלץ שתישארו מציאותיים. אל תחפשו את "האביר על הסוס הלבן" או את "הנסיכה הקסומה". חפשו אדם שמתאים לכם.

בהצלחה!

Click2Love - אינדקס הכרויות חינם. כל אתרי הכרויות במקום אחד... ובחינם!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב