דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יעדים חלומיים באירופה 

מאת    [ 26/01/2011 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 3503 פעמים ]

אירופה, אחד היעדים האהובים ביותר על הישראלים, מציעה לנו נופים מדהימים שקשה למצוא בארץ. צרפת, אחת המדינות הגדולות באירופה, כוללת בתוכה פחות או יותר את כל הנופים והמראות שיש לאירופה להציע. השכרת רכב בצרפת תאפשר לכם לראות את כולם.

מי צריך השכרת רכב בצרפת?

התיירים שמגיעים לאירופה מתחלקים לשני סוגים. הסוג הראשון הוא תיירים שנוסעים לערים הגדולות, ליהנות מהפן התרבותי של אירופה, לראות מוזיאונים, לספוג את האווירה וכדומה. כמעט תמיד הם יישארו בערים הגדולות ולכן גם ישתמשו בתחבורה ציבורית. הסוג השני הם התיירים שמחפשים את הנופים המופלאים שמחוץ לערים הגדולות.

אותם תיירים עוברים בין כפרים קטנים ומרוחקים מהכרך, שם התחבורה הציבורית לא אפקטיבית במיוחד. הפתרון במקרים אלה הוא השכרת רכב. אם אתם אוהבים את אירופה האמיתית, זו בעלת ההרים המושלגים והשדות הירוקים, השכרת רכב בצרפת היא הפתרון האידיאלי בשבילכם.

לאן שרוצים, מתי שרוצים

היתרון הגדול ביותר שנותן לכם הרכב השכור הוא תחושת החופש והעצמאות. אתם קובעים לעצמכם את המסלול - אתם בוחרים לאן הולכים ומתי, איפה לעצור, כמה זמן לנוח ואיפה לישון. הדבר יכול להפוך את הטיול למהנה יותר ומתאים יותר לכם ולסוג הבילויים שאתם מחפשים. אוהבים יותר נופים? השקיעו פחות זמן בחלקים העירוניים, ולהפך.

עם זאת, חשוב לזכור שהיתרון הזה יכול להפוך לחיסרון משמעותי. כדי שזה לא יקרה, עליכם לדאוג ולתכנן את הטיול מבעוד מועד. חפשו המלצות לאזורים מסוימים לפני שאתם יוצאים לטיול. השכרת רכב בצרפת ללא תכנון מסלול מוקדם יכולה להפוך את הטיול למבוזבז - לא בכל מקום יש מה לראות.

השכרת רכב בצרפת - החזרה במדינה אחרת

חברות השכרת הרכב מאפשרות החזרת הרכב במדינה אחרת, בתוספת תשלום. השכרת רכב בגרמניה, למשל, לא מונעת מכם להחזיר את הרכב בצרפת. הדבר מאפשר לכם לראות מקומות נוספים במקום לערוך טיול מעגלי. השכרת רכב באיטליה, שוויץ, ומדינות נוספות מסביב לצרפת אפשרית באותו אופן, בזכות המעבר הקל בין גבולות באירופה.

השכרת רכב במדינות נוספות באירופה

השכרת רכב בצרפת היא לא המצאה מקומית. כמעט בכל מדינה באירופה תוכלו למצוא בקלות חברות להשכרת רכב, לרוב הן ימתינו לכם ממש מחוץ לשדה התעופה. זו יכולה להיות דרך פשוטה להפוך טיול סטנדרטי למיוחד - השכרת רכב באנגליה, למשל, תוציא אתכם מלונדון ותראה לכם שלחצי האי הבריטי יש עוד הרבה מה להציע.

באופן דומה, כל מדינה מציעה מראות משלה מחוץ לערים הגדולות. כל מה שצריך זה קצת אומץ והרבה תכנון מוקדם, לצאת ולטייל לבדכם ברחבי אירופה. מניסיון - זה כדאי. אין הרבה מראות שמשתווים לנסיעה בין הרי האלפים העצומים, המכוסים בשלג כל השנה - טבע במלוא עוצמתו.

מה צריך לדעת?

השכרת רכב בצרפת תדרוש מכם לעמוד בכמה תנאים. ראשית - עליכם להחזיר את הרכב אך ורק למקום שנקבע מראש. החזרת הרכב תהיה עד שעה מסוימת, ומיכל הדלק צריך לחזור מלא באותה כמות בה קיבלתם אותו.

על כל חריגה תאלצו לשלם קנס, לכן שימו לב היטב לכל הפרטים. כדאי לעבור ולצלם פגיעות ברכב עם קבלתו כדי שלא יאשימו אתכם בגרימתן. במידה ויש תקלה ברכב, פנו למוקד השירות הקרוב ביותר של חברת ההשכרה, הם מפורטים בדפים שתקבלו. אם זה יגרום לכם לביטחון רב יותר, פתרון קל ונוח הוא השכרת רכב בצרפת דרך חברה ישראלית מתווכת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב