דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרך הצבע - מה הטרנד הבא ? 

מאת    [ 26/01/2011 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 2277 פעמים ]

דרך הצבע – הטרנד הבא

 

 

מי היה מאמין לפני עשר שנים,שכך יראו החדרים והקירות שלנו.

אכן כן- המהפכה החלה רק לפני עשור – וכיום זה נראה לנו רגיל ושיגרתי.

ברוב הדירות נכנסו הצבעים לדירות בין עם  זה בכל חדר ואו קירות בודדים,על מנת לתת תחושה,חום ואווירה מתאימה – או בקיצור צבע לחיים.

קצת מוזר אבל דווקא הקבלנים עדיין לא עושים שימוש וקידום מכירות

בטרנד ועדיין מציעים רק קירות לבנים.

מדוע לא לאפשר לדיירים לבחור את הצבעים שהם רוצים ?

מדוע תמיד למכור דבר בסטנדרט (ולגבות פרמיה גבוהה על כל שינוי ?    -  אך זה לא נושא המאמר).

 

נראה שקיימת בשלות צרכנית לטרנד הבא,אשר קורם עור גידים וצבעים בעיקר במערב אירופה  בעיקר בצרפת ובבנלוקס,והחל לפרוח שם בעשור וחצי האחרונים.

 

מדובר על חנויות/מרכזי עיצוב- אשר בדרך כלל ממוקמים במרכזי הערים,

חנויות לא גדולות,בדרך כלל בשטח של כ-300 מ"ר (150-200 מ"ר תצוגה והיתרה למחסן/גלריה).

במרכז ניתן לקנות אביזרי צבע- מברשות,צבעים,דקורציות העיקר לפינות הקירות,סטנסילים וכו

מרכזים אלה הם למעשה מרכזי תכנון-לקהל הרחב (ולא רק לאלפיון), אשר נותנים יעוץ כולל- אשר כולל ריכוז כל התחומים הקשורים

 * צבע

*רצפה/פרקט

*תאורה

*טקסטיל-ווילונות,כריות נוי,בדי ריפוד ומפות

 

ריכוז כל התחום בנקודה אחת מאפשר ללקוח שעורך שיפוץ להיעזר בשרותי מעצב מקצועי, אשר מזין את נתוני החדר בדרך כלל הסלון

לתוכנה מתאימה ולתת ללקוח הדמיה מכמה זוויות איך יראה הסלון לאחר השיפוץ.

בנוסף ישנם דוגמאות של צבע,אשר צבוע על קירות והלקוח יכול לגעת לחוש ולקבל את ההחלטה במקום.

 

כמו כן יכולים הלקוחות להיחשף שם לסוגי ריצוץ שונים כולל פרקט

למבחר ווילונות ובדי ריפוד עצום ולרעיונות בתחום התאורה.

 

ניתן לקבל במתחמי עיצוב אלא גם כתובות של אנשי מקצוע,ייעודיים

לכל תחום.

ייקח זה שהטרנד יכנס ויחלחל בתודעה הישראלית, במיוחד לנו שקשה לנו לשלם עבור יעוץ ותכנון ורוצים כל הזמן לחתוך ולחסוך כסף.

 

בסופו של תהליך רובנו "לא מספיק עשירים לקנות דברים זולים" ועדיף

להישען על יעוץ מקצועי,אשר תוצאותיו טובות יותר ובסופו של דבר גם זולות יותר.

 

 

 

 

 

 

יובל לובנשטיין,משמש כיועץ שיווקי ואסטרטגי לחברות בתחום מוצרי הצריכה.שימש במגוון תפקידי ניהול ברשתות המובילות בישראל.

ממובילי וממפתחי תחום "עשה זאת בעצמך" בישראל.

 

יובל לובנשטיין, יועץ בתחום הקמעונאות ומוצרי הצריכה מלווה חברות בתחום בכל הקשור למיזוגים ורכישות. שימש במגוון תפקידי ניהול בכירים ברשתות מובילות בישראל כמו שופרסל והום סנטר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב