דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עבודות מתכת 

מאת    [ 26/01/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2464 פעמים ]

איננו נוטים לתת את הדעת על ארונות החשמל המותקנים בבניין שלנו, גם אם אנחנו רואים אותם מולנו יום יום כשאנו יוצאים מפתח דלת הדירה, או חוזרים אליה עם ערב. על אף שאנו נתקלים בהם יום יום בבניין מגורינו, ארונות חשמל הם משהו שנמצא ברקע, לא במרכז תשומת הלב שלנו. אולם אם אתם מתגוררים בבניין משותף כדאי בכל זאת לעצור רגע ולתת את הדעת על הארונות העומדים ממש מחוץ לסף דלתכם: האם אלו ארונות חשמל תקניים ובטוחים?

 

הסממן הראשון שיכול להצביע על בעיה הוא סוג חומר הגלם ממנו עשויים ארונות החשמל בבניין שלכם. כלומר, האם מדובר בארונות שהורכבו בעבודות מתכת, או שמה כאלו העשויים מעץ פשוט. הבדל בין שני אלו הוא גדול וניכר, ומשפיע כמובן גם על בטיחות ארונות החשמל בבניין כולו. במאמר זה נסביר מעט אודות ההבדל בין ארון חשמל עשוי עבודות מתכת לבין ארון מעץ, מה היתרונות של הראשון בין השניים, ומדוע כדאי לכם להשקיע כסף ולדאוג להחלפת הארונות הישנים מהעץ בבניין כולו.

 

יתרונותיהם של ארונות המורכבים בעבודות מתכת

 

נדמה כי הדרך הטובה להבדיל בין ארונות בעבודת מתכת לבין ארונות עץ היא הזמן. עשורים ארוכים של עמידה בתלאות הזמן במסדרונות הבניין תותיר את אותותיה על ארונות עץ, בעוד אלו העשויים ממתכת לא יפגעו משיני הזמן. גם הצביעה של העץ הישן יכולה להיפגע עם השנים ולהתקלף.עץ בכל זאת הינו חומר גלם פגיע יותר – אם לחרקים ולמזיקים כגון תולעי עץ וטרמיטים המכרסמים בו, אם לרטיבות ולבלייה, ואם לשריפות ולדליקות. נתעכב לרגע על נושא השריפות, מכיוון שלהיותו של העץ דליק יש חשיבות רבה במקרה הזה – אם ארון חשמל נדלק, הדבר יכול לגרום לקצר מערכתי בכל החשמל בבניין, כמו גם לאסון.

 

החליפו עץ במתכת

 

כיום חברות המתמחות בעבודות מתכת מציעות ארונות חשמל עשויים ממתכות שונות, העומדים בתקנים של מכבי האש וחברת חשמל. ארונות אלו יפים יותר, בטוחים יותר, ובעיקר – יחזיקו עשורים על עשורים בבניין בצורה מיטבית, בלי להיפגע משיני הזמן החולף. את הארונות ניתן לצבוע בכל צבע רצוי, באופן המאפשר להתאים את ארונות החשמל לחזות המסדרונות בבניין ולעיצובם.

 

במידה ואתם פונים לחברת עבודות מתכת לצורך החלפת ארונות ישנים, דעו לכם כי ניתן באותה הזדמנות להזמין אצלה גם ארונות גז, דלתות לחדרי אשפה, רפרפות פח וכן הלאה והלאה. כך ניתן יהיה להתאים את כל המוצרים הללו זה לזה, ליצירת אחידות בעיצוב מראה הבניין כולו.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב