דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרקון בהורוסקופ 

מאת    [ 25/01/2011 ]

מילים במאמר: 702   [ נצפה 3224 פעמים ]

 

 

הדרקון האסטרולוגי

מאת

רות אהרוני

לכל אחד מאיתנו יש דרקון נסתר בבית... כלומר בבתי מפת הלידה האסטרולוגית – בהורוסקופ האישי שלנו. במפת לידה אסטרולוגית יש 12 בתים, ובתי המפה האסטרולוגית מייצגים נושאים ותחומי חיים שונים.  לראש וזנב הדרקון יש משמעות רבה בהבנת מסלול הקרמה של הנשמה, ועל כן, הבנת המשמעות של ראש וזנב הדרקון במזלות ובבתים של מפת הלידה האסטרולוגית שלנו, מאפשרת לנו לגלות את נתיב הקרמה שלאורכו בחרה הנשמה שלנו ללכת, כאשר ירדה למסע בעולם של מטה.

ראש וזנב הדרקון נקראים גם צומתי הירח, ולמעשה הם אינם נקודות ממשיות מנקודת מבט אסטרונומית, אלא נחשבים כנקודות אזוטריות. צומתי הירח נוצרים כתוצאה מהמפגש של מסלול הירח עם מסלול השמש. הצומת הצפוני, שנקרא גם ראש הדרקון, הוא הנקודה שבה עובר הירח מקו רוחב דרומי אל קו רוחב צפוני. הצומת הדרומי, שנקרא גם זנב הדרקון, הוא הנקודה שבה עובר הירח מקו רוחב צפוני אל קו רוחב דרומי.

ראש וזנב הדרקון נמצאים בשני קצותיו של ציר, ציר הדרקון, שמהווה מעין גשר בין העבר והעתיד. זנב הדרקון מסמל את מה שנלמד בגלגולים קודמים, והשפעת הקרמה מועברת באמצעותו דרך ציר הדרקון אל ראש הדרקון, שאליו יש להתכוונן בגלגול הנוכחי, ויש לפתח את מה שהוא מייצג. לכל אחד מהצמתים, כלומר לראש הדרקון ולזנב הדרקון, יש כוח משיכה מגנטי שפועל על האדם, וכל אחד מושך לכיוון שלו.    

זנב הדרקון מסמל את עברו הכולל של האדם, בכל הגלגולים. הוא מייצג סך של אירועים, רעיונות, גישות, מחשבות, שהשפעתם המצטברת ובעיתיות בלתי פתורה יצרו את החיים העכשוויים כפי שהם. הזנב מושך אותנו לפעול באופן אינסטינקטיבי, בהתאם לתבניות תת הכרתיות שהוטבעו בנו, והוא מחזיר אותנו לדרכי התנהגות ישנות. הוא מהווה למעשה דגם לכל מה שחזר על עצמו במשך אינספור פעמים והוטבע בנשמה המתגלגלת.

התכונות השליליות ביותר הן למעשה אלה שהאדם סוחב איתו במשך אלפי שנות גלגול, תכונות שתקעו שורשים בנשמתו. הרגלי העבר פועלים על האדם בחוזקה ובהתמדה. הפיתוי לשקוע בתבניות העבר הוא מאד גדול, כיוון שקשה לשנות דברים שהוטבעו במשך תקופות חיים כה רבות. לאדם נדרשים כוחות נפש פנימיים, ובמידת הצורך גם עזרה חיצונית, כדי לצאת משם.

ראש הדרקון מסמל את העתיד, את מחזור החיים החדש שהאדם ניצב בפניו. הוא מייצג ניסיון חדש שעדיין לא נחווה, ומרמז על כיוון עתידי, שהאדם חש אותו באופן אינטואיטיבי. הראש מייצג את התחום הגבוה ביותר של התנסות שניתן להגיע אליו, אך האדם אינו יכול להגיע למימוש התנסות זו, כל עוד לא השתחרר מאחיזת הזנב. כדי להשתחרר מהשפעת זנב הדרקון עלינו לוותר אחד לאחד על ההרגלים הישנים השליליים שקנו אחיזה בחיינו, וגם על זכרונות שאין לנו תועלת בהם בחיים אלה. הוא הדין לגבי קשרים קרמתיים שזמנם עבר כבר, אך אנו דבקים בהם שלא לתועלתנו ולא לטובתנו.

כשאנו מוכנים לשחרר את תבניות העבר, הדרך לשינוי נסללת, כי לאמיתו של דבר, לזרום עם השינויים, זה יותר קל מאשר להתנגד להם. המעבר מהזנב אל הראש הוא תפנית רצינית ממצב של תגובה תת מודעת לכיוון של בחירה מודעת. בחירה מודעת משחררת אותנו ממצב של חוסר אונים ומתחושה של תלות בכוחות חיצוניים. המודעות מביאה לשינוי, והשינוי יוצר אפשרויות חדשות.

התגובה הראשונית האינסטינקטיבית שלנו היא אם כן לפעול על פי זנב הדרקון, אך דרישותיו של ראש הדרקון הן לכיוון של שינוי והתפתחות, לעבר תבניות התנהגות חדשות. חזרה אל העבר מדי פעם אין בה רע, כיוון שהיא מהווה אתנחתא, מקום מרגוע מוכר עבור הנשמה, אבל התבייתות מתמדת על הישן יוצרת חסימות. לעומת זאת, נטישת מה שאבד עליו הכלח היא הכרחית לגדילה. אם אנחנו רוצים להתקדם עלינו לעזוב את הרגלינו המגבילים, את הפחדים שלנו, את דפוסי המחשבה השליליים שלנו. כאשר נכיר בהם ונבין שהם מגבילים אותנו, נעשה צעד ראשון להשתחרר מהם, וננוע קדימה. 

התייחסות למיקומם של ראש וזנב הדרקון במזלות ובבתים השונים של מפת לידה אסטרולוגית מאפשרת הבנה של נתיב הקרמה בחיים העכשוויים, ומגלה כיצד האנרגיות האלה יתבטאו. כל מיקום מאפשר לנשמה לחוות היבטים אחרים של הקרמה הכוללת, ומאפשר לנו להבין טוב יותר את הקרמה שלנו. כך נוכל ליישם את התיקונים הנדרשים, ולהגשים את המטרות הקרמתיות שהצבנו לעצמנו בגלגול הנוכחי.   

על הדרקון במזלות ובבתים של מפת הלידה האסטרולוגית שלכם תוכלו לקרוא בספריי: אסטרולוגיה, טארוט ועץ החיים ו- הקשר הקרמי

 ©כל הזכויות שמורות

רות אהרוני, אסטרולוגית, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת NLP, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. 08-9340269 - www.astro-coaching.co.il

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP, דמיון מודרך, תרפיית קו הזמן, ריברסינג, שחזור גלגולים, אסטרו-טארוט, אסטרו-קואצ'ינג. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית ואסטרולוגיה קרמתית. מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-9340269   www.astro-coaching.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב