דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בועת נדלן: האם יש דירות למכירה בהרצליה? 

מאת    [ 25/01/2011 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 3356 פעמים ]

בעוד שהעיתונות הכלכלית מדווחת על בועת נדלן הולכת וגדלה, שוק הנדלן בהרצליה דווקא מתנהל כרגיל. ניתן למצוא מגוון רחב של דירות למכירה בהרצליה והקונים לא יושבים ומחכים, להפך השוק פעיל ומעניין. 

משקיעים רבים אשר יבחרו לבדוק את שוק הנדלן בהרצליה יגלו שלמרות הפרסומים הרבים בעיתונות, ניתן לאתר לא מעט "מציאות" איכותית במרכז העיר ובשכונות הצפוניות שלה. מאמר זה ינסה לתת טיפים ולעצות למי שמחפשים לרכוש דירות להשקעה בהרצליה.

שלב ראשון - הכרות עם השוק, לפני שבאים לרכוש דירה בעיר יש להכיר את השכונות השונות, להבין את ההבדלים ביניהם מבחינת אוכלוסיה ורמת מחירים. חיפוש זה ניתן לעשות בעזרת האינטרנט, בלוחות מודעות, בפורומים השונים ובבלוגים. חשוב להבין כי גם אם שורת התקציב שלכם לא מוגבלת, יש אזורים ספציפים בעיר בהם עדיף לשלם מחיר מסויים לעומת אזורים אחרים.

לדוגמה, אם בכוונתכם להשכיר את הדירה ולהנות מתשואה חודשית קבועה כדאי שתשקלו לרכוש דירה באזור הרצליה ירוקה או שכונת גן רשל. שכונות אלו גובלות עם המרכז הבינתחומי (מכללה אקדמאית מפורסמת) ובסביבתה סטודנטים רבים המבקשים לשכור דירה למגורים.

שלב שני - לאחר הכרות עם העיר בעזרת רשת האינטרנט, לא נותר אלא לצאת לשטח עצמו ולהכיר את העיר דרך הרגלים. לפי הנתונים והמסקנות שבידיכם (מהחיפוש האינטרנטי) התחילו להסתובב ברחובות הרלוונטיים. תכירו את הסביבה, תגלו את איכות הבניינים, את התשתיות, את מוסדות החינוך והתרבות הפזורים באזור. חשוב להכיר היטב את האזור בו אתם מבקשים להשקיע כדי שתדעו מה הנכס שווה למכירה ומה שוויו להשכרה. 

שלב שלישי - פנו לייעוץ מקצועי. תמיד מומלץ להעזר בגורמי מקצוע אמינים ובתחום הזה כדאי לחפש משרד תיווך בהרצליה שיהיה ותיק, מקצועי ויוכל לסייע לכם בהכרות עם השוק. יותר מכל יכולותיו של המתווך לאתר נכסים ולסייע במשא ומתן, חשובה יכולותו להסביר לכם על הסביבה, על האזור ועל האוכלוסיה. רכישת נכס הינו עסקה גדולה ולכן חשוב להבין את כל האספקטים וללמוד את השוק באופן מקצועי מאדם הבקיא בשוק וחיי אותו בכל יום.

כמו כן, לפני שיוצאים לחפש דירות למכירה בהרצליה מומלץ לבדוק את שוק השכירות בעיר ואת רמות המחירים. בדקו כמה תשואה תקבלו על הנכס שלכם (בדרך כלל התשואה הממוצעת בעיר היא 4%) ומה עליית המחירים כפי שאתם מעריכים אותם. חשבו את התשואה החודשית הממוצעת ביחד עם עליית ערך הנכס על פני תקופה של 5 או 10 שנים (לפי הזמן בו נראה לכם שרלוונטי עבור ההשקעה שלכם) ובדקו האם יש חלופות נוספות.

שלב זה נשמע פשוט יחסית, ניתן לבדוק באתרי לוחות מודעות דירות להשכרה בהרצליה ולהבין מהו טווח המחירים. עם זאת, גם כשמדובר בשכירות יש אזורים שונים ורמות ביקושים שונות שמשפיעים על המחיר הנוכחי והעתיד. 

לכן, מומלץ להעזר בגורמי מקצוע שילוו אתכם בתהליך ויוודאו שאתם בדרך הנכונה להשקעה מוצלחת. 

מחפשים משרד תיווך הרצליה מקצועי ואמין? רוצים לקבל טיפים נוספים על דירות למכירה והשקעה בעיר? ערכנו סקירה של האזורים השונים והוספנו כמה עצות משלנו, בדקו את האתר שלנו למידע נוסף. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב