דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי עיצוב גרפי - מכינה ותכנית לימודים 

מאת    [ 25/01/2011 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 2425 פעמים ]

מרגישים שהכיוון שלכם הוא לימודי עיצוב גרפי? אומרים לכם כל הזמן שיש לכם את הכישרון ואת היכולת? אתם יכולים לרכוש את המיומנויות הנדרשות, את הידע והניסיון בתוכנות המחשב הרלוונטיות בקלות, באמצעות לימודי עיצוב או קורס בנושא.

בעולם המודרני בו אנו חיים, ההתפתחות הטכנולוגית מתקדמת בקצב מהיר וישנו עומס של גירויים ויזואליים. המידע זמין בכל צורה, בכל זמן ובכל מקום והתקשורת החזותית תופסת מקום נרחב. עיצוב גרפי הינו ענף של תקשורת חזותית אשר בא לידי ביטוי בתחומים רבים. בין תחומים אלו: אנימציה, פרסום, בניית ממשקים, אינטרנט וטקסטים מודפסים.

תחום זה מבקש להעביר מסר באמצעות חיבור של טקסט לתמונה. הדגש מושם על האופן בו מועבר הטקסט ולא רק על התוכן. כיום ידוע כי ישנה חשיבות גדולה לאופן הצגתם של הדברים, וכי לא די בטיעון משכנע או במוצר זוכה כדי למשוך את תשומת הלב. לימודי עיצוב גרפי יספקו לך את הכלים הנכונים למשיכת תשומת לב בצורה הנכונה.

בא לך לעשות מכינה לעיצוב?

כיום ישנם מוסדות רבים המציעים מסלולים שונים עבור לימודי עיצוב. ההיצע והיענות הגדולה לא מהווים הפתעה, משום שמסלול לימודי עיצוב גרפי יכול לפתוח דלתות רבות בעולם התעסוקה .לכן, רבים מנסים את מזלם ונרשמים ללימודים במוסדות אקדמיים שונים.

על מנת להעלות את סיכויי הקבלה למוסדות אלו ניתן לעשות קודם מכינה לעיצוב. תכנית הלימודים המוקדמת שמציעה המכינה כוללת מספר יתרונות, מלבד היתרון הברור של העלאת סיכויי הקבלה ללימודי עיצוב. במכינה ניתן סיוע בהכנת תיק עבודות, שהוא כרטיס הביקור והבסיס לקבלה למוסד המציע לימודי העיצוב.

קצת איפוס והרבה עזרה להמשך

בנוסף לכל אלו, מספקת מכינה לעיצוב את ההזדמנות לבחון מהו התחום המתאים לך מבין תחומי ההתמחויות השונים. באמצעות ההתנסות הזו, תוכל להתמקד במה שמעניין אותך במיוחד ולא 'להתפזר' על פני כמה תחומים שעלולים לבלבל אותך.

מכינה לעיצוב מספקת גם כלים להצלחה בראיונות ובמבחני הקבלה. מוסדות מסוימים מתחייבים לתמורה מלאה עבור כספך- כלומר קבלה באופן וודאי לאחר המכינה. התשלום עבר הלימודים המקדימים הוא חד פעמי, אבל תהליך ההכנה נמשך עד אשר אתה מקבל את מבוקשך ומתקבל למסלול לימודי עיצוב גרפי.

לימודי עיצוב גרפי - הקורסים והידע הנרכש

אורכה של תכנית הלימודים משתנה בהתאם למסלול ולמוסד הלימודים. קורס יכול להימשך בין שמונה ל-14 חודשים ואף יותר, לימודים לתעודה של הנדסאי גרפיקה אורכים שנתיים ולימודים לתואר ראשון נמשכים שלוש או ארבע שנים.

לימודי עיצוב גרפי כוללים מספר אספקטים מרכזיים:


    • רכישת מיומנות טכנית- עבודה עם תכנות מחשב כגון: פוטושופ,אילוסטרטור ועוד
    • יישום המיומנויות ויצירת תיק עבודות
    • למידת תכנון, הפקה והבאה לדפוס
    • רכישת כלים לעבודה מול לקוח - דרישות מול מגבלות טכניות ופיננסיות
למה כדאי להירשם ללימודים?

בשונה ממסלולי לימוד רבים, לימודי עיצוב גרפי מפתחים את היצירה העצמאית. הלימודים אמורים לעזור לפתח את הרעיונות וליישם אותם. להבדיל מתוכניות לימוד המעודדות שינון וחזרה על חומר, לימודי עיצוב מבוססים על עשייה, יצירה והתפתחות אישית ומקצועית. לאלו מאיתנו שלא מתחברים ללימודים עיוניים, יש הזדמנות ללמוד תחום מעניין באופן מעשי.

לימודים אלו מתאימים למי שמעוניין לפתח קריירה בתחום התקשורת החזותית, האינטרנט או הפרסום. כמובן שמלבד הרצון צריך גם כישרון, אך אין צורך בידי אומן. הכישרון הוא ברמת הרעיונות והגישה למחשב, את שאר הכלים תקבלו במהלך לימודי עיצוב גרפי.

סטודיו 6B - לימודי עיצוב גרפי, לימודי עיצוב פנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב