דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס תכנות בהאקריו-HackerU 

מאת    [ 25/01/2011 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 2988 פעמים ]

קורס תכנות - לימודי מחשבים ועבודה בתחום התכנות

חשבתם להסב את המקצוע שלכם למקצוע הייטק? מקצוע העוסק בתחום המחשבים הפיתוח והטכנולוגיה. ובכן חשבתם נכון, ישראל ידועה בימינו כמעצמת הייטק, ויש לה יתרון מובהק בתחום הייטק עם הטכנולוגיה והפיתוחים בתחום התכנות והמחשבים. על מנת להצטרף למעגל העובדים בתחום הייטק בימינו ישנם אפשרויות רחבות ומגוונות. יש אפשרות לעבור קורס תכנות בערך כשנה וחצי בתכנות ברמה גבוהה ולאחר מכן תוכלו להשתלב במקום עבודה בתחום התכנות והפיתוח תוכנה. או להתחיל ללמוד לכיוון תואר ראשון במדעי המחשב הלוקח בערך 5 שנים.
תזכרו הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ובימינו ילדים בני 9 ו-10 כבר לומדים לתכנת שבפות בסיסיות בחוגים וגולשים באינטרנט בחופשיות. חשוב מאוד להיות מעודכן כל הזמן כי המהירות הפיתוח תוכנה בימינו הוא מטורף. אז אם כבר החלטתם להצטרף למעגל העובדים בתחום הייטק ואתם חושבים מאיפה להתחיל אז נעביר עכשיו סקירה קטנה של איזה שפות תכנות מבוקשים ביותר בתחום ההייטק והפיתוח תוכנה.

קורס תכנות מי נגד מי?

ישנם שפות רבות אשר התפתחו בשנים האחרונות בתחום התכנות ועל מנת להיות מתכנת תותח עליכם לדעת את השפות אשר מהם התחילה כל המהומה. שפת תכנות  C- היא שפת תכנות פרוצדוראלית, היא נכתבה באמצעות שפת -B באותה תקופה. שפת תכנות C היא שפה עילית הכוללת בתוכה בקרת זרמיה ומבני נתונים, והיא מאפשרת את הניצול המקסימאלי של יכולות המחשב. בשפת תכנות C משתמשים בעיקר לתעשיות ומערכות צבאיות.

שפת תכנות  C++ - הינה שפה המבוססת על שפת תכנות  C אשר פותחה בשנות ה-80, שפת תכנות C++  הינה שפה מרובת פרדיגמות אשר מיישמת את עקרונות התכנות הפרוצדוראלי עקרונות תכנות מונחה עצמים ועקרונות תכנות גנרי. שפת תכנות הזאת היא פופולאריות בין המתכנתים בעולם כולו.

שפת תכנות  C# - שפת תכנות מונחה עצמים אשר פותחה על ידי מיקרוסופט. שפת התכנות C# מבוססת על תכנות C++ ו-JAVA.

שפת תכנות SQL- השם המלא של שפת מחשב (Structured Query Language) SQL הינה שפת מחשב לטיפול ועיבוד מידע בבסיסי נתונים יחסיים.SQL הינה אחת השפות עתיקות והראשונות אשר היו מיועדות למסד נתונים יחסי והיא השפה נפוצה ביותר לתשאול בסיס נתונים יחסיים. וגם כיום משתמשים בשפה הזאת למסדי נתונים.

שפת תכנות  JAVA - שפת תכנות מונחה עצמים אשר פותחה על ידי חברת SUN. שפת תכנות JAVA היא  אחת השפות הפופולאריות והנפוצות ביותר הנמצאות כיום בשימוש. שפת תכנות JAVA מבוססת על התחביר של שפת C++ אך כוללת הרחבות רבות במטרה לעבוד במערכות שונות על עוד מותקנת במערכת מנוע וירטואלי של ג'אווה (JAVA).

נשמע לכם מעניין ומסובך, ובכן כל דבר שאינו מוכר נשמע כך, לכן חשוב שתעברו עוד קצת ברשת לבירור מידע רחב יותר ולהבין היכן מקומכם בתחום ההייטק ,בימינו ישנם מסולולים רחבים והמעניקים אפשרויות מגוונות ומעולות על מנת לאפשר לכם להיכנס למעגל ההייטק. חברת האקריו (HackerU) פועלת במתכונת מיוחדת הפועלת בשיטה שונה משאר המכללות המתחרות בה. האקריו (HackerU) בוחנת אתכם אם אתם יכולים להיכנס לקורס תכנות או לעבוד בתחום ההייטק על ידי כך שהיא מעבירה אתכם בשלבים, היות והאקריו (HackerU) עובדת כמרכז השמה וכל מי שעובר ומסיים אצלה קורס היא מעבירה אותה לעבוד ומתחייבת שיחזיקו אותו בעבודה למשך שנה שלמה. לכן חשוב מאוד למוניטין של האקריו שיכסנו לחברות הגדולות עובדים אשר טובים בתחום ההייטק והמחשבים. בהאקריו (HackerU) ישנם 4 שלבים אשר צריך לעבור על מנת להיכנס לעבודה בתחום ההייטק והכול במינימום סיכון. לבירור השלבים וליצירת קשר הינכם מוזמנים להיכנס לאתר.

קורס תכנות בהאקריו העתיד שלכם להייטק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב