דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפקת אירועים פרטיים בתקציב נמוך 

מאת    [ 25/01/2011 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 3641 פעמים ]

כל אחד מאיתנו חגג אירוע פרטי לפחות פעם בחייו: בר מצווה, חתונה, מסיבת חינה ועוד. הפקת אירועים פרטיים זו בהחלט משימה לא פשוטה, שדורשת השקעה רבה מצד מארגני האירוע. יש לדאוג שהכל יתבצע על-פי המתוכנן ושכולם יעמדו בלוח הזמנים בכדי שהאירוע שלך ייצא הכי טוב שאפשר.

כמובן שלצורך הפקת אירועים פרטיים, ניתן לשכור את שירותיה של חברת הפקה שכל עיסוקה הוא הפקה וארגון אירועים, אם פרטיים ואם עסקיים. עם חברת הפקה יהיה לך ראש שקט ותוכל להיות סמוך ובטוח שהם יבצעו את העבודה על הצד הטוב ביותר, כיוון שהם מקצוענים. הם ידאגו לכל פרט ופרט, כך שמי ששוכר את שירותיה של חברת הפקה יכול לישון בשקט, להסיר דאגה מלבו ולהתייצב לאירוע שלו בהנאה גדולה.

הפקת אירועים פרטיים במקומות העבודה

ישנן לא מעט חברות וארגונים שמשקיעים לא מעט במשאב האנושי בארגון, העובדים, ומארגנים מסיבות ואירועים פרטיים לכלל החברה. הפקת אירועים פרטיים היא לרוב נחלתה של מחלקת משאבי אנוש בארגון, שאמונה על רווחת העובד. אירוע פרטי יכול להסתכם במאות שקלים ולהגיע עד עשרות אלפי שקלים לאירוע מושקע.

ישנם אירועים שבהם מחלקת משאבי אנוש שוכרת את שירותיה של חברה ייעודית שעוסקת בתחום הפקת אירועים פרטיים. היא זו שאחראית על ארגון והפעלת האירוע מתחילתו ועד סופו, מכיבוד קל ועד עשיית בשרים על האש, שתייה קלה ואלכוהולית, ארגון די.ג'יי לאירוע, מערכות תאורה והגברה ומשחקי הפעלה כאלו ואחרים.

בין שלל החברות שידועות בהפקות אירועים גרנדיוזיים ומושקעים הם:


    • בזק
    • חברת חשמל
    • נטויז'ן
    • קוקה קולה
    • חברות היי טק
    • חברות סלולר
הפקת אירועים לילדים

עם שלל הצגות לילדים והפסטיגל המוכר, אין ספק שחג החנוכה הוא יום חג עבור חברות הפקת אירועים לילדים. ישנו ביקוש גדול מצד משפחות עבור כרטיסים ובעיקר בחג זה מכירת כרטיסים צוברת תאוצה בכל מקום.

חופשת החנוכה וההצגות המושקעות הן הזדמנות מצוינת עבור חבורת ההפקה ומארגני המופעים להרוויח כסף טוב תוך ימיים ספורים. בשל הביקוש, מחירי כרטיסים גבוהים יחסית בזמן זה, הן לילד והן להורה. עם זאת , ניתן למצוא מבצעים והנחות באמצעות ועדי עובדים למיניהם, עיתונים ודרכים נוספות.

הפקת אירועים פרטיים לילדים

רבים מאיתנו ההורים חשבו רבות כיצד לחגוג לילדם יום הולדת, כאשר בכל שנה האירוע מקבל משמעות גדולה יותר משנה קודמת. שאלות כמו כמה להשקיע השנה לעומת ימי הולדת קודמים ועד כמה לרצות את הילד עולות כל הזמן במוחם של ההורים.

אם ביום הולדת שנה חוגגים עם משפחה מצומצמת במסעדה, הרי שביום הולדת שלוש הילד כבר רוצה מסיבה גדולה עם כל המשפחה והחברים בגן. ההורים מתלבטים אם להזמין קוסם או ליצן, אלו הפתעות להכין לילדים, איזו כמות של אוכל לקנות ולהכין ועוד.

עלות של הפקת אירועים פרטיים לילדים כמו יום הולדת, יכולה להגיע למאות עד אלפי שקלים, תלוי ברמת ההשקעה ועד כמה רוצים לרצות את הילד. מומלץ וכדאי לא להגזים ולהפריז, כי הרי גם בשנה הבאה יש יום הולדת נוסף ולמי שיש מספר ילדים - צפויות לו הוצאות עבור חגיגות ימי הולדת נוספים.

TixWise - מערכת מתקדמת למכירת כרטיסים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב