דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית מקצועית (מסוג כתיבה אומנותית) 

מאת    [ 16/07/2007 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 4744 פעמים ]

כתיבה מקצועית הינה כתיבה משופרת עד לרמת ניקיון בולטת. היא משדרת תחושת רעננות, מעבירה את הדברים בקלילות ידע ביצועי ומניחה את דעת הקורא עד להשקטה מלאה של נעימות קריאה זריזה החולפת במהרה ובהנאה. עומס הקריאה אמור להיות מוחלף כבאחת , בזריזות קסמי הולכת חשק הקורא אל כיבוי תחושות העקה או סרבול והחלפתם הפילאית בעושר משיכת תשומת לב רעננה מוקפדת בכל פרט ופרט.עד אחרון הפרטים וכהרף עין. ידע כתיבתי משופר הינו זה אשר מספק את ההבדל הביצועי השקט המקצועי והרגוע , אשר מורגש בין כתיבה חיוורת ודלה לבין כתיבה עשירה, חיה ונושמת. כזו אשר מעבירה דברים ביתר יופי, הענקת תשומת לב לחווית הקורא ובאי עצירות המוחלפות בזרימת ניסוח עשירה בלתי פוסקת. 

כתיבה מקצועית מתאפיינת בתמציתיות, בהירות והנאת צלילים מתחלפת. לשם שליטה מוגברת במלאכת הרכבתה המקצועית הרי שנחוץ ידע תצפיתי משוכלל על כליה הרבים , שיטותיה ועולמה הפנימי הנגלה לכותבה. כותב שהינו שולט היטב ברזי ההבנות אודות כתיבה מקצועית, תמיד יוכל להוביל את הצטיירות הדברים אל תוככי אופי הקורא אל מקומות נינוחים ולהרהיב את תצוגת הגשתה אל הבנת הקורא ותחושותיו עד למקסימום הנדרש לכם. ואף לעוברו בקלילות.

דילוג מעל מחסומי כתיבה והענקת הובלתה למוזה הטובה הינם מיסודות הא"ב של כתיבה מקצועית. על כך מצטרפים קסמי חיבורי אוצרות המילים באופן טיבעי אשר מובנים למדי לכל המצוי בתוך עולמה הפנימי של הכתיבה. זרימה מוגברת של חשק אמיתי  להתנועע מיטבית בין דרגות תחכום , עוני, קרות , דיוק  ובין כל שאר מרכיבי הכתיבה המקצועית – יוצרת את גיאות ושפל יחס הכותב  ואת חישקו לשוט בין נופי הצטיירות הדברים. הגשת התוכן ניקרמת כתוצאה מאלו ומובאת בצליליותה היטב ומשמעותית באופן קרוב למדי ובהיר יותר אל חסות אוזניי השומע את צליליה וכמו כן ,אל היפקחות מבט הקורא אותה באופן אשר מקבל אותה ביתר אהבת מראה אותיותיה.

כתיבה מקצועית דרושה לצרכים רבים וכוללת צורות רבות ומגוונות של הגשה ושל הופעה. למרות זאת , עדיין יהיו משובצים בתוך סוגיה הרבים והעשירים מלוא הדברים הבאים: רמת ניקיון מילולית גבוהה , דיוק בהגשת הדברים, חן מוגבר של טיבה , עושר צלילים המעניק זרימה הנאתית של קריאתה ועוד. כל המרכיבים הללו אמורים לגעת האחד בשני וליצור רשת קורי עכביש מהנה של התהלכות פסיכולוגיית הקורא במתווי הניסוח.

הצטרפותם הנכונה והמקצועית של כל אלו והשתבצותם בתוך זרימת מלאכת מחשבת מהנה של כותב בעל חשק לבצעה על הצד הטוב ביותר, תניב תוצאות ממוקסמות אשר יסבו לכל קוראיה את איכות הדרוש לך להשיג : השפעה של נוכחות, הופעה מקצועית מלוטשת והענקת תשומת לב בלתי נשכחת לדברים אותם תרצה להעביר.     

ממציא,
נולדג'וויזר - מנתח ידע ומפתח ידע (מלומד עצמי 13 שנה)
כותב מקצועי (חבר ארגון הכותבים הישראלי)


התמצאות עומק משולבת בתחומי ידע רבים
ראו אודותיי בלחיצה על שמי (המסומן בכחול בראש המאמרים).




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב