דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מארגנים אירוע חברה או יום כיף לעובדים? תנו להם מזכרת מהחוויה לפייסבוק ! 

מאת    [ 25/01/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2207 פעמים ]

הפקת ימי כיף לעובדים, ימי גיבוש או טיול חברה הינה פעילות הדורשת מומחיות ומקצועיות. בין אם מדובר בפעילות יומית למטרת גיבוש הצוות, בערב גיבוש מחלקתי, ביום כיף לעובדי החברה משפחותיהם או בסוף שבוע מפנק לעובדים ולבני משפחותיהם. הפקת פעילויות שכאלו דורשת שילוב תחומים מקצועיים רבים וברוב המקרים רצוי להעזר בחברה המתמחה בתחום.

מלבד האתגרים ההפקתיים – קיימים פעמים רבות אתגרים באשר לתוכן ולאופי הפעילויות באירוע עצמו. הדבר בולט במיוחד כאשר הדגש בפעילות הוא על יצירת חוויה חיובית לעובדים -  חוויה שלא תשכח במהירות, תותיר טעם טוב ותיהייה אפקטיבית עד כמה שניתן.ליצירת החוויה הייחודית חשיבות מרובה. בהפקת אירועים שכאלו, פעמים רבות תיהייה מחלקת משאבי האנוש הגורם המוביל – וגם אז תיהייה השאיפה לארגן פעילות בעלת השפעה חיובית על העובדים ולעיתים אף על חבריהם ובני משפחותיהם, שיתרשמו מאופי הארגון הדואג לעובדיו גם אם אין מדובר ביעדים עיסקיים גרידא.

החברות המתמחות בארגון פעילויות, בשיתוף עם מחלקות משאבי האנוש של הארגון יידעו לרוב לייצר חוויה ייחודית – בהתאם לתקציב, למטרות שהוגדרו ולאופי הפעילות. גורם נוסף ואפקטיבי שנוסף לזירה בתקופה האחרונה הינו – פייסבוק.

בהיותו של פייסבוק מדיום חברתי לשיתוף חוויות, אך מתבקש לשלב את החוויה בפעילות עם שיתוף החוויות של המשתתפים בפייסבוק. כיום – כאשר מעל 70% מהגולשים בארץ הם בעלי חשבונות פייסבוק פעילים, הכוח הטמון בשילוב המדיה החברתית בפעילות הוא רב !

בין אם מדובר במתן מזכרת אישית לעובדים, שתשמר בין אלבומיהם האישיים בפייסבוק ובין אם בשיתוף החוויה עם החברים והמשפחה ויצירת רושם חיובי על הארגון בקרב המעגלים הקרבים של העובדים – יצירת קשר בין האירוע לפייסבוק תביא את התוצאה.

קיימות מספר דרכים לקשור את החוויה בפעילות לפייסבוק. הדרך המובילה תיהייה שיתוף תמונות שצולמו בפעילות - בפייסבוק של המשתמשים.

פתרונות חדשים הקיימים כיום (לדוגמא - הפתרון של חברת פיקטוגו) מאפשרים למארגני הפעילות לצלם את המשתתפים – וליצור באופן אוטומאטי אלבום פייסבוק אישי לכל משתתף , לשיתוף עם חבריו. כך ניתן לשלב את כל היתרונות – מזכרת אישית מהפעילות לכל עובד, שיתוף החוויה עם חבריו ומשפחתו של העובדים ויצירת רושם חיובי לחברה. כל זאת בקלות וביעילות !

 

תקציר –

בפעילות גיבוש או ימי כיף לעובדים מומלץ לנצל את היתרונות שנותן פייסבוק ולשלב צילום לאלבומי חוויה אישיים לעובדים. העובדים יקבלו מזכרת אישית לשיתוף עם חברים ומשפחה והארגון ירוויח חשיפה חשובה של הפעילות.


איתן חפץ
מנכ"ל -  פיקטוגו בע"מ
www.pic2go.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב