דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תזונה נכונה ופעילות גופנית 

מאת    [ 24/01/2011 ]

מילים במאמר: 597   [ נצפה 2613 פעמים ]

 

כמה פעמים חשבת לעצמך - זהו, ממחר אני מתחילה דיאטה. עד שבסוף נשברת ועוד יום נוסף המשכת לאכול ולזלול את המאכלים האהובים עלייך. עד שיום אחד אמרת לעצמך – סטופ! אני הבוסית של הקיבה שלי. ואכן הצלחת. במהלך תקופה מסוימת ניסית כל מיני סוגים של דיאטות המומלצות, ואכן הורדת את המשקל הלא רצוי.

אך הבעיה מתחילה אחרי שמשיגים את המטרה. מה קורה עכשיו אחרי שהגעת למשקל שכל כך שאפת להגיע אליו? כמובן, את צריכה לשמור עליו כי אחרת תעלי את כל הקילוגרמים שהורדת בפי שניים מהירות. אני אומרת שדיאטות שמגבילות אותך מבחינת האוכל אינן מובילות לשום מקום. את תעלי את הקילוגרמים פי שניים יותר מהר ברגע שתתחילי לאכול קצת יותר ממה שאת אוכלת במהלך התקופה של הדיאטה.

אז מה עושים בשביל לרדת במשקל וגם לשמור על המשקל?

 

 השילוב המנצח בשביל לעשות זאת זה פעילות גופנית ותזונה נכונה. פעילות גופנית זה הדבר הטוב ביותר שאת יכולה לעשות בשביל הגוף שלך וגם בשביל הנשמה שלך.

קודם כל, חשוב מאוד להבין שברגע שמתחילים לעשות כושר גופני, זה גם מחייב אכילה מסודרת ובריאה. כמובן, לפני שאת מתחילה אימון מסוים, מומלץ מאוד להתיייץ עם רופא, ולא להסתמך רק על הידע שלך – שכביכול את יודעת מה הגוף שלך יכול ומה לא – כמה זמן ביום מותר לך להתאמן, כמה פעמים בשבוע, איזה אימון וכו'. אחרת , את יכולה לגרום נזק רב לגוף שלך במקום להועיל לו. בסופו של דבר גוף שיש לך רק אחד ולא ניתן להחליפו.

אני רוצה לתת לך כמה טיפים שקשורים לתזונה נכונה וכושר:

- אל תצפי שאת הולכת לקבל תוצאות ישר מרגע לרגע. לפעמים זה לוקח זמן עד שמתחילים לרדת במשקל , וזה גם טוב כאשר הירידה במשקל היא איטית ולא דרסטית.

- כמה פעמים חשבת לעצמך – אני לא רעבה, סתם אנשנש משהו. זה בדיוק מה שגורם לעודף קלוגרמים אצלך בגוף – נשנושים במקום לאכול ארוחות מסודרות. אל תוותרי על שום ארוחה. חשוב מאוד לאכול ארוחות באופן בסודר כאשר עוסקם בפעילות גופנית. כמובן, זה גם תלוי בעוצמה של פעילות גופנית. הגוף שלנו חייב לשמור על האנרגיה וכוח אחרי שהוא מתאמץ. לכן, גם אם את לא מרגישה רעבה, הגוף כן דורש וצריך להשלים את מה שהוא שרף.

-  לגבי התזונה, מומלץ מאוד ללכת לדיאטנית שתעזור לך להרכיב את הדיאטה שמתאימה לגוף שלך, כמובן בהתאם למאכלים שאת אוכלת במשך היום. רק שחלק מהם את תצטרכי להפחית מבחינת הכמות וחלק מהן תצטרכי בכלל להוציא מהתפריט ולהחליף במשהו אחר. היא תוכל לתת לך את הכמוית הנכונות את המאכלים הנכונים שכוללים כל המרכיבים החיוניים לגוף.

כמובן, אם את חושבת שאת יודעת להרכיב גם לבד תפריט היומי שלך, אין בעיה לעשות את זה כל עוד הוא כולל כל המרכיבים החשובים לגוף – חלבונים, פחמימות, לבונים, קטניות וגם פחמימות. את המטוגנים, השומנים הרוויים , וכל אותן גבינות בעלות אחוזים לא מעטים יש להוריד.

- הטיפ החשוב ביותר – לשתות הרבה מים. אין תחליף למים ומים זה הדבר החיוני ביותר בשביל הגוף שלך, במיוחד כשאר את עושה פעילות גופנית.

אז תזונה נכונה וכושר – זה השילוב המצוין בשביל להוריד משקל בצורה יעילה ובריאה.

ואם את לא יודע איזה כושר לעשות או שאת עדיין לא עושה פעילות גופנית, אני מזמינה אותך להירשם באתר שלי, לשים שם ומייל בתיבת הרישום שבצד שמאל של האתר וכבר להתחיל לעשות כושר יחד איתי ו לקבל 10 שיעורים בוידאו לגמרי בחינם וישירות למייל – שני סגנונות לטיניים מדהימים – סלסה וצ'ה צ'ה.

www.DianaFunFitness.com

 

במידה ויש לך שאלות, אשמח לענות לך על כל דבר.

את מוזמנת כמובן להגיב, להשאיר הערה למאמר.

ואם אהבת אותו, אשמח אם תשתפי אותו עם החברות שלך.

 

 

דיאנה - כושר בכיף - לרקוד, לעשות כושר,לחטב ולשרוף בחוויה לטינית סוחפת ובשיא הכיף, עם הרבה אנרגיות ושמחת חיים. לקבלת הקורס "צעדים בסיסיים של כושר בכיף" - 10 שיעורים בוידאו לגמרי בחינם וישירות למייל כנסו לאתר ותרשמו שם ומייל וכבר למחרת תתחילו לקבל שיעורים, טיפים, וידאו טיפים ועוד http://www.DianaFunFitness.com/free-lessons




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב