פרסום בפייסבוק - בעד ונגד
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

פרסום בפייסבוק - בעד ונגד 

מאת    [ 24/01/2011 ]
מילים במאמר: 382   [ נצפה 5240 פעמים ]

 
 

פרסום בפייסבוק - האם זה יעשה לנו את העבודה ?

רבים מבעלי העסק הקטנים מתלבטים האם כדאי לפרסם בפייסבוק,
מצד אחד הם שומעים מכל עבר ש"כל העולם" נמצא בפייסבוק וזו דרך מצויינת לפרסם את העסק ולהשיג לקוחות חדשים
מצד שני, כאשר הם מתנסים באופן עצמאי בפרסום בפייסבוק, הם מתאכזבים מהתוצאות

אנחנו ננסה במאמר הבא לפשט את הנושא ולהראות את היתרונות והחסרונות של פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק: היתרונות


    • קהל - כל העולם נמצא בפייסבוק, זו לא קלישאה זה פשוט נכון
    כיום נמצאים בפייסבוק יותר משלושה מיליון ישראלים
    • זמן גלישה בפייסבוק - הדבר המדהים ביותר הוא, שזמן הגלישה של משתמש בפייסבוק עולה על חצי שעה ביום
    אין להתווכח שזה נתון מדהים ומאפשר לנו להחשף להרבה אנשים כאשר אנחנו מפרסמים בפייסבוק
    • מיקוד - הפרסום בפייסבוק נותן לנו את האפשרות למקד את קהל המטרה שלנו,
    אנחנו יכולים לבחור מי יראה את המודעה שלנו (לפי פרמטרים קבועים כגון: גיל, מין וכדומה),
    בעולם הפרסום אי אפשר לבקש דבר טוב מזה, אנחנו בוחרים מראש מי יראה את המודעה שלנו
    • עלות לקליק - כיום העלות לקליק בפייסבוק נמוכה משמעותית מן המתחרה (עלות קליק בגוגל)
    • חוסר במתחרים - כאשר אנחנו מפרסמים בגוגל, לידינו נמצאים עוד עשרה מתחרים (לפחות)
    בפרסום בפייסבוק, אנחנו נמצאים לבד לבד, ללא מתחרים לידינו וזה יתרון עצום

ומצד שני,
פרסום בפייסבוק נושא בחובו גם לא מעט חסרונות, במיוחד אם מנסים לפרסם בפייסבוק באופן עצמאי
אז בבקשה:

פרסום בפייסבוק: החסרונות


    • דחיפת מודעות - כאשר אני מחפש מוצר בגוגל, אני ממש דורש לדעת עליו מידע או לרכוש אותו
    אבל בפייסבוק אף אחד לא חיפש את המוצר שלי, אני פשוט "דוחף" לקהל את הפרסומת ולרוב
    מקבל קליקים לא רציניים שלא הופכים ללידים
    • מודעה לא מושכת - כאשר אנחנו מפרסמים בפייסבוק, אנחנו חייבים להשתמש במודעה רצינית ומושכת להקלקה
    קריאטייב לא מוצלח יגרום לפייסבוק לא להציג אותנו ולא נקבל הקלקות
    • דוחות - הדוחות שמקבלים היום בפייסבוק עדיין ברמה נמוכה מן הדוחות שניתן להפיק בגוגל
    אנו מאמינים שתוך מספר חודשים הדוחות (וכל מערכת הפרסום בפייסבוק), יעברו שינוי ויהיו מוצלחים יותר

אלה היו מספר חסרונות עבור פרסום בפייסבוק,
ניתן לראות כי היתרונות עולים על החסרונות אבל עדיין ויחד עם זאת,
כאשר נכנסים לתחום של פרסום בפייסבוק , כדאי לעשות זאת נכון, בצורה מבוקרת ועם חברה שמתמחה בנושא

מקווים שעזרנו לכם במעט,
אנחנו נמצאים באתר kadem.co.il לשאלות נוספות

המחבר הינו משווק אתרים ומייעץ באופן פרטני בתחום האינטרנט
באתר מתקדמים ניתן למצוא מידע על:


פרסום בפייסבוק, דף פייסבוק ועל שיווק בפייסבוק

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב