FanGager זוהי פלטפורמה טכנולוגית המותקנת כשירות תוכנה,
לעסק שהוא מותג מוביל שצבר כמות אוהדים / עוקבים גדולה מאוד
(אלפים , עשרות אלפים ויותר )
מתוך מטרה לנטר סטטיסטיקה מייצגת של פעילות אוהדים/עוקבים ומתן דירוג ותגמול למובילים שבהם ..
היום נחשפתי לפלטפורמה מעניינת שנקראת FanGager מבית היוצר של חברת MyBrandz
מבקשת לשתף מה למדתי ,
התרשמות מהמוצר (על קצה המזלג ) ,
הערך המוסף שיש למשמעות המדידה של יישום כלי מדיה חברתית לעסק שהוא מותג שיש לו מגוון מוצרים /שירותים וצובר חשיפה רבה לקהל לקוחות פוטנציאלי / קהל לקוחות נאמן שרוכש את המוצרים ומביע את דעתו .
FanGager מביאה מספר חידושים לתחום כלי המדיה החברתית :
• האפשרות לנטר באופן כמותי ומדויק (ולא רק איכותי ומילולי) את רמת הקשר שבין הבעת like - מישהו החליט שהוא אוהד ומה יוצא מזה ...זו למעשה מדידה של סוג ההתקשרות בין המותג (העסק/החברה) והאוהדים /העוקבים אחריו (לקוחות -לקוחות פוטנציאליים).
• האוהד "נמדד" באמצעות הפעילות שלו : סטטוסים שהוא רושם ,תגובות , כתיבת פוסטים פעילות אקטיבית סביב המותג שאותו הוא אוהד וכך "צובר נקודות" להיות אוהד מוביל .
• להציג בדוחות ובתצוגה גרפית את הסטטיסטיקה על מנת שלקוח יבין את המשמעות של היקף אוהדים ,הגדלתו או צימצומו .
• הגדרת המושג Engagement - לדוגמא באמצעות מתן משימות לאוהדים ומעקב אחר ביצוע , מערכת תגמול לאוהדים המובילים ברמת ההתקשרות הגבוהה ביותר .
• אוהדים שהציגו פעילות ,השלמת משימות וזכו לתיגמול יופיעו כאוהדים מובילים ונאמנים למותג >>> הקשר שבין אהדתם למותג לבין היותם לקוח פוטנציאלי מועדף (הם אוהבים את המותג הם רוכשים את מוצריו ) די ברור וטיבעי .
1. FanGager היא לא מערכת CRM , זוהי פלטפורמה טכנולוגית נפרדת ל CRM שמותקנת בחברה שהיא מותג שצבר כמות אוהדים / עוקבים גדולה מאוד (אלפים , עשרות אלפים ויותר ) מתוך מטרה לנטר סטטיסטיקה מייצגת של פעילות אוהדים /עוקבים אחר משפחת מוצרים/שירותים רחבה שעשויה לקלוע /לא לקלוע לטעמם של רבבות .
2. פלטפורמת FanGager יכולה להיות stand alone לעסק שאין לו מערכת CRM. אפשרות נוספת אם לעסק יש מערכת CRM - FanGager היא משמשת כ back office לפלטפורמה זו .
3. FanGager היא פלטפורמת ענן התלויה בעומק האבטחה שהארגון מתחזק , אם מדובר בארגונים שרמת האבטוח של הנתונים היא ברמה מאוד גבוהה הגישה לניטור המידע בכלי מדיה חברתית תהיה מורכבת יחסית (היות והכל מבוסס על קישוריות open API ).
4.FanGager היא מערכת עם open API (יכולת ממשק פתוחה לכלי מדיה חברתית שונים ) שיכולה לנטר כלי מדיה חברתית נוספים לפייסבוק ולא ייעודית רק לפייסבוק .
5 עבור פייסבוק FanGager הפלטפורמה מתמקדת בניטור שלפעילות האוהדים במספר מימדים עיקריים :
• פרמטרים שקובעים את רמת ה Engagement של כל אוהד
• דירוג מעריצים לפי סוג והיקף הפעילות שלהם
• דירוג המעריצים עפ"י השלמת המשימות שהם קיבלו לבצע, במגמה לתגמל את האוהדים המובילים עבור פעילות האוהד שלהם .
דוגמאות לפעילות הפלטפורמה :
באתר הפייסבוק של האח הגדול - טאב "המשפחה של האח".
באתר של חדשות ערוץ 2 - חברי המערכת ,
FanGager היא סנונית מרתקת לעולם הסושיאל - ניתוח משמעויות ותוצרים של המילה "אוהד" ,"עוקב" והפעם בצורה מדעית עם מודל של תגמול לאוהד המושבע .
דליה בן-דוד , SocialCRMGuru
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מחכה לך מתנה - סדרת טיפים איכותית ליישום CRM חברתי ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~