דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נפתח הרישום למערך גני הילדים של מרכז וראייטי ירושלים 

מאת    [ 24/01/2011 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2609 פעמים ]

ביום הראשון לפתיחת הרישום למערך גני הילדים של מרכז וראייטי ירושלים התמלאה מכסת הרישום לחמישה מבין ששת הגנים לילדים בעלי התפתחות תקינה הפועלים במקום. קדימות ניתנה למשפחות ממשיכות. למעלה מ90% מהמשפחות בחרו עבור ילדיהם להמשיך במסגרת החינוכית של גני וראייטי גם לשנת הלימודים הבאה.

נרשמים נוספים  שובצו בינתיים ברשימת המתנה, שאף היא הולכת ומתמלאת לגנים אלה, למקרה שיתפנה מקום. נותרו עדיין מספר מקומות לגן השישי בקטגוריה זו, גן הטרום חובה/חובה הפועל בשיתוף עם משרד החינוך.

בשנת הלימודים הקרובה, יופעלו במרכז וראייטי שישה גני ילדים  בחינוך הרגיל, שיקלטו ילדים מגיל שמונה חודשים ועד גיל חמש ותשעה חדשים (גן חובה).

בנוסף, מפעיל המרכז חמישה גנים לילדים עם צרכים מיוחדים המופנים ע"י ועדות השמה מקצועיות לאחר אבחון. חלק מגני הילדים בוראייטי פועלים בשיטה המשלבת  בגן הרגיל ילדים עם צרכים מיוחדים, בכפוף להחלטות המערכת המקצועית המלווה את הפעילות בגנים.

שעות הפעילות בגני וראייטי הן בימים א - ה  משעה 7:30 ועד שעה 16:00 וביום ו' מ - 7:30 ועד 12:45. מערכת הגנים פעילה עד לשמונה באוגוסט מדי שנה ופותרת בכך להורים חיפוש הפעלות לילדיהם בתקופות הארוכות של חופשות משרד החינוך.

גני הילדים של מרכז וראייטי ירושלים רכשו מוניטין רב ברמת הטיפול והשרות המשופרים  לילדים ולהורים: צוות הגנים מקצועי, מנוסה ומתוגבר בהשוואה לגנים אחרים במיגזר הפרטי או הציבורי ; ימי הפעילות רבים יותר בהשוואה לגני ילדים אחרים; שעות הפעילות ארוכות יותר, ישנם חוגי העשרה והילדים מקבלים מידי יום ארוחות חמות ומזינות.

מנהלת גני הילדים במרכז וראייטי ירושלים, גב' דורית גרוסי, מציינת כי  צוות הגנים המקצועי כולל גננת מוסמכת (או מטפלת מוסמכת בכיתת הגן הצעירה) וסייעת או מטפלת בכל גן. אלה נעזרות בבנות שירות לאומי, שעברו הכשרה מיוחדת, הנוספות לצוות בכל גן. היקף הצוות הוא בהתאם למספר הילדים הסופי בכיתה. באותם הגנים המשלבים ילדים עם צרכים מיוחדים, מתוגבר צוות הגן בעת שילוב הילדים הנוספים, על ידי צוות הגן המשתלב  .

בשנת הלימודים הנוכחית , הוכנס לתכנית הלימודים בגנים נושא השמירה על איכות הסביבה . ילדי הגנים אוספים ועובדים עם חומרים לשימוש חוזר, מטפחים גינה טיפולית, מכינים קומפוסט לגינה ומקווים להרחיב פעילות זו לתחומים נוספים.

מעבר לפעילות השוטפת המתקיימת בגני הילדים, מפעיל מרכז וראייטי מערכת של פעילויות העשרה נוספות לילדי הגנים : פעילות באולם ג'ימבורי ושני חוגי העשרה נוספים בכל גן (לגילאים הצעירים מאד רק חוג אחד).

הקשיים התקציביים והמורכבות של אשכול גני הילדים בוראייטי, אינם גורמים לפשרות ברמת השירות ואינם משפיעים על  המאמץ, המסירות, האהבה וההזדהות המושקעים מדי יום בילדים. דורית גרוסי מדגישה: "גם ילדים שאינם מוגדרים כבעלי צרכים מיוחדים, אך יש להם קושי מסיבות שונות להיקלט בגן ילדים ימצאו אצלנו את המקום, את הלב, ואת ההשקעה הטיפולית. אנחנו לא אומרים - לא לאף ילד. זה  ייחודם של גני מרכז וראייטי  והביקוש למקומות פנויים בעת הרישום מדבר בעד עצמו."

לפרטים נוספים -הנהלת גני הילדים במרכז וראייטי - 02-5391903                       

מזכירות גני הילדים - 02-5391921

 הערה: הכותב הוא פעיל בהתנדבות במרכז וראייטי ירושלים

לאתר מרכז וראייטי ירושלים

מרכז וראייטי ירושלים הוקם בשנת 1994 כדי לשמש בית חם לילדים בעלי צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם. מרכז וראייטי ירושלים הוקם כדי לקדם את זכותו של כל ילד למירב ההזדמנויות למיצוי כישרונותיו ויכולותיו ולקידום השתלבותו בחברה.מרכז וראייטי ירושלים משתייך לארגון וראייטי העולמי, ופועל בשיתוף עם וראייטי ישראל. מרכז וראייטי ירושלים מאגד תחת קורת גג אחת מכלול מסגרות טיפוליות ותמיכתיות, בהן משתתפים מאות ילדים בעלי צרכים מיוחדים.
אתר אינטרנט
http://www.variety-jerusalem.org.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב