דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יישור שיניים - כן או לא? 

מאת    [ 24/01/2011 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2537 פעמים ]

לא כולם נולדו עם חיוך ישר ומושלם, חלק גדול מן האוכלוסייה אינה חשה בנוח לחייך חיוך רחב. כנראה שבימינו יש דגש גבוה יותר משנים עברו לחיוך בכלל ולאסתטיקה של הפה בפרט, לכן לתהליך של יישור שיניים יש היום חשיבות הולכת וגדלה ונראה שהמגמה רק מתחזקת.

יישור שיניים – האם התהליך כדאי?

שנים דחיתי את הצורך לעשות גשר. מי לא מכיר את הפלטה הישנה שעיטרה שיניים? המראה הנחושתי בפה ממש לא נאה והיה בולט ממרק של כמה מטרים. חברה טובה שלי אזרה אומץ והחליטה להקריב את מיטב שנותיה כצעירה בתיכון לטובת גשר שבשלב מאוחר יותר אמור להניב תוצאות ולהקרין חיוך של מיליון דולר. אותה חברה, במשך כשנתיים בהן הרכיבה את הגשר, סירבה בכל תוקף לחייך ובמשך שנתיים היא הצטלמה אך חייכה חיוך ללא שיניים. אי אפשר להכיש שבסופו של דבר כאשר הורידו לה את הגשר היא חזרה לחייך חיוך גדול ויפה, כשהשיניים שלה בסופו של תהליך יישור שיניים באמת שיקפו שלמות. אז באמת קינאתי בה וחשבתי לבקש את מס' הטלפון של רופא שיניים שטיפל בה.

יישור שיניים - ההחלטה שלי

השנים חלפו להן ולא מצאתי סיבה מספיק טובה לסגת מההחלטה שלי, לא רציתי להסתובב עם הפלטה הפרימיטיבית והמרתיעה. כאשר הגיע היום והחבר שלי הציע לי נישואין החלטתי שאין מנוס ואני חייבת לעשות יישור שיניים. לא ידעתי איך להתחיל אז פשוט יצרתי קשר עם אורתודנט שקיבלתי עליו המלצה. בסוף הביקור אצלו גיליתי שיש שיטה של פלטה שקופה, שבעצם כמעט ואינה נראית ומאפשרת לי לחיות את חיי ולא מושכת את העין, כפי שהייתה מושכת הפלטה הישנה. גיליתי שהדרך להשגת שיניים ישרות קלה וקצרה מבעבר, הודות לטכנולוגיה של השנים האחרונות ניתן למצוא גשרים שלא בולטים לעין ומקלים על הלקוח. ההחלטה ליישור שיניים, גם בגיל מבוגר יותר, הפכה למאוד פופולארית, נדמה כי אנשים רבים שואפים למראה המסודר ולחיוך יפה, שהינו בר השגה ואין סיבה לוותר על החלום.

שיקול בריאותי ליישור שיניים

סיבה נוספת לביקור אצל אורתודנט בכלל ולעשות טיפול ליישור השיניים בפרט הינה בעקבות מבנה עקום ולא תקין של השינים, אשר יכול בשלב מאוחר יותר ליצור בעיות. אמנם לא רבים האנשים אשר מודעים לכך, אך יש להשקיע בבריאות הפה והלסת, באותה מידה בה משקיעים בבריאות חלקים אחרים בגופנו. בכדי לדעת מה מצב השיניים כמובן שיש צורך בביקור תקופתי אצל רופא שיניים, על מנת שיידע לזהות ולאבחן בזמן ועל ידי כך גם למצוא פתרון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב