דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סורגים - גדרות 

מאת    [ 24/01/2011 ]

מילים במאמר: 498   [ נצפה 2399 פעמים ]

סורגים וגדרות

בשעה טובה ומוצלחת קניתם את הבית הפרטי עליו תמיד חלמתם. אחרי חודשים ארוכים ומייגעים של עבודה מול קבלנים ואנשי מקצוע שונים, אתם סוף סוף עומדים להיכנס לביתכם החדש. המטבח המעוצב כבר מוכן, החלונות והתריסים כבר הותקנו, הגינה נשתלה ואפילו התקנתם פרגולה ודק בחצר הבית. אבל פרט אחד שכחתם – סורגים וגדרות.

סורגים וגדרות – הביטחון האישי במקום הראשון

ביתכם אמור להיות המקום המוגן ביותר עבורכם. המקום שיהיה רק שלכם ושבו תרגישו בטוחים לחלוטין. אלא שתחושת ביטחון זו לא מגיעה מאליה. כדי לזכות בביטחון האישי המיוחל עליכם לעשות מעשה. עליכם לאבטח ולמגן את ביתכם מפני מסיגי גבול, פורצים ומטרידים למיניהם. שני האמצעים האידיאליים להשגת מטרה זו הם הסורגים והגדרות.

סורגים וגדרות הם חלק בלתי נפרד ממיגונו של כל בית, על אחת כמה וכמה כשמדובר בבתים פרטיים צמודי קרקע. יש הרואים בהם כאמצעים שמכערים את חזות הבית ומקנים לו מראה מבוצר ומסוגר, שלא תמיד נעים לעין. אך כשמדובר בביטחון האישי שלנו ושל בני משפחתנו, ברור לכל מהו השיקול הנמצא בראש סדר העדיפויות.

סורגים וגדרות – ביטחון ואסתטיקה ללא פשרות

אם בעבר, כשרצינו להבטיח את ביטחוננו האישי בביתנו נאלצנו להתפשר על הפן האסתטי, הרי שכיום אין אנו חייבים לעשות זאת. הודות למגוון חומרי הגלם, שיטות הייצור וסגנונות העיצוב בתחום, התקנת סורגים וגדרות בביתנו הפרטי אינה בהכרח מכערת אותו. כיום ניתן למצוא סורגים וגדרות בשלל עיצובים ובשילובים מרהיבים של חומרי גלם, שרק ישדרגו את חזות הבית שלכם. כך שתוכלו גם ליהנות מביטחון אישי וגם מבית מעוצב מבלי להתפשר בשום כיוון.

סורגים וגדרות – מה הבעיות?

סורגים וגדרות מספקים מענה לשלל בעיות. ראשית כל, הגדרות מבטיחות את פרטיותנו. הן תוחמות את גבולות השטח שבבעלותנו ומונעות את כניסתם של גורמים זרים, העלולים להיכנס לחצר ביתנו ללא רשות, בתום לב או בכוונה תחילה. גדרות מסוימות גם יכולות למנוע משכנים ומעוברים ושבים להציץ אל המתרחש בחצר או בבית שלנו.

ושנית, גדרות וסורגים עושים לגנבים ולפורצים חיים קשים הרבה יותר. גנב שרואה בית שמוגף בגדר גבוהה ועל חלונותיו שיש סורגים, לא חושב פעמיים ועובר לבית הבא. טיפוס על גדר כרוך בסיכון פיזי והניסיון לפרוץ סורגים (באמצעות מסורים למיניהם) גוזל לפורצים זמן יקר, שבמהלכו מישהו יכול להבחין בהם ולקרוא למשטרה.

לכן, אם אתם רוצים לצמצם למינימום את הסיכון לפריצות ולגניבות מביתכם, התקינו סורגים וגדרות. כמובן שסורגים וגדרות אינם יכולים להוות תחליף למערכות מיגון ואבטחה נוספות, כגון אזעקה או חיבור למוקד ביטחון, אך הם בהחלט אמצעי מיגון בסיסיים והכרחיים, שכל אחד מאיתנו צריך להתקין בביתו. אז אם טרם התקנתם סורגים וגדרות בביתכם החדש, אל תעברו אליו לפני שתדאגו לביטחון האישי שלכם ושל בני משפחתכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב