דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרגולות אלומיניום 

מאת    [ 24/01/2011 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 2219 פעמים ]

 

פרגולות אלומיניום

כמה פעמים הצטערתם על כך שהחום והשמש מונעים מכם לאכול ארוחות משפחתיות בחצר הבית, או שהגשם מונע מהילדים לשחק בגינה? אם המצבים הללו מוכרים לכם, סימן שאתם זקוקים לפרגולות. ואם כבר פרגולות, פרגולות אלומיניום יספקו לכם את המענה הטוב ביותר.

במאמר הבא תוכלו ללמוד על שלל היתרונות של פרגולות אלומיניום:

פרגולות אלומיניום – איטום ובידוד ברמה מושלמת

אחת התכונות הבולטות של האלומיניום היא כושר האיטום והבידוד שלו. אלומיניום יכול לספק לכם הגנה מלאה הן מפני קרני השמש והן מפני טיפות הגשם. לפיכך, פרגולות אלומיניום יאפשרו לכם לשהות בחצר ביתכם בכל מזג אוויר. עם פרגולות אלומיניום תוכלו ליהנות מהצללה מלאה בחודשי הקיץ, וגם מאיטום הרמטי מפני הגשם בחודשי החורף.

פרגולות אלומיניום – הגנה לרכוש שלכם

יתרון נוסף של פרגולות אלומיניום טמון בעובדה שהן יכולות להגן לא רק עליכם, אלא גם על הרכוש שלכם מפני פגעי מזג האוויר. ריהוט גן, צעצועים של הילדים, מכסחות דשא, גרילים ביתיים וכדומה עלולים להינזק כשהם חשופים ולא מוגנים. הם יכולים לדהות בשמש, להחליד בגשם ולהתלכלך מאבק, מחול ומלשלשת ציפורים. עם פרגולות אלומיניום, כל הרכוש והציוד שתאחסנו בחצר שלכם יהיה מוגן.

פרגולות אלומיניום – רב שימושיות במוצר אחד

בניגוד לפרגולות עץ, שבהן אתם מוגבלים למצב של הצללה חלקית (כמו בפרגולת סרגלי הצללה) או הצללה מלאה (כמו בפרגולת רעפים), פרגולות אלומיניום יכולות להיות רב שימושיות. כיום ניתן לייצר פרגולות אלומיניום בעלות מנגנון חשמלי, שמאפשר לפתוח ולסגור את תקרת הפרגולה ולעבור ממצב של הצללה חלקית להצללה מלאה בהתאם לצורך. כל זאת בלחיצת כפתור אחת.

פרגולות אלומיניום – תחזוקה קלה ונוחה

כידוע, פרגולות עץ דורשות תחזוקה תקופתית כדי לשמור על איכותו של העץ ועל עמידותו בפני פגעי מזג האוויר. בעלי פרגולות עץ נדרשים לשמן את הפרגולה בשמן מיוחד אחת לתקופה כדי להגן עליה. לעומת זאת, פרגולות אלומיניום כלל אינן דורשות תחזוקה. האלומיניום הוא מתכת שאינה מחלידה, ולכן הוא אידיאלי לייצור פרגולות החשופות לגשם ולרטיבות. האלומיניום גם קל מאוד לניקוי, וכל מה שנחוץ עבורו הוא מטלית לחה.

פרגולות אלומיניום – חוזק ועמידות

תכונה חשובה נוספת של האלומיניום היא חוזקו ועמידותו. תכונה זו חשובה במיוחד עבור פרגולות, החשופות גם לרוחות ולסערות. מדי שנה בחורף, אנו שומעים על גגות של פרגולות שהתנתקו ממקומם בגלל רוחות עזות. עם פרגולות אלומיניום, אין סיכוי שמחזה שכזה יקרה גם לכם.

פרגולות אלומיניום – עיצוב מרהיב

ולבסוף, לפרגולות אלומיניום יש גם יתרונות עיצוביים. הודות לטכניקות העבודה המתקדמות ולמגוון אפשרויות העיצוב, פרגולות אלומיניום יכולות לשדרג את המראה של כל חצר או גינה. לאלו מכם שמתקשים לוותר על החזות המרשימה של פרגולות עץ, יש היום פרגולות אלומיניום הנראות כמו עץ. הן צבועות בגווני חום ומעוצבות כמו קורות / בולי עץ, כך שאתם יכולים ליהנות מהחזות המרשימה של פרגולות עץ, מבלי להתפשר על היתרונות הרבים שגלומים בפרגולות אלומיניום.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב