דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תיקון מצלמות 

מאת    [ 23/01/2011 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 2780 פעמים ]

תיקון מצלמות

דמיינו לעצמכם שאתם מטיילים בחו"ל, מגיעים למקומות מיוחדים, צופים בנופים מרהיבים ופוגשים אנשים יוצאי דופן. את כל החוויות שלכם אתם מתעדים במצלמה הדיגיטלית החדשה שלכם. אלא שלפתע, באמצע הטיול המצלמה מתקלקלת. מה תעשו? לא רק שאינכם יכולים להמשיך ולצלם, ייתכן שגם התמונות שכבר צילמתם ומאוחסנות בזיכרון של המצלמה ילכו לאיבוד. במצב שכזה עליכם לבצע תיקון מצלמות מהר ככל האפשר.

איך מבצעים תיקון מצלמות בארץ זרה?

כשהמצלמה הדיגיטלית שלנו מתקלקלת בארץ, אנו פשוט פונים למוקד שירות הלקוחות של החברה או לחנות שממנה קנינו את המצלמה. חלקנו אף פונים ישירות למעבדת שירות המתמחה בתיקון מצלמות בכלל ובתיקון מצלמות דיגיטליות בפרט. אולם כשאנו נמצאים בארץ זרה, כשאיננו מכירים את החנויות והעסקים באזור, ולעיתים רבות גם איננו דוברים את השפה המקומית, המשימה יכולה להיות קשה שבעתיים.

כדי להצליח לתקן את המצלמה שלכם ולא להחריף את הנזק או לאבד את התמונות השמורות בזיכרון, עליכם להקפיד על כמה כללי ברזל. ראשית, אל תפקידו את המצלמה שלכם בידיהם של אנשים פרטיים שפגשתם בדרך. אל תתפתו להצעות העזרה של אנשים שנשבעים לכם שהם מכירים את המצלמה שלכם ושהיתה להם בדיוק אותה תקלה בשבוע שעבר. תיקון מצלמות חובבני שכזה יכול לגרום יותר נזק מתועלת.

שנית, חפשו חנויות אלקטרוניקה שמוכרות מוצרים חשמליים וגם מצלמות מתוצרת אותה החברה שייצרה את המצלמה שלכם: פוג'י, קאנון, קודאק ועוד. סביר להניח שבחנויות אלו יוכלו להפנות אתכם לגורם המקצועי המתאים לתיקון מצלמות דיגיטליות מתוצרת החברה, או אפילו יוכלו לבצע את תיקון המצלמה אצלם בחנות. אם לא מצאתם חנות שכזו באזור טיולכם, תוכלו תמיד לחפש באינטרנט המקומי, או אפילו לפנות למרכזי מידע לתיירים, המציעים מגוון שירותים חיוניים.

ואם אתם נמצאים באזור כפרי או אתר טבע כלשהו, שבו כלל אין חנויות או אפשרות לבצע תיקון מצלמות, עדיף שתדחו את העניין עד שתגיעו לאזור עירוני. אחרי הכול, תמיד עדיף לא לצלם ימים בודדים בטיול, מאשר להעביר את המשך הטיול כולו ללא מצלמה, כיוון שזו התקלקלה והושבתה לחלוטין בעקבות תיקון מצלמות חובבני ורשלני.

כיצד להימנע מתיקון מצלמות במהלך טיול?

כדי להימנע ככל האפשר מגרימת תקלות במצלמה הדיגיטלית שלכם, וכדי שלא תאלצו לבצע תיקון מצלמות דיגיטליות במהלך הטיול ולפספס אתרים חשובים, מומלץ להקפיד על זהירות מונעת. הקפידו לאחסן את המצלמה שלכם בנרתיק המיועד לה ולא לזרוק אותה בתיק. הימנעו מאחסון המצלמה בקרבת בקבוקי שתייה, שכן מים שנזלו בטעות עלולים להשבית את המצלמה לחלוטין. ואם אתם מחליפים סוללות למצלמה, הקפידו לעשות זאת בחלל סגור ולא במקום פתוח שבו עלולים לחדור גרגירי חול לתוך המצלמה ולפגוע במנגנון הפנימי שלה.

כל אלו הן סיבות נפוצות לתקלות במצלמות הדורשות תיקון מצלמות. אם תקפידו על כללי זהירות פשוטים, תוכלו לחסוך לעצמכם את עוגמת הנפש הרבה הכרוכה בתיקון מצלמות דיגיטליות במהלך טיול בארץ זרה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב