דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מספרת כלבים 

מאת    [ 23/01/2011 ]

מילים במאמר: 553   [ נצפה 2246 פעמים ]

מספרת כלבים

מי אמר ש"חיי כלב" הם בהכרח דבר רע? היום כלבים זוכים ליחס של לא פחות מבן משפחה, ונהנים מתנאי מחייה מפנקים מאין כמוהם. בעלי כלבים מוכנים כיום להשקיע הון תועפות ברכישת מזון מיוחד, בגדים אופנתיים, צעצועים ועוד. אולם הפינוק האולטימטיבי הוא הביקור התקופתי במספרת כלבים. כי אם בעבר תספורת לכלב היתה עניין הכרחי, שהיה עלינו לעשות כדי להקל על כלבים שעירים במיוחד, הרי שכיום ביקור במספרת כלבים הוא צ'ופר מפנק שכלבים רבים זוכים לקבל אחת לכמה חודשים.

מספרת כלבים – הפתרון המושלם להתמודדות עם קיץ חם

דמיינו לעצמכם שאתם נאלצים לעבור את הקיץ הישראלי כשעל גופכם פרווה ארוכה ומחממת. ללא מזגן צמוד, סביר להניח שרובכם תתעלפו ותתייבשו מחום תוך דקות ספורות. כך מרגישים הכלבים השעירים שלנו בימי השרב והחמסין. כלבים בעלי פרווה ארוכה, צפופה ומחממת נמצאים בסכנת התייבשות בחודשי הקיץ, ונידונים לסבל בל יתואר. עבור כלבים אלו, ביקור במספרת כלבים הוא אינו מותרות או פינוק. עבור כלבים שכאלו, תספורת במספרת כלבים לפני בוא הקיץ היא הכרח, שנועד להקל עליהם בחודשי הקיץ, ולעיתים אף להציל את חייהם.

מספרת כלבים – הצ'ופר המושלם לידידו הטוב ביותר של האדם

מלבד העובדה שביקור תקופתי אצל מספרה לכלבים הוא הכרח עבור כלבים מסוימים, כיום הפכו המספרות לכלבים לצ'ופר מפנק שבעלים מעניקים לכלביהם אחת לתקופה. בעלים רבים רואים בכלביהם כבני משפחה, ממש כמו ילד נוסף. וכשם שהם משקיעים זמן ומשאבים לטובת פינוק ילדיהם, כך הם נוהגים גם כלפי כלבם. הביקור במספרת כלבים הוא אחת הדרכים שבהן הם מביעים את אהבתם הרבה לכלביהם.

במספרת כלבים זוכה הכלב שלהם לטיפול המפנק והמסור ביותר. וכשם שאנו, בני האדם, לא מבקרים במספרה רק כשאנו צריכים תספורת, אלא גם כשמתחשק לנו שמישהו אחר יטפל בנו ויפנק אותנו, כך נכון הדבר גם לגבי הכלבים שלנו. גם אם אנחנו מקפידים לרחוץ ולנקות את הכלבים שלנו בעצמנו, במספרה לכלבים הם יזכו לקבל טיפול מסור, מקיף ומפנק מאין כמוהו.

כל ביקור במספרת כלבים כולל את כל שלבי הטיפוח: סירוק הפרווה להתרת קשרים, הברשת הפרווה, אמבטיית קצף מפנקת בשמפו מיוחד, תספורת מקצועית בהתאם לגזע הכלב, גזיזת ציפורניים, ניקוי אוזניים, ניקוי שיניים, שימון הפרווה, טיפול מיוחד נגד פרעושים ועוד. וכשהכלב האהוב נהנה כל כך מהטיפול המסור, אין זה פלא שבעלי כלבים רבים נוהגים לבקר עם כלביהם במספרת כלבים לא רק כשהכלב צריך תספורת.

מספרה לכלבים – תענוג שלא כולם אוהבים

חשוב לזכור שעבור כלבים רבים ביקור במספרת כלבים הוא לא בהכרח צ'ופר מפנק. יש כלבים שלא רק שלא נהנים מהמגע של אדם זר שמספר אותם, הם אפילו נרתעים ופוחדים מכך. עבור כלבים מסוימים, רק הכניסה למספרה לכלבים יכולה להטיל אימה והם מיד נכנסים למתח ולחרדה. כשכלבים אלו שומעים את זמזומה של מכונת התספורת הם יכולים להיתקף פחד ובהלה, עד כדי כך שהם עלולים לפגוע בעצמם או בספר/ית.

כלבים שכאלו אין להכריח לבוא לתספורת במספרת כלבים, לא משנה כמה אתם אוהבים אותם ורוצים לפנקם. צמצמו את התספורות למינימום ההכרחי, ובמהלך התספורת נסו להרגיע אותם ככל האפשר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב