דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גורם ההפתעה בהסעות בלתי נשכחות 

מאת    [ 22/01/2011 ]

מילים במאמר: 479   [ נצפה 3071 פעמים ]

רבים מסתייעים בשירותיהן של חברות הסעות. יש כאלה שלא מייחסים חשיבות מיוחדת לסוג הרכב, מידותיו ואבזורו. יש כאלה, לדוגמה – אמנים, אשר לסוג הרכב, לאיכותו ולנוחות שניתן לחוש בו יש משקל מכריע בבחירתו. רכב הסעות אמנים, על-פי-רוב מסוג 'ואן' הוא רכב מסחרי שהיושבים בו  יושבים לבטח, בנוחות מרבית, בתנאים מפנקים. רבים מהאמנים "מבלים" בדרכים שעות ארוכות, לא אחת בשעות המאוחרות של הלילה הנושקות לשעות השחר המוקדמות, לאחר הופעה מתישה, והם חשים עייפות. ברכב שבו הם נוסעים הם יכולים לישון בשקט ובנוחות. רכבי הסעות המשמשים אמנים הם מסוג מיוחד. מדובר ברכבי הסעות איכותיים. מי שמייחסים חשיבות לסוג הרכב ולהידורו הם אחמ"ים מזה וחתן וכלה או בני ובנות מצווה, המוסעים אל אולם או אל גן האירועים ברכב יוקרתי ומהודר, מצועצע, מקושט ומאובזר. יחי הרושם.

 

נסיעת הפתעה

בין הצעות הנישואין המקוריות, מיוחדות הצעות שאירעו במהלך הסעות. הסעות ברכבים כגון קדילק או לימוזינה, שבמהלכן הציע החתן המיועד הצעה לכלתו המיועדת, אולי גם ההיפך. מיקומה המקורי של ההצעה ועיתויה עשויים להיזכר לשנים כחוויה מרגשת וייחודית. רבים מאתנו השתמשו ודאי באין-ספור הסעות. מי מאתנו זוכר ולו גם אחת מהן? מן הסתם, מעטים. אבל נסיעה מלכותית, שבה נסעו מי מאתנו אל כלולותיהם או כזו שבמהלכה הוצעה להם או שהם הציעו הצעת נישואין ודאי זכורה. בסוג ייחודי זה של הסעות לטיב הרכב ולחזותו יש חלק בלתי נפרד מחוויית הנסיעה. יש חברות הסעות המחזיקות בצי הרכבים שלהן מכוניות מיוחדות במיוחד לנסיעות מיוחדות.

 

הסעות חסכוניות

 

כאשר קבוצה של חברים מתכננת נסיעה לבילוי – שירות הסעות מקצועי עשוי לחסוך להם כסף וגם לאפשר להם להתגבש בצוותא במהלך נסיעה ברכב מרווח. כדי להבטיח הסעות בזמן רצוי, חשוב להזמין מבעוד מועד. אם אתם מתכננים להגיע למקומות, אשר דרכי הגישה אליהן קשות, יש לוודא האם החברה המשכירה שירות הסעות מצוידת ברכב הנדרש להגעה אליהם והאם היא מספקת אותם למטרה זו. זכרו – לכל דבר יש מחיר. לא אחת מגלים, כי המחיר הולך ומאמיר לאו דווקא בשל המרחק שגומאים עם רכב הסעות אלא בשל משך ההמתנה הנדרש מהנהג עד לסיום הטיול או האירוע שאליו הוא מסיע אתכם. לכן, בררו היטב מה כולל התשלום.

 

פתאום היום...

אחרי כל הבירורים, הגיע הרגע. זה הזמן להפתיע ולרגש. שכרתם מחברת הסעות את הרכב היוקרתי והמרשים ביותר שלה. תפרתם היטב את כל הקצוות בסיפור הכיסוי וההסחה שסיפרתם לאהבת חייכם. נהג חברת הסעות, שותף לסודכם הכמוס, מגיע עד לפתח ביתכם. רק אחד או אחת מכם יודעים את הסוד. אתם ערוכים לצאת, כביכול לביקור חברים. הדלת נפתחת ו... מישהו מכם כמעט מתעלף... בעוד דקות אחדות תוצע הצעת נישואין. יש הסעות בלתי נשכחות. זו אחת מהן. ההפתעה היתה מושלמת. שירות הסעות מלכותי

חברת רם שן הסעות הינה אחת מהחברות הגדולות והטובות בישראל להסעות בירושלים,תיור, השכרות אוטובוסיםך וכו, לחברה ניסיות של יותר מ 20 שנה בתחום.

רם-שן הסעות מספקת שירותי הסעות והשכרת אוטובוסים ומיניבוסים לכל צרכני התעבורה של השוק המוסדי, התעשייתי, המסחרי והפרטי,  עם קהל לקוחותיה של רם-שן הסעות נמנים משרדים ממשלתיים, חברות פרטיות וציבוריות, רשויות מקומיות ומפעלים רבים.   רם שן הסעות* הסעות מאורגנות* בטיחות בהסעות * הסעות נכים * הסעות לנתב"ג * הסעות קבועות * הסעות פרטיות * משרד הסעות * הסעות לבר/בת מצווה * הסעות לטיולים * נסיעות לכותל * הסעות לתיירים * אוטובוס זעיר * הסעות למוסדות * רכבים מפוארים * השכרת רכבים מפוארים * הסעות vip  *הסעות אומנים* הסעות v.i.p * יריד אומנים *נסיעה לקברי צדיקים * טיולים מאורגנים לקברי צדיקים * טיול קברי צדיקים * אתרים קדושים * הסעות לקברי צדיקים צרו קשר 02-6540880    <a href="




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב