דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


באבלס טראבלס או בועות בצרורות? 

מאת    [ 22/01/2011 ]

מילים במאמר: 364   [ נצפה 3880 פעמים ]

עולם המשחקים מציג מאגר גדול ואיכותי במיוחד של משחקי פלאש קטנים וממכרים. בכל אחד מהאתרי המשחקים ברשת ניתן למצוא מאגר גדול של משחקים ממכרים, אך ישנם משחקים אשר לא משנה מה, הם תמיד יוצגו בכל אתר משחקים אשר מכבד את עצמו, ושואף להצליח כאתר משחקים אטרקטיבי. אז נכון ניחשתם נכון. משחקים כמו באבלס, מריו, בועות בצרורות או באבלס טראבלס איך שתחליטו לקרוא למשחק זה. מה שבעצם יוצר את הבעיה.


כפי שנאמר בפסקה הקודמת הרבה מאוד אתרי משחקים בארץ ובעולם "נאלצים" להציג לעיתים מאגר משחקים זהה לשאר האתרים מכוון שישנם לא מעט משחקי פלאש ממכרים אשר כל חובב משחקים מחפש ברשת, ואותם בעלי אתרי המשחקים, רוצים לכוון את הגולשים להגיע דווקא לאתריהם. לכן תוכלו למצוא באותם אתרי משחקים הרבה מאוד משחקי פלאש שיחזרו על עצמם.


אתרי משחקים ניסו לייחד את אתריהם בכך שאומנם הציגו את אותם משחקי פלאש ממכרים שכולם אוהבים במאגר המשחקים שלהם, אך בחרו לנסות להיות מקוריים, וליצור ביקוש לשם של משחק חדש, אשר היה קיים אך בשם אחר. לדוגמא בועות בצרורות. ישנם לא מעט אתרי משחקים אשר מציגים את המשחק הזה תחת השם בועות בצרורות. באו אתרי משחקים אחרים, ואמרו, למה שנציג את המשחק הזה תחת השם הזה, הרי התחרות עליו גדולה מידי בשביל ליהנות מכניסות לאתר בעקבות חיפוש אחר מילה זו. ולכן בחרו לתת שם חדש ישן למשחק זה, ובאתר המשחקים שלהם תוכלו למצוא את אותו משחק רק בשם אחר, והוא באבלס טראבלס כמובן.


הרבה מאוד אתרי משחקים לקחו את הרעיון לכיוונים רבים, ואת אותו משחק של באבלס טראבלס תוכלו למצוא בשמות משונים כמו: באבל טרבלס, באבלס טרבל ועוד. הדבר יצר בלבול רב בקרב הגולשים, אשר רצו למצוא בסה"כ את המשחק בועות בצרורות. נדמה שיש יותר משחקים ברשת, אך בעצם מדובר באותם משחקים אך עם שמות שונים זה מזה. לתופעה זו אך מתווסף יתרון קל, כאשר ניתן להגיע למשחק מסוים באמצעות חיפוש של כמה מילות מפתח שונות, וניתן למצוא משחק זה בכמה אתרי משחקים שונים, במקרה שקורה משהו חריג והמשחק לא פועל באתר מסוים.


אז תבחרו אתם איזה שם אם רוצים לאמץ אם זה בועות בצרורות או באבלס טראבלס אבל הכי חשוב זה להמשיך לשחק ולא חשוב השם, כמו שחשובה ההנאה במהלך המשחק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב