דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרחבת כיסוי מצבים רפואיים קודמים במסגרת ביטוח נסיעות לחול 

מאת    [ 22/01/2011 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 2137 פעמים ]

 

רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מתרחשת היום באופן קל ומהיר וידידותי למבוטח. חברות האשראי מציעות הפעלת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל באופן כמעט אוטומטי לבעלי כרטיסי אשראי, קופות החולים מציעות רכישת פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל דרכן, סוכני הביטוח משווקים פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל וכמובן סוכני הביטוח. רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אינה דורשת מעבר תהליכי חיתום רפואיים, דבר המשאיר את האחריות על דיווח מצבים רלוונטים על המבוטח. מצבים רפואיים רבים מוחרגים מפוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל הסטנדרטיות המשווקות באמצעים אלו וקל ליפול למלכודת תשלום נמוך או חינמי עבור פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל אשר למעשה אינה כוללת את הכיסוי הנדרש. מצבים רפואיים קודמים הם שם כולל למגוון מצבים שונים בינהם הריון, נטילת תרופות, ואף מחלות ושונות.

ביטוח נסיעות לחו"ל ומצבי הריון

נשים בהריון אשר מעוננינות כי מצבים רפואיים הקשורים בהריון כגון טיפולי חירום, הפלות טבעיות ועוד, יכוסו על ידי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל נדרשות לרכוש הרחבה עבור מצבים רפואיים קודמים. הרחבה זו כוללת מענה חלקי למצבי הריון שונים, ואינה כוללת כיסוי, לדוגמה, עבור בדיקות תקופתיות או שוטפות אותןם נדרשות נשים בהריון לבצע במועדים שונים בעת ההריון. בנוסף, יש לשים לב כי כיסוי על הריון אינו כולל על פי רב כיסוי עבור טיפול בולד, עובר או התינוק אשר נולד. גם ההרחבה עבור נשים בהריון כוללת החרגות רבות, ובפרט יש לשים לב להחרגות הנוגעות לגיל האשה הנע על פי רב בין 17-40 בלבד, גיל ההריון המירבי עבורו ניתן כיסוי - לרב מדובר בכיסוי עד לשבוע 28-32 בלבד, הריונות קודמים בהם התגלו בעיות בהריון ובעיות קודמות בהריון עצמו אשר לרב מבטלות את הכיסוי לחלוטין וכן הריונות הכוללים מצבים חריגים כגון הריונות מרובי עוברים או הריונות שמקורם בהפרייה.

ביטוח נסיעות לחו"ל ונטילת תרופות

נטילת תרופות באופן קבוע דורשת רכישת הרחבת עבור כיסוי מצבים רפואיים קודמים על מנת לקבל כיסוי עבור מצבים הקשורים בהחמרה במצב הרפואי הדורש לקיחת התרופות. הדבר קריטי במיוחד עבור אנשים הנוטלים תרופות ליתר לחץ דם או להורדת רמת השומנים בדם אשר עלולים למצוא את עצמם במצבי התקפת לב בחו"ל, ללא כיסוי רפואי כלל, כיוון שלא רכשו מבעוד מועד הרחבה עבור כיסוי מצבים רפואיים קודמים.

ביטוח נסיעות ואשפוזים

במידה והמבוטח אושפז בחצי השנה שקדמה לנסיעה, מרבית פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל וההרחבות לכיסוי מצבים רפואיים קודמים, אינן כוללות כיסוי עבור מצבים רפואיים אשר ניתן לקשר אום לסיבת האשפוז.

ביטוח נסיעות ומחלות קודמות

כאשר ישנה מחלה קודמת יש לוודא על ידי עיון בפוליסת הביטוח עצמה כי המצב מכוסה על ידי פוליסת הביטוח או על ידי ההרחבה שנרכשה. יש לקרוא בעיון את כל ההחרגות המפורטותץ ולוודא כי המצב הרפואי של המבוטח אינו מוגדר כאחת ההחרגות להן לא ניתן כיסוי בכל מקרה.

 

יועץ בענייני ביטוח




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב