דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרופיל עסק - נציג המכירות שלך 

מאת    [ 20/01/2011 ]

מילים במאמר: 419   [ נצפה 2227 פעמים ]

פרופיל עסקי

 

כללי:

לכל עסק ישנם המאפיינים והייחודיות שלו.

מאפיינים אלו יוצרים את הבידול.

אותו בידול מעניק לעסק ולבעליו,  את הערך המוסף הייחודי, המהווה את  היסוד/יסודות לזכות קיום ומימוש פוטנציאל הצלחה ויציבות לאורך שנים.

 

לשם כך יש צורך באפיון מאוד בהיר ומדויק של  מהות העסק ובעסקים קטנים ובינוניים נשמרת גם הזיקה בין בעל העסק והעסק.

 

לאחר שנעשה תהליך הדיוק ואותרו הערכים המוספים המבדלים והמייחדים,

ניתן לייצר נוסח תיאורי קצר וממצה אודות העסק ובעליו - זהו הפרופיל העסקי.

 

מטרה:

הפקתו של פרופיל עסקי, מהווה אמצעי מאוד נוח לשימוש במאמצי השיווק והחשיפה השונים.

אפשר להתייחס אליו כאל כרטיס ביקור מפורט.

ניסוח בהיר אשר מבליט את ייחודו של העסק - "חוסך" משאבים רבים ומייעל מאוד את תהליך ההצגה של העסק ובעליו.

 

דרכי פעולה:

  1. עסק קטן ובינוני, ינסח פרופיל עסקי  על גבי שטח פרסום שיכיל עד 150 מילים.
  2. יצורפו כל אמצעי ההתקשרות השונים עם בעל העסק.
  3. חשוב לכלול באותו שטח פרסום גם תמונה של מוצר מאפיין או לחלופין תמונתו של בעל העסק - בהתאם לעניין ולצורך. התמונה צריכה להיות באיכות גבוה כדי שתראה טוב וברור גם על גבי נייר מודפס ולא רק בדיוור אינטרנטי.

 

דוגמאות והמלצות ליצירת ייחודיות:


    • 1. עסק אשר שם לו לייחודיות את נושא השירותיות:
    • יציין שעות לא קונבנציונאליות שבהן הוא פעיל (יכולת ניידות ,זמין 24 שעות, שרות ללקוח תוך 12 שעות מקבלת הקריאה וכד').
    • תוספת רלוונטית למוצר, הכלולה במחיר - כשבדרך כלל מקובל לגבות על זה תעריף נפרד (התמחור הכולל ייקח זאת בחשבון...)
    • דגש מיוחד על מארז למוצר/ שרות משלוחים וכד'.

 


    • 2. עסק אשר שם לו לייחודיות את נושא המקצועיות:
    • יציין בהבלטה תארים/מסגרות הכשרה מקצועיות/ניסיון מקצועי של בעל העסק.
    • רשימת הלקוחות העסקיים שהעסק ו/או בעליו נתנו/נותנים להם שרות בתחום.
    • יכולת התאמת המוצר/השירות של העסק בהלימה מדויקת לצרכי הלקוח.

 

לסיכום:

 

פרופיל עסקי - מייצג את מכלול המאפיינים של העסק ושל בעליו, במצב עדכני.

 

ניתן ואף רצוי להעריך את הרלוונטיות של הפרופיל מדי חצי שנה ולעדכן בהתאם.

 

זה המקום וזו המדיה שדרכה ניתן לחשוף כל מידע עסקי חדש אודות העסק ובעליו. ולפעמים עדכון כזה מושך לעסק לקוחות חדשים שהמידע החדש מדרבן אותם לפנות לעסק- גם אם הכירו אותו מקודם!!

 

זכרו: מעט מילים, תאור בנוסח עובדתי, דגש על המייחד, תמונה - ו ב ה צ ל ח ה.

 

 

 

 

 

(c) כל הזכויות שמורות גישת מ.ת.נ.ה לבעלי עסקים.


מטרה, תנועה, נחישות, התלהבות


ענת יגורי, חונכות והדרכה בגישת מ.ת.נ.ה 054-3110845




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב