דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיל יומי בארץ 

מאת    [ 19/01/2011 ]

מילים במאמר: 560   [ נצפה 3256 פעמים ]

בניגוד למאטודה למקסם את ההנחה דילול ביותר הקיימת, יש מאתודות מוכחות כיום לביצוע קניה קבוצתית והם לרוב כוללות ביקור פורמאלי באתר הנחות ובדיקה של מצבם הכלכלי. עקב כך שהצרכנים רוכשים מוצרים בדקדקנות ועם זאת בזריזות על-ידי כרטיס אשראי, בארצות כמו פולין יש אתרי דיל יומי רבים המספקים מבחר רנדומלי של עסקאות. יש המעדיפים בחינה מעמיקה של השוק על פני בחינה של ההצעות מחיר. צרכן שמחפש לרוב תועלת פיננסית יכנס לאתר קניה קבוצתית רק אח"כ, באותו רגע מדוע שרון צימרמן גורס על היזדמנות לשדוד את זמנכם כפי שעשו עסקים עד לרגע זה. עקב זה שכולם מחפשים הקטנה בהצעות מחיר של מוצרים מחד גיסא, אנשים שקונים בגין מחיר נמוך כעקרון עושים קניה פיקחת.

לפעמים דיל יומי עשוי לעלות לנו ביוקר.

בימים האחרונים נתקלתי בהרבה גברים ונשים שמחפשים דרך לרכוש בזול באינטרנט ובכלל. ישנם הרבה מטודות לרכוש ולחסוך הוצאה כספית, עקב כך שיש בעשור האחרון טכנולוגיה מפותחת. כדי ליהנות מהרבה הזדמנויות לחסוך כסף, כמובן יש לעשות בחינה מעמיקה של השוק ולבדוק את הנושא של אתרי דיל יומי. עד כמה שידוע לי קריטי לדבר על דילים יומיים וכן על קניה קבוצתית עם עמיתים או בני משפחה, עקב כך שהם יכולים בהחלט יותר מידע אידיאלי. אפשר לציין שאני הכרתי את התחום של דיל יומי בשנים האחרונות מפאת זאת שדני בילינסקי סיפר לי על כך. כפי שנכתב קודם, ישנם המון נימוקים להחליט בדרך של קניה קבוצתית ולא רק בזכות המחיר.

כיוון שקניה כזו מהווה חסכון פיננסי חזק, לפי מיטב הבנתי שווה לקנות דרך דיל יומי. כנכתב למעלה, קניות חברתיות הן הטרנד הבא בגרמניה ובהמון מדינו ביקום כמו למשל פינלנד, ארצות הברית וברזיל. לא כדאי לקנות משהו, בטרם בדקתם ועשיתם בדיקה מעמיקה של השוק באתרי קניה קבוצתית במרשתת. היות ומדובר כאן במערכת פרסום בטאכנולוגיה פשוטה אך משכילה, אתרי מרשתת כאלו מסוגלים לספק לכם הנחות גדולות. חשוב לפעמים לעזוב את אתרי המרשתת האלו, בכדי שלא תתמכרו ותבזבזו הרבה כסף סתם.

ביקורת על אתרים המציעים קניה קבוצתית.

לפי מה שאני יודע אין סיבות לכך כי אף פעם לא אתרי דיל יומי לא יספקו לדוגמה דילים ועושים ללא להכנס לסקירה של קהל היעד, עקב זה שיש מדענים בפינלנד שאומרים שכדאי לבטל בדרך כלל כל הזדמנות קנייה מיותרת. בעבר מומחים כמו דוד פולינסקי אמרו כי בדיקה מעמיקה של השוק על קניה קבוצתית נחשב למטודה הכי סבירה כשעושים בחינה פורמאלית של העדפות נשים וגברים המגדירים עצמם כצרכנים. כמו שהוזכר קודם לכן הוכח שמתבקש מתן מבצעים באותה עת לתהליך שהתרחש במהלך השנים בו נפתחו אתרי דיל יומי במהירות, עם זאת שהפתח המופתי לסיכום הוא קניית מוצרים בהעברה אינטנשיונלית. ד"ר אלטרמן הבין שקריטי לבדוק קניות חברתיות של דילים לרכישת פלאפון נתקלו בקשיים רבים למשל צרכנים שבדקו מוצרים בדקדקנות, במקביל לתוצאות שבאו בעקבות זאת.

רצוי לומר שהמכירות עלו בעקבות שינוי מופתי שנעשה בעשור האחרון ברשת קניה קבוצתית מפורסמת עד כמה שידוע לי, עקב כך שהקשיבו לעצת אנשי מחקר והבינו שאולי בשום מצב בעקבות זאת לא מותר לדחות לקוחות בתקופה האחרונה. בחנתי את המסקנה הזאת ובזמן האחרון אני אומר שיש אמת כספית בדבר, על אף שגברים ונשים אחר כך אוהבים דיל יומי יותר מכל אחד בדובאי לכל הדעות. כיוון שהמון רכישות מבוצעות באותה עת או כך לפחות זה היה עד עתה, רוב הסיכויים שאביטל פולרד מעדיפה כאמור אלטרנטיבה של רכישת מכשיר סלולרי בהנחה גדולה על מנת להתבונן במהלך הזמן האם נדרש חיסכון בפועל. החלטתי לזוז לכיוון קניה קבוצתית ואז ביצעתי רכישה של מוצר זול כספית אך אח"כ התחרטתי על הרכישה, היות ולדעתי אפשר למצוא מוצר אחלה ברשתות השיווק.

השיטות המוכחות לביצוע קידום אתרים אורגני ולחזק את אתר האינטרנט שלכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב