דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדברת טרמיטים - סקירה 

מאת    [ 19/01/2011 ]

מילים במאמר: 333   [ נצפה 1847 פעמים ]

 

יותר ויותר עולות לכותרות העיתונים העירוניים מפגעים הנקשרים לשמם של החרקים מסוג הטרמיטים. הטרמיטים, ידועים גם בשמם המדעי Isoptera, משתייכים לסדרה ממשפחת החרקים. מבנה גופו של הטרמיט דומה מאוד לצורתה של הנמלה, בדומה לנמלים גם הטרמיטים חיים בצורת קומונה, בתוך מושבות וקנים. בתוך המושבה ישנם מלך ומלכה אשר עסוקים בדאגה ליצירת דור הטרמיטים הבא ובעקיפין להגדלת ופיתוח מושבת הטרמיטים שבשליטתם. קצב ההפריה במשפחת הטרמיטים הינו רב וזאת עקב העובדה כי המלך נשאר לצד המלכה ודואג להפרות אותה כל כמה ימים על מנת שהמלכה המופרת תוכל להמשיך להטיל את ביציה.

טרמיטים ניזונים מכרסום עץ ואף מאופיינים ביכולתם לעכל זאת במהירות, עובדה זו בשיתוף עם קצב ההתרבות המדהים שתואר לעיל המאפיין את משפחת הטרמיטים הביא זה מכבר למצב בו בית שהותקף על ידי נחיל טרמיטים טוהר מריהוט העשוי עץ במהירות. זוג אשר נפגע ממכת טרמיטים בביתם כינה את תקיפת אותם טרמיטים על משקוף עץ בביתם כתקיפה כפי שניתן לראות בסרטו של אינדיאנה ג'ונס האגדי, כאשר מאחוריהם לא משאירים הטרמיטים שום זכר למשקוף העץ שהיה מעל דלת האמבטיה.

היבט נוסף לפגיעתם של הטרמיטים בדירתנו ניתן לראות כיום במגזינים מתחום השמאות דווקא. החל לעלות לאחרונה דיון ציבורי נרחב בכל הקשור לירידת ערכן של דירות אשר נתגלו בהן טרמיטים ומפגעי טרמיטים. כפועל יוצא מפגיעתם הישירה של הטרמיטים ברצפות העץ, קורות גג הבית וכדומה ישנם שמאים רבים היום אשר קוראים להורדת ערך דירה אשר נפגעה מקיומם של טרמיטים.

במטרה להימנע מביקורם של אורחים לא רצויים אלו בביתכם יש לבצע בביתכם הדברת טרמיטים. הדברה זו מומלצת גם בטרם זוהו אצלכם אותם מזיקים וזאת בשל העובדה כי לרוב עד שדיירי הבית מזהים את אותם טרמיטים בדירתם הנזק כבר נעשה. הדברת טרמיטים תעזור לכם לפקח על כך שביתכם יישאר נקי מפגיעות טרמיטים כך שתוכלו להיות רגועים בכל הקשור לנזק כספי עתידי שיכול היה להיגרם אם בהשחתת רכוש הדירה או בירידת ערך הדירה בה אתם גרים.

מדביר מוסמך יכול להיות כבר היום בדרך אליכם במטרה לסלק את קן הטרמיטים שנמצא באזורכם. טיפול בחומרי הדברה קטלניים ומסוכנים יעשה אך ורק על ידי מדביר מוסמך בעל רישיון.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב