דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריהוט משרדי והתדמית של המשרד 

מאת    [ 19/01/2011 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2817 פעמים ]

ריהוט משרדי הוא שיקבע את הרושם הראשוני של המשרד שלך, החברה שלך ואפילו של השירותים שאתה מציע. רושם ראשוני, כידוע, אפשר ליצור רק פעם אחת, אז כדאי מאוד להשקיע בכך. על הריהוט להעביר את התחושה והאווירה המתאימה למשרד וללקוחותיו, אך לא פחות חשוב שיהיה נוח ופרקטי.

ריהוט משרדי ותדמית המשרד

עסקים נבדלים זה מזה מבחינת האופי שלהם וקהל היעד אליו הם צריכים להתאים את עצמם. על מנת לעשות זאת, יש להשקיע גם בתדמית בנוסף לאספקטים הפרקטיים. כך, עסקים שפונים לקהל הצעיר יעדיפו לצייד את המשרד בריהוט בצבע עשוי בד ובתאורה מיוחדת. משרדים שפונים לקהל מבוגר ומבקשים להעביר מסר רציני, יבחרו בסגנון אחר.

למשרד עורכי דין למשל, יתאים ריהוט משרדי קלאסי: ספות עור או דמוי עור, צבעים כהים, שטיחים בצבע נטרלי, שולחנות וארונות מעץ מלא וכדומה. כך או כך, כדאי להשקיע ולא להמעיט במראה החזותי של המשרד. כיום אפשר לעשות זאת במחירים נוחים לכל כיס.

ריהוט משרדי נוח משפיע על איכות העבודה

שיקול של נוחות הוא לא השיקול  היחיד שמשפיע על הבחירה בריהוט, אבל הוא בהחלט מרכזי. הנדסת האנוש העלתה על נס את הנוחות וישנם פיתוחים אין ספור גם לגבי ריהוט משרדי. על מנת שהלקוחות והעובדים ירגישו בנוח, תוכננו באופן ספציפי כסאות, שולחנות ועוד. ישיבה נכונה, שאינה מאמצת, תורמת לעירנות ולתחושה כללית טובה.

עובדים שלא סובלים מכאבי גב ולא צריכים לרכון אל שולחן המחשב במהלך העבודה, הם עובדים מרוצים ויעילים יותר. לקוח שיושב מעברו השני של שולחן במרחק סביר מהאדם איתו הוא מנהל שיחה, ירגיש בנוח. לעומת זאת יהיה קשה להגיע ללקוח - תרתי משמע- שיושב מעברו השני של שולחן רחב במיוחד. על כן החשיבות של ריהוט משרדי גדולה.

כסא מנהלים - הנוחות שלך

כשם שלא נתפשר על הנוחות של הלקוחות או העובדים שלנו, כך לא נתחיל להתפשר בנוחות שלנו עצמנו. ישנם המון סוגים ועיצובים של כסאות מנהלים: כסא אורטופדי, ארגונומי המותאם לגוף, כסא דינמי המאפשר תנועה נוחה ועוד. בנוסף, כסא מנהלים מכובד ומרשים מהווה גם סוג של אמירה ומעביר מסר.

טיפים לבחירת ריהוט משרדי

·         שחיקה- כל ריהוט נשחק עם הזמן ומה שנכון לגבי ריהוט משרדי נכון כן אעוד יותר לגבי ריהוט מוסדי. הריהוט במוסדות נמצא בשימוש מתמיד, לכן חשוב מאוד שיהיה עמיד לאורך זמן. בנוסף, קהל היעד בהם הוא מגוון וחשוב שהריהוט יתאים לכולם

·         אופנה חולפת- ריהוט שנרכש במאסות גדולות, עדיף שלא יהיה אופנתי מדי. טבען של אופנות הוא לחלוף והריהוט אמור להחזיק זמן רב. כשבוחרים את הריהוט חשוב לזכור זאת ולא בהכרח להתפתות לטרנד האחרון שיצא בדיוק עכשיו

·         מידות - חשוב לקחת מידות מדויקות עבור כל פינה וכל מקום שמתכוונים לרהט. רהיטים שיהיו מתאימים רק 'למראית עין', עלולים ליצור אחר כך בעיות. רהיטים יכולים להראות לנו מתאימים מאוד בחנות, אך ייתכן שהפרופורציות לא נכונות לחדר אליו הם מיועדים

לאור כל זאת, כאשר מבקשים לרכוש ריהוט משרדי חשוב לקחת בחשבון פרמטרים רבים. טעם אישי הוא דבר חשוב, אבל לרהט משרד, ארגון או מוסד זה לא כמו לרהט את ביתנו הפרטי. לכן, כדאי לחשוב מראש ולא לבצע רכישות פזיזות של ריהוט משרדי.

 

פיטרו ריהוט משרדי יוקרתי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב