דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד בוחרים מחליק קרמי לשיער? 

מאת    [ 19/01/2011 ]

מילים במאמר: 488   [ נצפה 4446 פעמים ]

נשים מקורזלות רבות חולמות על שיער חלק, בין אם שיערן גלי וממושמע או מתולתל וסבוך. מחליק קרמי לשיער מאפשר תחזוק קל של שיער חלק עבור מי שלא נולדה עם שיער מסוג זה באופן טבעי. ומאחר ששיער ראשנו משפיע רבות על הופעתנו החיצונית, חשוב לבחור במחליק שיער מתאים.

כיצד בוחרים מחליק קרמי לשיער?

כדי להקל על בחירה זו, חשוב להבין את אופי השיער שעל ראשכם. שיער עבה ומתולתל מאוד ידרוש רכישת מחליק שיער בעל פלטות רחבות שיקלו על משימת ההחלקה. לעומת זאת, אם שיערכם דק וגלי בצורה מתונה, אתם יכולים בהחלט להסתפק במחליק שיער בעל פלטות דקות יותר.

פרמטר נוסף שיש לתת עליו את הדעת בעת בחירת מחליק קרמי לשיער הוא סוגיית הטמפרטורה. מחליקים לשיער לרוב מכילים אופציית חימום מובנית במכשיר אשר אינה ניתנת לשליטה. במידה ואתם חוששים מגרימת נזק לשיער ומעוניינים לשלוט בטמפרטורה בעצמכם, עליכם לערוך מחקר מקדים ולבדוק האם קיימים מחליקי שיער המאפשרים וויסות ידני של הטמפרטורה.

מחליק שיער מומלץ מכיל פונקציות חשובות

מחליק שיער מומלץ הוא מכשיר אשר קיימות בו מספר תכונות מועילות, ביניהן כיבוי אוטומטי. תכונה זו חשובה במידה ואתם משתמשים במחליק באופן יומיומי ומפאת קוצר זמן שוכחים לנתק את המכשיר מהחשמל, מה שעשוי לגרום לשריפה בבית. מחליק עם מנגנון המכבה את המכשיר בסיום הפעולה ימנע מצב כזה.

מחליק קרמי לשיער צריך להיות קל יחסית, שכן היד עשויה להתעייף משימוש קבוע במכשיר שמשקלו רב. מחליקי שיער קרמיים הם קלים מאוד, ולכן השימוש בהם נוח, גם לטווח הארוך. הקפדה על שני הסעיפים הללו תקל על פעולת החלקת השיער, בייחוד אם מדובר בפעולה שאתם מתבקשים לבצע בתדירות יומיומית.

מחליק קרמי לשיער מול מחליקים אחרים

מחליק שיער מקצועי יהיה עשוי לרוב מפלטות קרמיות או מפלטות ברזל המצופות קרמית. מחליקי שיער קרמיים נחשבים האיכותיים והמקצועיים ביותר, משום שיש בהם יונים שליליים העוזרים להרגיע ולהחליק את השיער ביעילות. יתרון נוסף בבחירה במחליק שיער קרמי הוא חלוקת חום שווה, ולכן אין סכנה לשרוף קווצות שיער או להסב לשיער נזק משמעותי.

מחליק קרמי לשיער בתקציב המתאים

הסוגיה האחרונה שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מחליק קרמי לשיער היא סוגיית התקציב. מחליקים לשיער מתחלקים לטווחי מחירים שונים, בהתאם לפרמטרים כמו: החומר שמהן עשויות הפלטות, איכות המכשיר ומידת הנזק שהוא מסב לשיער.

מטבע הדברים, מחליק שיער מקצועי יעלה יותר ממחליק שיער רגיל, אך מדובר בהשקעה משתלמת, מאחר שהתוצאות שיתקבלו באמצעות מכשיר מסוג זה תהיינה איכותיות יותר ויסבו פחות נזק לשיער.

בטרם הבחירה במחליק שיער מומלץ לערוך מחקר מקדים ולבדוק מהם טווחי המחירים המקובלים בעולם מחליקי השיער. זכרו כי מחיר גבוה הוא לא בהכרח מדד לטיב המכשיר אך מחיר נמוך משמעותית עשוי להעיד על מקצועיותו. לכן חשוב לבצע הקבלה בין מחירו של המכשיר לבין איכותו ולבדוק האם מדובר בהשקעה משתלמת.

טפלו בשיערכם כראוי

מחליק קרמי לשיער אמנם אינו מזיק לשיער, אך שימוש קבוע במכשיר עשוי בכל זאת לעייף אותו. במקרים של שימוש קבוע במחליקים, חשוב להקפיד על שגרת טיפוח שתחזיר לשיער את החיוניות והבריאות שלו. מחליק קרמי לשיער ונזקי הזמן עשויים ליצור קצוות שרופים למשל, ולכן חשוב לספר אותן אחת לתקופה קבועה.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב