דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסוד האמיתי של דיאטה מהירה 

מאת    [ 19/01/2011 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 2912 פעמים ]

אם אתם מעוניינים לעשות דיאטה מהירה, חשוב מאוד שתדעו שבכל מה שנוגע לדיאטות, אין באמת קיצורי דרך. ירידה הגיונית ובריאה במשקל תדרוש מכם תמיד שילוב של הגבלה מתונה בצריכת הקלוריות יחד עם פעילות גופנית.

יחד עם זאת, אם אתם כבר נמצאים במהלך דיאטה ומעוניינים להאיץ את קצב הירידה במשקל, ישנן כמה טכניקות אותן תוכלו לאמץ. אנו מציעים לכם כמה מסודות הדיאטה הללו, שיעזרו לכם לעודד את קצב חילוף החומרים בגופכם ואת קצב שריפת השומן.

דיאטה מהירה המשולבת בשתיית מים

שתיית מים היא אחת הפעולות הפשוטות ביותר לביצוע ואחת האפקטיביות ביותר לעידוד תוצאות דיאטה מהירה. אם תקפידו לשתות בין שש לשמונה כוסות מים מידי יום, תקטינו את כמות הרעלנים בגופכם באופן משמעותי.

רעלנים הם חומרים מזיקים הנמצאים באורגניזמים חיים, וצבירתם היא אחת הסיבות השכיחות להשמנה. שתיית מים מוגברת יכולה לעזור לכם לנקות את גופכם מאותם גורמים מזיקים, על ידי הוצאתם מהגוף דרך השתן. יחד עם זאת, חשוב גם לא להגזים בשתייה, שכן יש גם תופעות לוואי ונזק שיכול להיגרם מצריכה גדולה מדי של מים.

קפאין מעודד דיאטה מהירה

אתם ודאי רגילים לשמוע על קפאין כגורם תזונה שלילי שצריכה מרובה שלו לרוב אינה מומלצת. למעשה, צריכה מבוקרת של קפאין מדי יום אינה מזיקה ואף יכולה להועיל למאמצי דיאטה מהירה. את כמות הקפאין המומלצת תוכלו לצרוך באמצעות שתיית תה או קפה וגם דרך נטילה של גלולות קפאין כתוסף מזון.

שתיית תמצית או תערובת של תה ירוק בנוסף ל-200 מיליגרם של קפאין ביום יכולה בהחלט לעזור לזרז את קצב חילוף החומרים שלכם. אם אתם מעדיפים לשתות קפה על מנת לקבל את מנת הקפאין היומית המומלצת, זכרו שכוס אחת של קפה חזק מכילה בערך 100 מיליגרם של קפאין, והכמות המומלצת היא עד 300 מיליגרם.

דיאטה מהירה שמורכבת מארוחות קטנות

כולם יודעים שאכילה מופרזת יכולה להוביל לעלייה במשקל. למרות זאת, דיאטות שבהן ממליצים לכם להפחית בכמות האוכל בלבד, בלי לתת חשיבות לתדירות הצריכה שלו, מפספסות את המטרה. דיאטה מהירה תהיה מבוססת על תזונה נכונה, ומחולקת למספר ארוחת קטנות, הפרוסות על פני היום במרווחי זמן קצרים.

אם לא תאכלו במרווחי זמן קבועים מדי יום, יתקשה הגוף שלכם לשמור על רמה אחידה של סוכר ואינסולין בדם. כתוצאה מכך, יצטבר יותר ויותר שומן בגופכם וקצב חילוף החומרים יואט משמעותית, מה שיוביל כמובן לעלייה במשקל. הפתרון פשוט: הקפידו לאכול ארוחה קטנה מדי ארבע שעות והשתדלו לא להגיע אף פעם לתחושת רעב קיצונית.

צריכת תוספי מזון למטרת דיאטה מהירה

רבים שוכחים שויטמינים שנצרכים בכדורים, נחשבים לתוספי מזון לכל דבר ועניין. מטרתם היא לאזן את החוסרים בגופכם והם גם יכולים לעזור במהלך דיאטה מהירה, אך בשום אופן אינם תחליף לאוכל בריא ועשיר בויטמינים ומינרלים. בנוסף, זכרו שצריכה מוגברת של ויטמינים עלולה לפגום בבריאותכם בסופו של דבר.

אנו ממליצים לא לקחת יותר מכדור אחד של מולטי ויטמין ביום, ובכל מקרה להתייעץ עם רופא המשפחה שלכם לפני לקיחת ויטמינים כלשהם. על מנת לשמור על בריאות תקינה ולהשיג דיאטה מהירה עליכם לנסות ולהעניק לגוף שלכם כמה שיותר מרכיבים חיוניים ולהשתדל שרובם יגיעו ישירות מהטבע.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב