מהחוויה לפייסבוק - אטרקצייה חדשה במסגרת הפקת אירועים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מהחוויה לפייסבוק - אטרקצייה חדשה במסגרת הפקת אירועים 

מאת    [ 18/01/2011 ]
מילים במאמר: 319   [ נצפה 1193 פעמים ]

 
 

הפקת אירועים הינה תחום הדורש מומחיות ומקצועיות. בין אם מדובר באירועים מסחריים, אירועי חברות, אירועי קידום מכירות, כנסים ותערוכות. הפקת ארועים שכאלו דורשת שילוב תחומים מקצועיים רבים ותאום בין ספקי שרות רבים. ברוב המקרים רצוי לשכור חברה המתמחה בתחום.

מלבד האתגרים ההפקתיים - קיימים פעמים רבות אתגרים באשר לתוכן , לקריאייטיב ולחוויה באירוע עצמו. הדבר בולט במיוחד כאשר הדגש באירוע הוא על חווית המבקר/המשתתף - חוויה ייוחדית שלא תשכח במהירות ואשר תיצור רושם ואפקטיביות מקסימלית.

בין אם מדובר באירוע סוף שנה לעובדים, אירוע מפנק ללקוחות, או אירוע השקת מוצר חדש - ליצירת החוויה הייחודית חשיבות מרובה. בהפקת אירועים לחברות - כגון הפקת טיול חברה - מחלקת משאבי האנוש תשאף להפקי טיול שיותיר רושם וייזכר ע"י העובדים. כך, גם באירוע קד"מ , אירוע השקת מוצר או החדרת מותג חדש - ישנה חשיבות מרובה הן לרושם שיווצר והן לתהודה ולחשיפה השיווקית של המותג.

מחלקות הקריאייטיב של חברות ההפקה יידעו לייצר חוויה ייחודית - בהתאם לתקציב, למטרות שהוגדרו ולאופי האירוע. גורם נוסף ואפקטיבי שנוסף לזירה בתקופה האחרונה הינו - פייסבוק.

בהיותו של פייסבוק מדיום חברתי לשיתוף חוויות, אך מתבקש לשלב את החוויה באירוע עם שיתוף החוויות של המשתתפים בפייסבוק. כיום - כאשר מעל 70% מהגולשים בארץ הם בעלי חשבונות פייסבוק פעילים, הכוח הטמון בשילוב המדיה החברתית באירוע עצום !

בין אם מדובר בחשיפת המותג או המוצר החדש לקהל החברים בפייסבוק של המשתתפים באירוע, בין אם מדובר באיסוף אוהדים (איסוף לייקים) לדף המותג של האירוע, ובין אם המטרה היא אטרקציה חדשה, ייחודית ומעודכנת באירוע - יצירת קשר בין האירוע לפייסבוק תביא את התוצאה.

קיימות מספר דרכים לקשור את האירוע לפייסבוק. הדרך המובילה תיהייה שיתוף תמונות מהאירוע בפייסבוק של המשתמשים.

פתרונות חדשים הקיימים כיום מאפשרים לצלם את האורחים והמשתתפים באירוע - וליצור באופן אוטומאטי אלבום פייסבוק אישי לכל משתתף , לשיתוף עם חבריו. כך ניתן לשלב את כל היתרונות - אטרקצייה ייחודית באירוע, חוויה שלא תשכח, חשיפת המסרים מהאירוע לקהל רחב וממוקד ואיסוף אוהדים לדף העסק או המותג !

איתן חפץ מנכ"ל -  פיקטוגו בע"מ www.pic2go.com http://www.facebook.com/Pic2go

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב