דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת קידום אתרים או מקדם אתרים פרטי? 

מאת    [ 18/01/2011 ]

מילים במאמר: 520   [ נצפה 1973 פעמים ]

קידום אתרים - מידע כללי

בשביל להבין מה מן השניים עדיף לנו לקחת כדאי שנבין קודם מה זה קידום אתרים. קידום אתרים זאת פעולת מניפולציה דיי רצינית על גוגל, כדי שיחשוב שהאתר רלוונטי יותר עבור הגולש במילת החיפוש שחיפש. עם לא נזהר חלילה פעולת קידום אתרים עלולה בקלות להפוך מפעולת מניפולציה לפעולת שקר, ושקרנים גוגל ממש לא אוהב.

קידום אתרים ע"י חברה

קידום אתרים ע"י חברה טומן בחובו הרבה יתרונות והרבה חסרונות. קידום אתרים ע"י חברה בדרך כלל מלווה בחברה אשר מספקת גב כלכלי רחב, ומספר מקדמי אתרים גם יחדיו שעובדים בשיתוף פעולה וחולקים יחדיו ידע וכלים רבים. השימוש בחברה מספק משאבים חשובים בעולם קידום אתרים כגון, שרתי אינטנרט נוספים, אתרים מוכנים כבר שנועדו לקדם את אתרכם ועוד דברים רבים.

יתרון מאוד חשוב נוסף שיש בקידום אתרים דרך חברה, הינה בדרך כלל בכך שחברות מגיעות לתוצאות הרצויות (תלוי בחברה) לעומת אלפיי שרלטנים עצמאיים בקידום אתרים, שהידע שלהם בקידום אתרים הינו מקרי לחלוטין.

בין החסרונות שיש בקידום אתרים דרך חברות טמון בחובו החסרון הרציני ביותר. קידום אתרים דרך חברה בפעמים רבות יגרור לכך שבמידה ונפסיק את פעולת קידום אתרים אנו נמצא את אתרינו יורדים מהמקום אליו הגיעו במהירות רבה. הסיבה לכך הינה נעוצה בעובדה כי קידום אתרים דרך חברת קידום אתרים בדרך כלל נעשה ע"י קידום אתרים אפור. למעשה המניפולציה הקטנה שלנו עולה מדרגה ועדין לא ממש שקר, אפשר לקרוא לה "שקר לבן" על גוגל.

מלבד זאת חסרון נוסף הינו המחיר. בדרך כלל קידום אתרים דרך חברה יגרור מחיר גבוה, כי צריכים להעסיק עובדים רבים ומשאבים רבים מתבזבזים על כל לקוח ולקוח.

קידום אתרים דרך מקדם אתרים

קידום אתרים אצל מקדם אתרים בדרך כלל יתן לנו מחירים אטרקטיבים יותר מאשר אצל חברה. השירות אצל מקדם אתרים מקצועי (בדרך כלל לא תמיד) טוב יותר מאשר בחברה לקידום אתרים. ובנוסף לכך הדינאמיות שיש למקדם אתרים פרטי הינה גבוה הרבה יותר מאשר דרך חברה לקידום אתרים.

החסרון בקידום אתרים דרך מקדם אתרים פרטי נעוץ בעובדה כי אין לנו ביטחון. אנו לא יודעים עם הבחור שרלטן שלא יודע כלום בקידום אתרים, אנו גם לא יכולים לדעת עם הוא יספק את הסכורה. והכי חשוב במידה ונלחיץ מקדם אתרים אפילו הכי הגון והכי ישר שיש הוא עלול להפוך מהר מאוד ממקדם אתרים לבן למקדם אתרים שחור, ומבלי לעבור בדרך אפילו לא צעד אחד בתחום קידום אתרים אפור.

קידום אתרים צבעוני?

בשביל להבין את הפסקה הקודמת צריך להבין מהם הליכי  קידום אתרים לבן,אפור ושחור. קידום אתרים מחולק לקטגוריות האלה לפי מה שמקובל על גוגל. עם זה מקובל על גוגל וגוגל אוהב את זה כנראה שזה קידום אתרים לבן. עם הקידום אתרים הינו קידום אשר עם לא נגזים בוא יקדם את אתרנו ועם נגזים בו הוא יפגע בקיודם האתר אז זהו קידום אתרים אפור. ועם הקידום ממש לא מקובל על גוגל וגוגל יעניש אותנו עם רק נעיז להשתמש בו כנראה שמדובר פה על קידום שחור.

אז שיהיה לכולנו בהצלחה

אנו מקווים כי תגיעו לעמ' הראשון של גוגל במהירות ובבטחה. ולא לשכוח שעדיף לשכוח מכל הטריקים, הריי על גוגל אי אפשר לעבוד...

Msp-Site


קידום אתרים | בניית אתרים | בניית אתרי פלאש | אחסון אתרים ועוד...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב