דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פוליש במשרדים 

מאת    [ 18/01/2011 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1896 פעמים ]

כל מי שמנהל עסק, חברה או משרד בוודאי מכיר את שגרת היום העמוסה: פגישות, דיונים, טלפונים, אינספור החלטות שצריך לקבל, שעות העבודה המאוחרות ועוד. בשגרה שכזו לא לכל מנהל יש את הפנאי להתעסק בזוטות כמו איכות הניקיון במשרדי החברה שלו. מנהלים כאלו צריכים לדעת, שלמרות העובדה שלא מדובר בשירותים מרכזיים, שירותי ניקיון וגם פוליש למשרדים הם שירותים חשובים מאין כמוהם, שיש להקדיש עבורם משאבים. ההשקעה משתלמת כבר בטווח הקצר, כאשר מורגש באוויר ריח של ניקיון לא רק לעובדים שנמצאים בחברה, אלא גם ללקוחות שמגיעים לקבל שירות. זה מריח טוב, נעים לעין לראות שהמקום מושקע ונקי ונותן הרגשה טובה.

שירותי ניקיון ופוליש למשרדים – לתדמית מצוחצחת ומהוקצעת

בעידן המודרני לתדמית יש משקל מכריע בהצלחתם העסקית של חברות וארגונים. ותדמית מתחילה בפרטים הקטנים, כמו ניקיון המשרדים שלכם. כאשר למשרדיכם מגיעים משקיעים פוטנציאליים, שותפים עסקיים, ספקים חיצוניים וכדומה, הם בוחנים כל פרט קטן, גם אם לכם הוא נראה שולי ביותר. לא משנה כמה מקצועיים תהיו ועד כמה איכותיים יהיו השירותים והמוצרים שאתם מספקים, מעטים האנשים שירצו להשקיע את כספם או לעבוד עם חברה שמשרדיה מלוכלכים ומוזנחים. האופן שבו אתם מטפחים את סביבת העבודה שלכם מעיד רבות על כישורי הניהול שלכם. משרד מלוכלך ומוזנח מעיד על זלזול בכל מי שבא בשערכם, על חוסר תשומת לב לפרטים הקטנים ועל היעדר הבנה בסיסית בתדמית, בשיווק וכדומה. לכן, עליכם להיעזר באופן שוטף וקבוע בשירותי ניקיון מקצועיים למשרדים שלכם. אחת לתקופה אף מומלץ לבצע פוליש במבואה ובמשרדי החברה. הקפדה על ניקיון שוטף תקדם אתכם בעוד כמה צעדים בטוחים לעבר ההצלחה העסקית המיוחלת.

שירותי ניקיון ופוליש למשרדים – לסביבת עבודה נעימה והיגיינית

כידוע, עובד טוב הוא עובד שטוב לו. חלק בלתי נפרד משמירה על שביעות רצונו של העובד הוא הקפדה על סביבת עבודה נעימה, שתספק עבורו את כל הצרכים הדרושים לו, לרבות תנאי היגיינה בסיסיים. אך כשהשירותים מטונפים, פחי האשפה מוצפים, הריהוט המשרדי מאובק והמשרד כולו מצחין, העובדים חשים שהמעביד לא דואג להם, ולפיכך גם תפוקתם יורדת. הקפדה על שירותי ניקיון ופוליש למשרדים חשובה גם כדי להבטיח את שביעות רצון העובדים. כשהעובדים רואים שהמעביד מטפח את סביבת עבודתם, שביעות רצונם עולה ועימה גם פריון העבודה שלהם. הרבה יותר קל ונעים לעבוד במקום עבודה נקי ומסודר, שמרצפותיו עוברות פוליש אחת לתקופה, שתאי השירותים נקיים והיגייניים, שהמטבחון מצוחצח וכדומה. וכאשר העובדים עובדים עם מוטיבציה גבוהה, הם מובילים את החברה לעבר הצלחה עסקית מובטחת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב