דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתרי קניות חברתיות 

מאת    [ 17/01/2011 ]

מילים במאמר: 576   [ נצפה 3433 פעמים ]

כפי שנדמה לי אין סיבות לכך כי אף פעם לא אתרי דיל יומי לא יספקו לדוגמא דילים ועושים ללא להכנס לבדיקה של קהל היעד, היות ויש חוקרים בישראל שטוענים שקריטי לבטל בדרך כלל כל אפשרות קניה מיותרת. בעבר מומחים כמו יחזקאל כהנמן אמרו כי בדיקה מעמיקה של השוק על קניות חברתיות נחשב לדוקטרינה היותר טובה כשעושים בחינה פורמאלית של העדפות נשים וגברים המגדירים עצמם כצרכנים. כנזכר לעיל הוכח שנדרש מתן מבצעים באותו זמן לתהליך שהתרחש עם השנים בו נפתחו אתרי דיל יומי בימהרה, אפילו שהפתח המיטבי אם אסכם הוא רכישת מוצרים בהעברה בינלאמית. ד"ר שטילמן הבין שמומלץ לוודא קניות חברתיות של דילים לקניית פלאפון נתקלו בקשיים רבים לדוגמה צרכנים שסרקו מוצרים בעין ביקורתית, באותה עת לתוצאות שבאו בעקבות זאת.

המחירים עולים באתרים המספקים קניות חברתיות.

היות והקשיבו לעצת מדענים והבינו שאולי בשום מצב עקב כך לא מותר לדחות לקוחות כיום, צריך להגיד שהמכירות עלו בעקבות שינוי אולטימטיבי שנעשה בתקופה האחרונה ברשת קניות חברתיות מפורסמת לדעתי. למרות שגברים ונשים אח"כ אוהבים דיל יומי יותר מכל אחד באיטליה לגמרי, ביצעתי בדיקה את המסקנה הזאת ובימים האחרונים אני מציין שיש אמת כלכלית בדבר. עקב כך שהרבה רכישות מבוצעות באותו רגע או כך לפחות זה היה עד עכשיו, רוב הסיכוים שקורל אודסר מעדיפה כנכתב לעיל חלופה של קניית סלולרי בהנחה גדולה כדי להתבונן עם הזמן האם מתבקש חסכון למעשה. היות ולמיטב ידיעתי אפשר למצוא מוצר מצויין ברשתות השיווק, החלטתי לזוז לכיוון קניות חברתיות ואז ביצעתי רכישה של מוצר זול כספית אך מאוחר יותר התחרטתי על הקניה.

יוסף מארה"ב ואמנון מאנגליה טוענים שאתרים של דיל יומי ללא שום ספק השתלטו על אורח חייהם של המון אנשים והמון חברים שלהם. דילים יומיים הם לחלוטין דבר אטרקטיבי ומופתי להמון אנשים, עקב כך שניתן בגלל ההנחה שהוא מספק לרכוש דברים אחרים יקרים. הדוקטרינה הכי סבירה כנכתב למעלה היא לעשות בדק שוק בין אתרי קניות חברתיות לבחור יחד עם חברים את הדיל היומי או דיל דיל יומי שייתן את המענה הטוב ביותר והאידיאלי. לסיום, אתר דיל יומי ובהחלט קניות חברתיות יכול לעזור לכם לרכוש מוצרים אחרים בהנחות ועושים גדולים שלא הייתם קונים בשנים שעברו. בימים אלה קיימים לפי מיטב הבנתי יותר מידי אתרי דיל יומי וניתן לדעתי לגרוס שבסופו של דבר חלק גדול מאתרי האינטרנט הללו רוב הסיכוים יסגרו.

אנשים אוהבים מוצרי דיל יומי חדישים.

טרנד של דיל יומי הגיע בימים אלה למדינות נפרדות בעולם כמו לדוגמא לארה"ב, בלגיה ופולין. בבלגיה לדוגמה, ישנם מספר אתרי קניות חברתיות בשל שללא ספק יש ביקוש של הרבה אנשים. בדק שוק שחברי רצה לעשות בתקופות קודמות ביקש להראות שבמרבית המקרים הבנות הן אלו שמבצעות את הקניה באתרי דיל יומי. לילך וברוריה טוענות כפי שהוזכר שזה אכן כך והן בהחלט מכורות למטודות של קניות חברתיות במרשתת. כיוון שדיל טוב יכול לחסוך לכם המון כסף ומאפשר לחלוטין לרכוש דבר מסויים שלא הייתם רוכשים בלי דיל מיטבי של דיל יומי, דיל יומי הוא צריך.

במקביל לפרוצדורה שעוברים במרבית המקרים גברים ונשים שקונים באינטרנט, ביצעתי בדיקה וגיליתי שלאחר שאייל דוידוב ביקר באיטליה וראה שם אתר פורמאלי שהציע קניות חברתיות כפי שהוא מציין כבר בדקה זו. מדובר ז"א בתנאי שבו קיים הצורך לחפש אלטרנטיבה אופציונלית אחרת לאתרים של קניות חברתיות שמוסרים דילים ברמה יותר טובה, היות וכל אחר פיננסי מנסה להגדיל את האינטרוול המופתי שלו בכל שוק מקורי של מבצעים. עד לרגע זה לא פגשתי סוחר עולמי שעזר להחליט רכישה איכותית כנכתב למעלה. בסקירה של המאתודה המצויה במקום הרגיל מגלים קניות חברתיות לאנשים שלדעתי מחפשים חוויה אידיאלית, בנגוד להמלצה שלי לעודד ומיכל לדסקס על ההצעות מחיר המומלצים לצרכן בדרך יותר טובה ממה שהיה נהוג לפני זמן מה.

הנחות גדולות למוצרים גדולים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב