דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך אימון אישי מאפשר ליצור הגשמה עצמית? 

מאת    [ 17/01/2011 ]

מילים במאמר: 572   [ נצפה 2639 פעמים ]

כדאי שאתחיל בהגדרה של מה זה בכלל הגשמה עצמית? ובכן, התחבטתי בזה ארוכות, שברתי את הראש, הפכתי מכל הכיוונים ובסוף הגעתי למסקנה ברורה. אין לי שמץ של מושג איך מגדירים את זה. הדבר היחיד שאני יודע לתאר זה איך זה מרגיש. זה פשוט. זה מרגיש וואו. איך מרגישה הגשמה עצמית בתחום האישי, וואו. ובהורות וואו, בזוגיות וואו וכך הלאה.

הגשמה עצמית זו ההרגשה והידיעה שבכל אחד מהתחומים החשובים לי בחיים, אני נמצא היכן שאני בוחר להיות, במקום שהוא הכי נכון לי. האם מרבית האנשים נמצאים במקום הזה? להערכתי לא. האם אימון אישי או מאמן אישי מאפשרים לאדם ללמוד כיצד להגיע לשם? הניסיון שלי מלמד שבהחלט!

אני מבקש להתעכב על תחום העיסוק דווקא, מה שנוהגים לכנות קריירה. חשוב לי להתעכב עליו פשוט מפני שזה המקום שמרבית האנשים נמצאים בו, מרבית שעות היום ומבלים בו את מרבית שנותיהם.

הנה לכם שאלה מאתגרת. מה מניע את מרבית האנשים לקום בבוקר וללכת לעבודה? האם לדעתכם מרבית האנשים קמים בבוקר ואומרים לעצמם, איזה כיף היום אני הולך לעוד יום של הגשמה עצמית ואישית בעבודה, או שמא מרבית האנשים פשוט הולכים כי חייבים ליצור פרנסה? הגשמה או פרנסה? מה דעתכם?

הערכתי האישית, שלא נסמכת על שום מחקר, היא שמרבית האנשים קמים בבוקר והולכים לעבודה, או אל הקריירה שלהם, כי חייבים להתפרנס. בדרך כלל אין לזה שום קשר להגשמה העצמית שלהם. מרבית האנשים, היו מעדיפים לעשות משהו אחר. אילו רק היתה להם אפשרות לבחור. היו מעדיפים לעסוק בעיסוק בעל משמעות עבורם, שיש בו סיפוק והתרגשות. האם יש להם אפשרות לבחור?

בואו ונעמיק בזה עוד קצת. איך לדעתכם הגיעו רוב האנשים לעשות את מה שהם עושים לפרנסתם, לעיסוק המקצועי שלהם. ובכן, חלקם פשוט התגלגלו לזה. אחרים ענו למודעה בעיתון, או נכנסו לעסק משפחתי קיים או שחבר סידר להם.

בשורה התחתונה, מרבית האנשים, שזה מעל ל-50% מהם, הגיעו לעיסוק שלהם ב...מקרה. ואיך אתם הגעתם לעיסוק שלכם?

אגב, עד לפני 10 שנים הייתי יועץ תקשורת, איש יחסי ציבור וגם מרצה לעיתונאות. נחשו איך הגעתי לזה? נכון, במקרה. לפני שנים רבות התקשר אלי חבר והציע לי לכתוב טור באיזה מגזין. משם הכול התחיל. במקרה.

האם יש למקריות הזו משמעות? אני רוצה לשתף אתכם מה היתה המשמעות של המקריות עבורי. היה לי עסק מצליח, העסקתי עובדים, עבדתי עם ראשי ערים, חברות גדולות, אבל, היה שם אבל אחד גדול. אדם שהגיע לעיסוק שלו במקרה, יהיה מצליח ככל שיהיה, יש דבר אחד שקשה לו מאוד להימנע ממנו. אתם יודעים מה זה? זו תחושה גדולה של פספוס והחמצה.

וזה בדיוק מה שליווה אותי. לא ידעתי לזהות או להגדיר את זה באופן הברור שאני מגדיר היום, אבל התוצאה היתה שהייתי אז אדם מתוסכל, מריר, כעוס. מאוד שונה ממי שאני היום. האמנתי אז שככה זה. זה מה יש וזהו. עד שלמדתי אחרת. עד שלמדתי לבחור. עד שבעצם התעוררתי לחיים. לא קרה כלום, מלבד שינוי בתפיסה, בפרספקטיבה, בגישה. וואו, זה מבחינתי שינה את כל התמונה מקצה לקצה. שינוי של 180 מעלות.

ממובל הפכתי למוביל, ממתוסכל מריר ומאשים, לתלמיד, לאוהב, לשמח. מבינוניות ליוצר של מציאות חיים, ללקיחת אחריות מלאה על חיי ועל התוצאות שלי.

ואיך אימון אישי קשור לכל אלו? אימון אישי מאפשר סוג של מפתח קסמים. האוחז בו מבין ורואה שיש עוד דרך להתנהל בחיים. אימון אישי מאפשר לקבל סוג של מפתח קסמים המאפשר לאדם ללמוד איך אפשר לחשוב אחרת, כדי לפעול אחרת, כדי לקבל תוצאות אחרות, לגמרי. ללמוד איך להיות במקום הכי נכון עבורו. או בשתי מילים ללמוד איך ליצור הגשמה עצמית.

רובי שטיינר, אימון אישי ואימון עסקי להגשמה עצמית ולתוצאות יוצאות דופן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב