דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה הנדלן המסחרי בארהב הוא עדיין הימור ? אפיק הירדן 

מאת    [ 17/01/2011 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 1800 פעמים ]

עד לאחרונה, משקיעי הכסף החכם בארה"ב ראו בנדל"ן המסחרי שנמצא היה בשיעור הנמוך שלו כסיבוב נחמד להכות בו את השוק הנדל"ני המוכה. עכשיו נראה יותר ויותר כי השקעות בנדל"ן מסחרי אינו יותר ממחט בערימת השחת של התאוששות בשוק הנדל"ן הכללי בארה"ב. בימים טובים יותר יכול להיות שניתן יהיה להשקיע בנדל"ן בלחץ מועט יותר מאשר היום. נכון לינואר 2001 הנדל"ן המסחרי הוא עדיין הימור – בעיקר אם אתה צריך לקחת משכנתא בכדי לרכוש אותו.


התחזית הכלכלית האחרונות עבור 2011, מצהירות כי "שוק הנדל"ן המסחרי מוטרד מתנודות השוק הפרטי ואינו ממהר להתייצב בעצמו." בינתיים, לורנס יון, הכלכלן הראשי של האיגוד הלאומי של המתווכים, מסביר כי חלה עלייה בביקוש לפרויקטים מסחריים והוא מצפה כי הצמיחה במגזר הפרטי תשלח את המשקיעים לקניית נכסים מסחריים, כמו גם משרדים, קמעונאות ותעשייה.

תורת הכלכלה ידועה כמדע עגום הסיבה לכך? חיזוי הכלכלה אינו מדויק במקרה הטוב ורע מאד בדרך כלל. אבל "סימנים של שיפור הם נפוצים למדי, הם אמיתיים," אומר פרופ 'דוד גלטנר, העומד בראש מכון מסצ' וסטס של המרכז הטכנולוגי של הנדל"ן, הוא הוסיף כי הוא עדיין לא נמנה על אלו המאמינים זה הזמן לתת לשוק לרוץ על רכישות. "השוק מחלים, אבל לא יצא מכלל סכנה רחוק מזה. גל עיקולים ומכירות נוספים צפוי במחצית הראשונה של 2011"


גם אם נתוני השוק הבסיסיים עדיין לא בכושר, המשקיעים באמצעות Real Estate Investment Trusts נוטים להמר על התאוששות עתידית יש, עד כה, החוב של REITs הוחזר ביותר מ 13% מבשנה שעברה, בעוד מדד FTSE NAREIT ארה"ב נדל"ן מדד clocked חזר לסך של 27.4% בשנת 2009 ו - 27.5% בשנת 2010.

גלטנר מציין כי מחירי נכסי "גביע" - בנדל"ן הנו בערים הגדולות בהן ניו יורק, שיקגו וסן פרנסיסקו – אחוז ההחזר מהירידה הקודמת הרקיעה שחקים. ריצ 'רד היימן, נשיא Triquest הפיננסית, מדבר על השקעה במנהטן לנכסים מבוססי נדל"ן. טריקווסט מייעצת, לרכוש נכסים מסחריים  באוהיו, קולורדו, צפון קרוליינה. אם המשקיעים מחפשים גיוון, או מחירים זולים יותר מאשר רק החופים יכולים להציע, הרי ערים עלו יהיו מומלצות עבורם.

אחת הסיבות שקשה להתחיל לפתוח את פקקי השמפניה הוא שיעור התעסוקה הנמוך כל כך של האומה, אומרים מומחי הנדל"ן. למרות רווחי ם כלשהם, מגמת השכירות במגזר הפרטי של האומה לא הראתה מספיק כוח כדי לזוז ושיעור האבטלה עולה עדיין בממוצע בכל רחבי ארה"ב.  כמו כן חברות רבות עדיין מתכננות פיטורים .. דויטשה בנק (DB) לאחרונה הזהיר קונים על הסיכונים ואף הסביר כי השקעה ומסחר בנדל"ן הוא "במהותו לשחק משחק מסוכן על ההתאוששות הכלכלית המזערית בשוק ."

אפיק הירדן

http://www.citygarden.co.il/

אפיק הירדן


http://www.citygarden.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב