דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד לבריכות שחייה - משאבות 

מאת    [ 17/01/2011 ]

מילים במאמר: 565   [ נצפה 2831 פעמים ]

ציוד לבריכות שחייה

 

בריכת שחייה זה צורך חיוני ביותר עבור כולנו במהלך חודשי הקיץ החמים. יחד עם זאת, חשוב לציין כי ישנן לא מעט פעולות תחזוקה יומיומיות וציוד לבריכות המשמש לצורך ביצוע אותן עבודות תחזוקה.

 

רשתות

ציוד לבריכות שחייה שפשוט אי אפשר להסתדר בלעדיו זה רשתות. הרשתות מאפשרות למציל לטפל באופן נקודתי בלכלוך המגיע אל הבריכה. הידית הארוכה והרשת הרחבה מאפשרות עבודה נוחה ביותר כמו גם אפקטיבית. חשוב לזכור שחלק מהלכלוך צף על המים ונצמד לדפנות, וחשוב מאוד להוציא אותו כדי לא לגרום לתחושות לא נעימות בקרב המתרחצים. אם כן ציוד לבריכות מסוג זה הכרחי בכל בריכה, בין אם פרטית ובין אם ציבורית.

 

משאבות חום

ציוד לבריכות שחייה ההכרחי במיוחד עבור כל הבריכות הפועלות גם בחורף זה משאבות חימום. כמובן, יש לחמם את הבריכה המקורה, אחרת אף אחד לא הולך להגיע אליה במהלך חודשי החורף. משאבות חום מצליחות לבצע חימום איכותי במשך כל שעות פעילותה של הבריכה, ולעניין זה יש היבט כלכלי חשוב ביותר. ציוד לבריכות מסוג זה מאפשר את המשך פעילותה של הבריכה גם בחורף.

 

משאבות לבריכות

שמירה על ניקיון המים זה אחד הדברים החשובים ביותר שיש לדאוג להם בתחזוקת בריכה. מדי יום, לפני ואחרי שעות פעילות של הבריכה, יש להכניס את משאבות הבריכה לתוך המים כדי שיבצעו ניקוי איכותי של המים. המשאבות צריכות להתאים לגודל הבריכה, זאת במטרה לספק ניקוי איכותי ויעיל. בעיה בניקיונה של הבריכה עלולה לסבך את בעלי הבריכה עם הרשויות, ולגרום לכך שהלקוחות יתרחקו מהמקום.

 

פנסים

בריכות שחייה פועלות גם בשעות שלאחר רדת החשכה, ומכאן שציוד לבריכות שחייה שצריך להיות בבעלותה של כל בריכה הפתוחה אחרי שעות האור. הפנסים חשובים בהיבט הבטיחותי כמו גם בהיבט העיצובי. כשיורד החושך, הפנסים יספקו תאורה מספקת שתמנע מאנשים למעוד וליפול על הרצפה החלקה או ליפול בטעות לבריכה. בריכה עלולה להיות גם מקום מסוכן ולכן אין להשאירו ללא תאורה מספקת.

יותר מזה, פנסים הם ציוד לבריכות שחייה שיכול לקשט את כל השטח, ובצרוף למראה הרומנטי של הבריכה עצמה, המקום יכול להפוך לפאב מושקע בחושך. צעירים אוהבים מאוד מסיבות בריכה, והמקום יכול להפוך לאטרקציה אזורית של ממש, אך סוד הקסם הוא בפנסים מתאימים. התאורה צריכה להיות מותאמת כך שתספק מספיק אור, אך גם לא תסנוור.

 

סולמות ומסלולי שחייה

כמובן, אי אפשר לדמיין שום בריכה ללא ציוד לבריכות שחייה מסוג זה. סולמות הם מתקני בטיחות הכרחיים, שכן לבריכה לא קופצים אלא יורדים בעדינות, ובדרך כלל בעזרתו של הסולם. המסלולים מאפשרים חלוקת בריכה בצורה מסודרת, וכך נקבעים מסלולים קבועים המקלים על האימון של השחיינים הרציניים, שלא פוגעים בשחיינים הפחות רציניים, שעבורם מוקצה מסלול נפרד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב