דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אסטרטגיה לשימוש אפקטיבי בלינקדאין 

מאת    [ 16/01/2011 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 2441 פעמים ]

 

הסוד הבסיסי ביותר בלינקדאין הוא שתפיקו מרשת זו ביחס ישר לכמה שתשקיעו בפעילותכם בה. חשוב לזכור כי לינקדאין הוא הרבה מעבר למדיה חברתית שמאפשרת לכם להתחבר ולשמור על קשר עם עמיתים לעבודה וחברים מהעבר. מדובר בכלי עסקי, שבשימוש נכון, מאפשר לנו למתג עצמנו ולייצר פעילות עסקית משמעותית.

הנה עשרה טיפים מרכזיים לשימוש אפקטיבי בלינקדאין למינוף פעילותנו העסקית ולמינוף השיווק:

 

  1. עבוד כל הזמן על שיפור ועדכון הפרופיל שלך – דאג לכך שהפרופיל יהיה מלא ושים דגש מיוחד על הניסיון, ועל חלק הסיכום בפרופיל. הרבה אנשים מחפשי פרופילים על פי מילות מפתח. דאג לכך שהמילים שתרצה שיחפשו על מנת להגיע אליך, יכללו בפרופיל. בנה את ניסוחי הפרופיל, ובמיוחד את הסיכום המופיע בהתחלה, כמו פרסומת לך ולא כמו קורות חיים. בנוסף, דאג להגדיר את הפרופיל ה"ציבורי" שלך, הן מבחינת כתובתו, שאמור לכלול את שמך בסוף הכתובת, והן מבחינת התוכן אותו תחשוף ברשת האינטרנט. בנוסף, עדכן אותו על בסיס קבוע. החלף את תמונתך מפעם לפעם. כל שינוי כזה נשלח כעדכון לכל הרשת שלך, וגורר כניסות לפרופיל שלך, שמובילות להזדמנויות חדשות.
  2. עבדו על שיפור המהימנות שלכם ברשת לינקדאין – באמצעות שיפור הפרופיל, מתן וקבלת המלצות, מענה לשאלות, ויצירת ערך לרשת שלך.
  3. הצטרפו לקבוצות – הצטרף לכמה שיותר קבוצות רלוונטיות. אם אפשר, מצא 50 כאלו (כמספר המקבימלי של קבוצות אליהן ניתן להצטרף). זכור כי השימוש בקבוצות מגדיל בעשרות מונים את מספר האנשים אליהם יש לך קשר ישיר ועמם תוכל להיות בתקשורת. קבוצות זה הערוץ האפקטיבי ביותר לפעילות שיווק בלינקדאין.
  4. היו פעילים בקבוצות - השתתף באופן פעיל בדיונים ובאינטרקציות בקבוצות. פרסם קישורים למאמרים רלוונטים, הגב לדיונים והוסף ערך לאחרים מהניסיון שלך – ההשקעה שלך פה היא מינימלית, והחשיפה והערך שאתה נותן לאחרים, מקסימליים.
  5. שאלו וענו של שאלות – השימוש בשאלות ותשובות בלינקדאין חושף את שמך ואת הפרופיל שלך לקהל שאינו חשוף אליהם באופן ישיר. המשמעות היא יצירת הזדמנויות נוספות שעשויות להוביל לפעילות עסקית בעתיד. השימוש בחלק זה של הרשת והשתתפות פעילה בו תבנה אותך כמומחה וכמקור מידע מהימן.
  6. בקשו המלצות והמליצו על אחרים – אנשים אוהבים לקרוא המלצות ומעריכים דעתם של אחרים, במיוחד כאלו שהם מכירים או שבפרופיל שלהם ישנן משרות בכירות בארגונים מוכרים. אל תתבייש לפנות לקולגות, לקוחות וחברים ולבקש המלצות על העבודה שביצעת ועל נסיונך.
  7. הרחיבו את הרשת הישירה שלכם – התחברו לאנשים חדשים. דאגו ליבא את אנשי הקשר שלכם מאאוטלוק, Gmail וכו', ולהתחבר לכל האנשים הרלוונטים. חפשו קולגות מהלימודים וממקומות עבודה, החברים ברשת, והזמינו אותם להתחבר אליכם. חפשו והתחברו לאנשים רלוונטים בקבוצות אליהן אתם משתייכים. ככל שהרשת שלכם ץגדך, כך יגדלו הסיכויים שלכם לייצר עוד ועוד הזדמנויות עסקיות חדשות.
  8. צרו קבוצה – הקמה וניהול של קבוצה טומנת בחובה הזדמנויות רבות. למנהל הקבוצה ישנן אפשרויות רבות בתקשורת עם חבריה ובהעברת מסרים.
  9. עקבו אחר סטטוס הרשת שלכם – סטטוס זה נמצא בדף הבית שלכם בלינקדאין, ומעקב קבוע אחריו תעדכן אתכם בכל המתחדש בקרב אנשי הקשר שלכם, ותייצר לכם הזדמנויות עסקיות חדשות.

עדכן את הסטטוס שלך כל כמה ימים – באמצעות עדכון שורה זו בפרופיל שלך, תייצר תקשורת עם כל הרשת שלך, תיצור עניין, ואף תייצר הזדמנויות חדשות. נוכל לעדכן על סיפורי הצלחה, אתר אינטרנט חדש שהעלנו לאויר, פרויקט חדש שאנו עובדים עליו, שירותים ומוצרים חדשים ועוד.

 

מאת רונן עפר


הכותב הוא מנכ"ל חברת אפריל לייעוץ שיווקי, ויחסי ציבור וכן חבר סגל הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב


אימייל: ronen@aprilbc.com


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב