דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על גימיקים באיפור מקצועי 

מאת    [ 16/01/2011 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 2925 פעמים ]

לימודי איפור הם תחום רחב וכיום כל אחד יכול ליהנות ממגוון קורסי איפור הכוללים תחומים שונים, כגון: איפור מקצועי לכלות ולערב, איפור מקצועי לתצוגות אופנה, איפור ציורי גוף, הכשרת מאפרים לאיפור מקצועי בהפקות וסדנאות איפור, קורס איפור לסרטים, פרסומות, תיאטרון, טלוויזיה וכדומה.

כמו כל תחום בעולם היופי והאופנה, גם תחום האיפור המקצועי מכיל גימיקים וטרנדים מיוחדים. גימיקים באיפור תוכלו ללמוד בכל קורס איפור מקצועי ולהפוך למומחים באסתטיקה ויופי.  

כאמור, גימיקים באיפור נלמדים במהלך קורס איפור ועל פי טרנדים ואופנות. מהם הגימיקים שיהפכו אתכם ליפים יותר? אלו הפתעות חדשות הגיעו אל עולם היופי? הנה מספר דוגמאות.  

ריסים מלאכותיים – מתחדשים כל הזמן, מופיעים בסגנונות, אורכים, צבעים ומרקמים חדשים ותמיד נחשבים לגימיק בתחום איפור מקצועי. עם קצת מקצועיות וניסיון, כל אחת תוכל לקבל את הריסים הארוכים והמלאים עליהם חלמה. הדבקת ריסים חייבת להתבצע על ידי אמן איפור מיומן, אשר רכש ידע וניסיון באמצעות קורס איפור מקצועי.  

כיום בתחום איפור מקצועי עושים שימוש בריסים מלאכותיים העשויים שיער טבעי, למראה ריסים טבעי ביותר וגם בריסים עשויים נוצות, פלסטיק, ושלל חומרים אחרים. ריסים מלאכותיים בדרך כלל אינם מופיעים באורך אחיד, ויש לתכנן היטב את מראה הריסים ולעתים אף להדביק ריסים בודדים, על מנת להבטיח מראה טבעי לגמרי. קורס איפור מקצועי  עוסק בנושא הדבקת הריסים בהרחבה.

המראה המנצנץ – אבקות נצנצים, אבנים קטנות ומיוחדות דמויות יהלומים. בקורס איפור מקצועי מלמדים כיצד לשלב בצורה הטובה ביותר אלמנטים מנצנצים באיפור כלות וערב, על מנת להשיג מראה נוצץ ויוקרתי. אחד הגימיקים המובילים בתחום איפור מקצועי הוא הוספת אבנים קטנות על הריסים או בקצה העין, ליצירת מראה יוקרתי ונוצץ, של נסיכה אמיתית. אבקת יהלומים מחמיאה מאוד גם כאשר היא מפוזרת על איזור המחשוף, על עצמות הלחיים או מעל העיניים, למראה עם המון נוכחות. מומלץ להשתמש באבקות יהלומים עם אפקט אולטרה, להשגת מראה איפור מקצועי מלכותי ומושך.

תכשיטים – בא לך להיות מקורית ומיוחדת? את רוצה לשדרג את המראה שלך? איפור מקצועי וציור תכשיטי גוף הם הגימיק המתאים עבורך. תכשיטי גוף גם משמשים לטשטוש צלקות או פגמים אשר רוצים להסתיר וגם הופכים אותך ליפה ומיוחדת, ממש בדומה תכשיט. לימודי איפור וציור תכשיטי גוף אמנותיים דורשים ידע רב וטכניקות איפור וציור שונות, הנלמדות במהלך קורס איפור מקצועי מקצועיים.

         ציורי גוף ואיפור במה – מדובר בתחום הקשור אל עולם האיפור המקצועי. איך ניתן על ידי איפור מקצועי נכון להפוך אדם מצעיר ורענן לזקן ומקומט? איך ניתן לכסות גוף שלם בציורי גוף מהממים? ציורי גוף ואיפור במה נחשבים לאמנות מיוחדת במינה, ונלמדים במסגרת קורסי איפור מתקדמים ביותר. תחום ציורי גוף ואיפור במה הוא חלק בלתי נפרד מעולם האופנה, הטלוויזיה, התיאטרון והקולנוע והוא בא לידי ביטוי ביצירת דמויות שונות ומגוונות, חתכים, פציעות וצלקות, ציורי גוף מדהימים בסרטי מדע בדיוני ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב