דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו המבחן לזיהוי התמכרות למין? 

מאת    [ 16/01/2011 ]

מילים במאמר: 754   [ נצפה 4502 פעמים ]

מהו המבחן לזיהוי התמכרות למין? / מאת יואב ברנזון

 

 

1) צורך להפגין גבריות

 

גברים שמכורים למין ועסוקים באופן כפייתי במין הם כמעט תמיד גברים שעסוקים בצורה אובססיבית בגבריות שלהם ובצורך שלהם להוכיח שהם מספיק גברים או שהם גברים חזקים. רובם פועלים ממקום של העדר ערך, ביטחון עצמי נמוך ודימוי עצמי שלילי.

 

גבר שהוא מכור למין עושה שימוש במיניות שלו כמבחן עצמי וכאמצעי להוכחת גבריותו. בגלל שעמוק בפנים הוא מרגיש אימפוטנט או חושש להיות אימפוטנט - הוא עושה שימוש מיני מוגזם כדי לנסות ולהוכיח לעצמו ולאחרים שהוא אינו אימפוטנט אלא בדיוק ההיפך: אומניפוטנט. מכורים למין הם גברים שעסוקים בעצמם, בתחושה שהם לא מספיק גבריים, בניסיון נואש להוכיח לעצמם ולאחרים שהם גברים גבריים.

 

 

 

2) כפייתיות מינית

 

כל המכורים למין הם אנשים כפייתים למין. פירושו של דבר שהם כופים מין על אחרים אבל חשוב מכך - הם כופים על עצמם פעילות מינית מוגברת ולעיתים אפילו מוגזמת והרסנית לחלוטין.

 

חלק לא מבוטל מהמכורים למין עושים שימוש מיותר לחלוטין בתרופות "מעצימות" כמו ויאגרה, בלי שיש להם באמת בעיה בתפקוד המיני, וזאת כדי להעצים את יכולותיהם המיניות ולתפקד בצורה "מושלמת" הרבה מעבר למה שגבר ממוצע מסוגל. רובם מתמכרים בהדרגה לא רק למין, אלא גם לתרופות שמעצימות את המיניות שלהם כדוגמת הויאגרה, כי תרופות אלו הופכת לחלק בסיסי ובלתי נפרד מהדימוי העצמי המזוייף והבלתי אפשרי שהם מנסים לבנות לעצמם.

  

 

 

3) העדר אינטימיות

 

אצל המכורים למין יש העדר כמעט מוחלט של אינטימיות במיטה ויכולת אינטימית עם בני המין השני. מכורים למין שמים את הסקס והמשיכה, את התשוקה ואת הפנטזיות המיניות בראש סדר העדיפויות ואילו את האינטימיות הרגשית הרחק בסוף, אם בכלל. הם אינם מגיעים לסקס אחרי היכרות ממושכת, בניית אמון, חברות ויצירת תקשורת בריאה עם בת הזוג שלהם אלא בדיוק להיפך.

 

הם מגיעים לסקס מהר מאוד - מהר מדי. רק אחר כך הם מנסים לבנות תקשורת ואינטימיות, אולם מכיוון שעצם הבחירה שלהם בבנות הזוג שלהם היא בחירה על בסיס מיני של משיכה ולא על בסיס אינטימי של חברות והתאמה נפשית - הם בדרך כלל אינם מצליחים לבנות אינטימיות עם נשים לעולם. חשוב להבין שמין בריא בנוי קודם כל על בסיס חברות, אמון, רגש, תקשורת, שייכות והתאמה. המין הבריא והאינטימי בא רק אחרי שהבסיס הנפשי והרוחני נרקם, אחרת מדובר במשיכה חייתית ועיוורת בין גוף לגוף.

 

 

 

גמילה מינית - סקס בסוף ולא בהתחלה

 

מכורים למין אינם מתעניינים באינטימיות. מכורים למין ממוקדים בדבר אחד בלבד - בתשוקה פיזית ובמימוש המיני המיידי והמהיר ביותר, וזאת משום שיש להם פחד להיות אינטימיים ומכיוון שמערכת היחסים שלהם עם עצמם אינה אינטימית.

 

למכורים למין יש פחד להיות אינטימיים עם עצמם ולקבל את עצמם, ולכן יש להם גם קושי אמיתי ליצור אינטימיות ברמה הזוגית עם בני הזוג שלהם. "האינטימיות" היחידה שנותרה להם במטרה לתקשר עם בני זוג היא באמצעות המיטה, למרות שלא מדובר כלל באינטימיות אלא בתשוקה גרידא. 

 

 

וטיפ לסיום: אדם בריא שם את המין בסוף. מכור למין שם את הסקס בהתחלה. אדם בריא מחפש קודם כל חברה. מכור למין מחפש בובה. אדם בריא בונה אמון, היכרות ואינטימיות ורק אז יוצר גם סביבה בטוחה לאהבה. מכור למין מדלג על שלב ההיכרות והאינטימיות ורץ כמה שיותר מהר למיטה. למידע נוסף על גמילה ממין לחצו כאן.

 

יואב ברנזון הוא אבי תורת התרפיה הגנטית ומומחה עולמי בתחום הגמילה מהתמכרויות באמצעות שיטת GET שהיא שיטה חדשה ומהפכנית לגמילה באמצעות נטרול גנים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב