דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שליחויות - חלק אינטגרלי מהעסק שלכם 

מאת    [ 16/01/2011 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 3262 פעמים ]

מאז ומתמיד נזקקו בני אדם לשליחים שיעבירו בשבילם מסרים וחבילות לאנשים אחרים. בעולמנו המודרני, בו אסור לבזבז אפילו שנייה, בעלי עסקים לא יכולים להפסיק יום עבודה רק כדי ללכת להעביר מסמך ממקום למקום. בדיוק מהסיבה הזו החלו העסקים להשתמש בשירותיהן של חברות שליחויות, כדי לבצע עבורם משלוחים.

שירותי שליחויות - להעברה מהירה

אפשרות אחת להעברת מסמכים היא באמצעות דואר ישראל המוכר לנו. אבל לא תמיד נמצאים בידי הדואר שליחים שיכולים לבצע משימות באופן מיידי. מה נעשה במידה והחבילה שעלינו לשלוח צריכה להגיע בדחיפות? ניתן לבקש שליחות שתעביר את החבילה עד היעד תוך זמן קצר - אפילו משלוחים מהיום להיום.

העברה בטוחה של חומרים חשובים

יתרון נוסף של שירותי שליחויות הוא בעובדה שהם מגיעים ישירות אל היעד. הדבר מאפשר לכם להיות בטוחים שהחבילה שאתם שולחים תגיע ליעדה בוודאות, ושאף אחד אחר לא יוכל לשים עליה את היד. בנוסף, החברות מספקות אפשרות למעקב אחרי החבילה כדי להבטיח שהגיעה בשלום ליעדה בלי תקלות או בעיות מיוחדות.

מי צריך לבצע שליחויות?

כאמור, בעלי עסקים היום עסוקים מדי בעבודה שלהם, ולמרות זאת הם צריכים להעביר חבילות ומסמכים בדחיפות. טלפון אחד והחבילה תגיע ליעדה תוך שעות ספורות. ברוב המקרים שליחות כזו תסתכם במחיר נמוך יותר מזה שהיה צריך לשלם בעל העסק אם היה נוסע בעצמו, וזה עוד בלי לקחת בחשבון את מה שהיה מפסיד בזמן שנעדר מהעבודה.

חלק מחברות השליחויות מציעות שירות של ביטוח שליחויות. ביטוח זה מבטיח פיצוי כספי של החברה לבעלי העסקים, במידה והחבילה שנשלחה נפגעת בזמן ביצוע המשלוח. הביטוח הוא דרך נוספת להבטיח ללקוח שהמוצר שלו יגיע בשלום ליעד, ואם לא - הוא יקבל פיצוי מלא. וודאו שחברת השליחויות כוללת בשירותיה גם ביטוח, כדי להסיר דאגה מלבכם.

שליחויות בפריסה ארצית

יתרון נוסף בביצוע שליחות הוא הפריסה הארצית שמאפשרות החברות. הביטחון במשלוח המוצר לא חייב להיות לעסקים באותה עיר - קיימות חברות שמציעות שירותים בכל הארץ. כך, גם אם אתם נמצאים באילת, ניתן לבצע שליחויות בנתניה, שליחויות בחיפה ואפילו במטולה הרחוקה. מכל יעד לכל יעד - במהירות ובבטיחות.

שירות חשוב לא פחות שמציעות חברות שליחויות הוא שירותי בלדרות - שליחה של מוצרים יקרי ערך - החל מכספים ותכשיטים וכלה במסמכים רגישים במיוחד. המשלוח ילווה במאבטחים חמושים כדי למנוע מעבריינים להתקיף את רכב המשלוח ולקחת את תכולתו.

עוד אפשרות בה יכול להשתמש לקוח של חברת שליחויות הוא חלוקת חבילות למספר רב של יעדים. לרוב, נעשה שימוש בשירות זה כדי לשלוח מספר רב של חבילות מבית עסק אל בתים פרטיים של לקוחות.

שירותי מיון דואר

קיימות חברות שעושות לא רק שליחויות - אלא גם שירותי איסוף דואר. שליחים של החברה מגיעים בזמנים קבועים כדי לאסוף את הדואר שנשלח אל בית העסק, ויותר מזה - הם גם יבצעו מיון לדואר ושליחתו במקרה הצורך. בין אם זה דואר לבנק או להזמנת חומרים, חברת השליחויות תהיה אחראית לנושא.

הזמנה לטווח ארוך מוזילה את המחיר

במידה ואתם זקוקים לאחד מהשירותים האלה, כדאי לפנות אל החברה לבקש שירותים באופן קבוע. לקוחות קבועים המשתמשים בשירותי החברה באופן יומי או שבועי, זוכים להנחות משמעותיות. לכן, אם גם לכם אין זמן לבצע שליחויות - תנו לחברות המתמחות בנושא לעשות את זה בשבילכם.

בעלי מקצוע - NoProblem.co.il

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב